Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
GM 2014-08-20 19:34
Kiek teko stebėti CNN reportažus, tai dauguma vietoje esančių žurnalistų pranešdavo, kad policija tiesiog naglai provokuodavo taikius protestus. Kai tvyro tokia įtampa, tai akivaizdu, kad bet koks policijos kišimasis išprovokuos riaušes... O kai dar gatvėse pasirodo karinė technika ir į taikius protestuotojus nukreipia automatus... Nesitikėtum to pamatyt Amerikoje.
kiesza 2014-08-20 19:42
Vartoti žodį naudoja būtų galima tada kai milicija iš tų automatų guldytų nygerius kaip nendres, bet taip nėra, tad tuos ginklus jie tik turi, bet nenaudoja, o naudoja įprastus pistoletus kaip, kad ant to vagies panaudojo.
Logiškai mąstant ginklas skirtas gintis, vadinasi milicija pasiruošusi tikrai smarkiai gintis..
Sigshius 2014-08-20 21:23
Juokinga tai vadinti taikiais protestais... Ypač kai masiškai plėšiamos parduotuvės...
Shinigami 2014-08-20 21:43
Visas straipsnis kažkoks propagandinis ir nelogiškas.
Prasidėjo terorizmas ir nusikaltėlių gaujos. Šių grėsmių sumažinimui policija buvo apginkluota karine ginkluote ir tai pasiteisino. Teroristai netapo išplitę ir nusikaltėlių gaujos buvo sunaikintos. Dėl ko sumažėjo nusikaltėliu. O straipsnyje aiškinama tarsi tai pasidarė savaime ir policijos nereikėjo ginkluoti.
Kaip kažkur skaičiau komentarą, kad kelių saugumui išleidžiami per dideli pinigai, juk keliuosi miršta tiek mažai žmonių. Tai kam tokius pinigus leisti? O atsakimas labai paprastas. Juk tam ir leidžiami pinigai, kad užtikrinti saugumą kelyje, o ne kad didinti mirtingumą keliuose.
Tas pats ir šioje situacijoje. Rėkia, kad nereikalingos priemonės užtikrinančios saugumą, nes yra ir taip saugu. Bet juk saugu tik todėl kad yra šios saugumo priemonės.
O_O 2014-08-20 22:25
Vargšai niekuo nekalti ir taikūs bei įstatymams niekada nenusižengiantys afrožmonės
punktyras 2014-08-20 22:25
Sutinku, logikos yra, esu tikras, dauguma tai supranta, bet kalbama apie lazdos perlenkimą. Juolab, smurtas daug labiau pasireiškia spalvotųjų atžvilgiu. Koks nusikaltimas nusipelno 6 šūvių, iš kurių du į galvą? Ir tai atlieka policininkas prieš neginkluotą paauglį. Žinoma, jis jau tikrai nepasuks kriminaliniu keliu ir bus ramiau. Bet ar tai tinkamas būdas įvesti tvarką bendruomenėje ir pagerinti jos būklę?
O kas, jei tuos ginklams skiriamus milijardus skyrus, tarkime, darbo vietų steigimui? Jaunimo nedarbas, ypač spalvotųjų, tikrai neprisideda prie bendruomenės gerovės. O kas, jei spec. priemonių panaudojimo laiką ištęsus neribotai, o ne apribojus 12 mėnesių, kad nepanaudojus jų, nebūtų atimamos? O jeigu apmokius policininkus, kaip naudotis jomis, o ne tiesiog pametus – še, naudokit, kaip susišviečia? O jeigu kasmet vyktų gebėjimo naudotis patikrinimai? Žodžiu, kaip dažnai būna, mintis gera, bet atlikimas – nelabai. Nes tokia tvarka, kokia yra dabar, tik didina atskirtį bendruomenėje.
Arns 2014-08-20 22:37
eiliniams nusikaltėliams gaudyti nereikia nei automatų nei kulkosvaidžių ar supersnaiperinių šautuvų. Susidūrus su rimtu pasipriešinimu yra kviečiami spec daliniai.
Kam tame pačiame Fergusione naudoti kariuomenę (tegu ir pavaldžią vietos policijos skyriui)?
Arthuras 2014-08-20 22:52
Amerika jau senai yra pašiepiama dėl neatitinkamos jėgos naudojimo prieš nusikaltėlius (o kartais ir "nusikaltėlius"). Kita vertus, policijai nelabai lieka išeitis, kuomet kiekvienas civilis parduotuvėje gali nusipirkti M4 Colt'ą, na gerai, ne fully automatic, na bet vis vien?.. Kodėl Amerikoje apskritai taip lengvai platinami ginklai?..
Xron 2014-08-20 23:07
Pilnai sutinku su Shinigami.
Straipsnis tikrai atrodo propogandiskas, tarsi uzpirktas tu paciu karteliu...
Jei Policija gerai apginkluota tai nereiskia, kad tai blogai, straipsnyje galejo buti nurodyta kokia nors vaizdine medziaga, pvz: kaip vogiamos parduotuves, kaip gadinama kitiems zmonems priklausanti moto technika, kodel apie tai rasoma tarsi tai policijos kalte?
Gal paauglio nusovimas ir buvo igaliojimu virsijimas, nors dar neaisku, pvz gal paauglys naglai aiskino apie tai ka padarys policininko seimai jei tas ji suims...
Idomesne situacija su minia juodaodziu, jiems parode, kad jaunuolis atvirai voge, o jie dar labiau isismarkavo, ir patys tapo nevaldomi, kazkaip sitas aspektas straipsnyje neaktualizuojamas...
Del provokaciju pries juodaodzius, nemanau, kad policijoje nedirba tie patys juodaodziai, ir nemanau, kad jie leistu provokuoti savus, tad ir cia gali buti tik zurnalistu norejimas ispusti burbula del ginklu naudojimo uzdraudimo, kaip tai buvo daroma norint juos atimti is paprastu pilieciu.
Prie to pacio, kaip zinoma, dauguma amerikieciu turi ginklus, tad policijai reikia tureti pranasuma sioje srityje, nes jei kils neramumai, ka tu padarysi turedamas tos pacios klases ginklus? nors aisq cia nepateisimas, kiekviena sistema turi buti skirta savo pilieciu gerovei, bet kartais zmones neadekvaciai reaguoja i kai kuriuos dalykus. Tad policijai reikia buti priekyje tiek paprastu zmoniu, tiek narkotiku karteliu, kurie realybeje tikrai ne prasciau ginkluoti nei ta pati policija....
Ltpower 2014-08-20 23:37
Šiaip įdomią mintį apie Amerikos policijos ir Kariuominės ginklavimąsi esu girdėjas per rusų televiziją. (Suprantu, kad tai yra propoganda ir daugiau nieko, bet mintis gana įdomi) Buvo sakoma, kad Amerikos valdžia ir turtingųjų klanai ginkluojasi tam, kad būtų galima apsiginti nuo nepatenkintų masių žmonių, kai esanti dabartinė santvarka žlugs. Didėjanti atskirtis tarp turtingųjų ir vargšų, ligos, kataklizmai ir ekonominės krizės veda prie kapitalizmo griūties, todėl išrinktieji jau dabar rūpinasi savo saugumu. Ten taip pat buvo minima, kad Amerikos valdžia yra užsisakiusi tiek šovinių, kad būtų galima 80 metų kariauti Aišku tokių skaičių aš nepatikrinsiu (ir koks tas atskaitos taškas, tiems šoviniams ), bet dėl ginklavimosi, gal kažkiek tiesos ir yra.
lucy 2014-08-21 01:09
Dėl legalių ginklų civiliams JAV galit Tubėj pažėt FPSrussia, su kuo jis visokius moliūgus tik nešaudydavo ir su tanku MCDonalde buvo atvažiavęs ir tt
O dėl nusikalstamumo pasižiūrėkim į normalias Europos valstybes, nereikia policininkam automatų ir tt kad tvarka būtų ir kaleimų ten vos keli.
Aišku JAV yra truputi kitokia situacija, nes ten ale tautybių katilas, bet vis tiek manau jog problema sprendžiama ne per tą pusę.
Ir dar kadangi ten kaleimai komercializuoti esu skaitęs nusiskundimų jog ten išrenka tokius policinkus ir teisėjus, kurie sodina kuo daugiau už grotų ir už menkiausius nusikaltimus, kad kaleimų verslas uždirbtų. Jei teisėjas per mažai pasiunčia už grotų lekia lauk iš darbo
http://en.wikipedia.org/wiki/United_Sta ... ation_rate
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ldwide.gif
Skaičiai kalba patys už save. Kapitalizmas su kalėjimais ir sveikatos apsauga nelabai dera
w00xer 2014-08-21 03:22
man cia patinka labiausiai ginklu isdavimo salygos...jei per tam tikra termina nepanaudosi - atimsim... siek tiek absurdiska, manau
Shinigami 2014-08-21 08:47
Nežinau ar iš ties smurtas labiau pasireiškia spalvotųjų atžvilgių ar ne. Bet kad spalvoti dažniau rėkia ir ne visada kada yra už ką rėkti tai žinau. Jei kažką padarys juodukui iš kart rašys visa žiniasklaida kad rasistai, bet jei ta pati padarys baltajam niekas net nežinos. Juk ne rasizmas. Kaip youtubėje mačiau nufilmuota video kur juoduku kvartale juodukai nulaužė priešgaisrinį (čiaupa ar kaip jis ten) ir gatvėje maudosi. Jei policija atvažiuotu iš kart pradėtu kaltinti rasizmu. Nors jie pažeidžia įstatimus ir viešąją tvarką. Todėl reikia atsargiai vertinti pasakymus, kad prieš spalvotus labiau naudojamas smurtas. Čia tas pats kas sakyti, kad Lietuvoje prieš čigonus čigonų tabare labiau naudojamas smurtas ir sekimas, nei prieš lietuvius.
Nežinau koks nusikaltimas vertas 6 šūvių iš jų du į galvą, bet žinau viena. Kad nėra jokio skirtumo iš ko tuos šūvius darysi ar iš policininko pistoleto ar iš karinio šautuvo.
Ginkluotas ar ne ginkluotas yra mažai skirtumo, svarbiausia ar jis priešinasi ar ne. Nes policininkas nėra kažkas stebuklingo ir antgamtiško, todėl nereiškia, kad policininkas bus fiziškai stipresnis už pažeidėja. O jei pažeidėjas dar apsinarkašines ir nejaučia skausmo tai tuo labiau. O ar yra kitas būdas įvesti tvarką? Ir jei yra kodėl juo niekas nesinaudoja?
Mes kalbame apie JAV. Ten valstybė darbo vietų nekuria. O milijonieriai ir taip pinigų turi darbo vietoms kurti, bet jei nekuria vadinasi jos nebūtu pelningos. O kas svarbiausia, kalbi apie paauglį, tai yra asmuo kuris dar nedirba ir jam nusispjauti kiek prikursi darbo vietų. Jis ne dėl to pažeidinėja įstatimus. Čia problema visai kitur.
Labai abejoju, kad ėmė ir numetė. Čia ne Ukraina kad kalnakasiai moka naudotis BUK sistema ir numušinėti lėktuvus. Tankų ir naikintuvų juk policininkams niekas nedavė. Davė tik karinius šautuvus ir kita smulkia įrangą. O jei moki naudotis vienu šautuvu tai mokėsi ir kitu naudotis. Juk skirtumas tarp jų dažniausiai tik daromoje žaloje, bet ne kaip naudotis. Dar klausimas ką reiškia tas panaudoti per vienus metus. Juk šautuvo nesunaudosi, ji tik panaudosi. Šovinius galima sunaudoti. Todėl jei per metus niekur nepanaudojai šautuvo, vadinasi tavo darbe tokio šautuvo ir nereikia ir tau tokių šautuvų niekas daugiau neduos. O jei policininkas su tuo šautuvu pavaikščiojo gatve, visi pamatė (nors šautuvas ir nebuvo užtaisytas) tai jau panaudojo jį ir jis nebus atimtas. Juk niekas neliepia iš jo šaudyti. Liepia jį panaudoti.
aurimokas 2014-08-21 09:03
Ukrainoj šaudė į "taikius" protestuuotojus, visi rėkė, kad tai nusižengia demokratijos principams ir smerkė Ukrainos vyriausybę. Dabar JAV vyksta beveik tas pats (tik protestantai ne tokie aršūs ir nelupa grindinio plytelių bei negamina molotovo kokteilių), o už šaudymą į protestantus niekas nė pirštu nepadaro "niu niu niu", nes tai juk laisvė ir demokratija. Dvigubi standartai?
Shinigami 2014-08-21 09:16
Mažiau skaityk rusiškos propagandos. Nes ruskiai čia apie save rašo, tik JAV vardą įrašė.
Juk ne per seniausiai buvo straipsnis kuriame rašė apie Rusijos aktyvistus, kurie sugalvojo nuvažiuoti prie turtingų ir įtakingu Rusijos asmenų namų ir surengti pikniką. Tai vadus visus susodino, visus apiplėšė ir lazdomis primušė.
Kapitalizmas žlugs?
Dar neteko girdėti apie kokia nors šalį kurioje žlugo kapitalizmas. Bet teko girdėti apie šalis kuriose žlugo komunizmas (kuri vadino socializmu).
Pumper 2014-08-21 09:28
Kas tau ten šaudo?
Creatium 2014-08-21 11:00
O ką sako policininkas, nušovęs paauglį? Kaip jis pateikia situaciją? Nes be jo pasisakymų nėra ką spręsti, pateikiama tik vienpusė informacija.
Arns 2014-08-21 14:04
Shinigami, reik atminti, kad galingesnio ginklo pasekmės visai kas kitos nei ne tokio galingo. Ir jei policija jau be automatų neįsivaizduoja kaip atlikti savo darbo, puikus ženklas pradėti mažinti leidžiamų įsigyti ginklų spektrą ir nustatyti už kokių ginklų laikymą grėstu teisinė atsakomybė.
Ar įsiaudrinusiai miniai yra skirtumas, priekį riaušių policija su guminėmis kulkomis ar kariuomenė su automatais? Nelabai, bet kitą dieną, už minios iššaudymą turėsi problemų visoj valstijoje ar visoje valstybėje. Kam to reik?
GM 2014-08-21 14:52
...
vgedzius 2014-08-21 15:08
Nereikia rusiškos propagandos skaityt, sveikam protui ir taip viskas matosi. O problemos čia gilesnės nei per didelis policijos ginklavimas. Problema vis didėjantis atskirtis tarp skirtingų visuomenės sluoksnių ir sugriuvusi JAV demokratija, kur pinigai ir geri ryšiai, o ne piliečių balsai, daro tikrąją įtaką politiniams sprendimams. Privatūs kalėjimai, didžiulis pramoninis-karinis kompleksas, privačios saugos firmos geriau ginkluotos nei armija yra nieko neslepiamas faktas. Visa tai yra ultimativi manifestacija sugriuvusios sistemos, sistemos kurioje pelnas yra pirmoje vietoje, o žmonijos gerbūvis tik paskiau. Akių užmerkimas ir įsivaizdavimas kad visa tai neegzistuoja yra mažų mažiausiai lengvabūdiškumas ir trumparegiškumas.
Apie kapitalizmo griūti ne iš rusiško propagandinio ruporo: http://www.forbes.com/sites/igorgreenwa ... ism-dying/ pagooglines visą kalną rastum iš rimtų šaltinių.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl JAV policija naudoja karinius ginklus?