Padvelkė nauju Miuncheno sąmokslu: vėl taika bet kokia kaina?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Shinigami 2015-02-07 13:09
Šitas koziris taip pat nieko vertas. Nes iš jo kyla kitas klausimas. Tai kiek bus leista rusijai okupuoti Europos? Tik rytų Ukrainą? Visa Ukraina? Visa Pabaltu? Viska iki Vokietijos ir Prancūzijos sienų? Visa Europą? Nes jei neleis okupuoti Vokietijos ir Prancūzijos kils branduolinis karas. Jei dėl karo išvengimo paaukojam Ukraina, tai kodėl dėl tos pačios priežasties negalime paaukoti ir Vokietijos su Prancūzija?
Sljder 2015-02-07 13:15
Kažin dar kas blogiau: gyvent valstybėj sugriautoj po branduolinio karo ar okupuotoj Rusijos
Patrimpas 2015-02-07 13:25
Taip, geriau visi savanoriškai prisijunkim prie Rusijos, kad tik nebūtume subombarduoti ir nušluoti nuo žemės paviršiaus.
Sljder 2015-02-07 13:33
Norėjau pasakyti, kad greičiausiai branduolinis karas palyginus nėra taip blogai su rusų okupacija - mažiau žalos.
HDi 2015-02-07 13:41
O Rusija ar pati norėtų pradėti branduolinį karą, kai Rusiją grubiai tariant sudaro Maskva ir San Peterburgas?
Patrimpas 2015-02-07 13:49
Prieš antrą pasaulinį karą nacistinei Vokietijai leido pasiimt tai tą, tai aną, kad tik nebūtų karo. O galutinis rezultatas, buvo vis tiek viskas sugriauta.
PupuDede 2015-02-07 14:02
Straipsnis saliskas tik is vienos puses. gerai pasakyta amerikonai nori nusiplauti rankas, imete degtuka i issausejusi miska ir ziuri kas bus, o patys vaizduoja gaisrininkus ir taip jie visame pasaulyje.
Arns 2015-02-07 14:15
O kas jeigu Rusijai atrodo jog laisvai paleido TSRS, ramiai stebėjo kaip Varšuvos pakto šalys įstoja į JAV sąjungininkų gretas ir pakeičia toną prieš Rusiją, nuimami vienas po kito vadovai valstybių kurios su Rusija sutarė, dabar buvo pasirinktas planas perimti Ukrainą su pirmąja jau tikrai rusams istorine jų žeme, Krymu... Gal būt Rusija pasijautė jog jau visos ribos peržengiamos ir daugiau jokių nuolaidų ar diplomatinių kalbų, tik tiesioginis nubrėžimas kas yra kas, ir jei bus žengiama toliau, čia jau tik žingsnis nuo dar vieno Rusijos užpuolimo? Kažkaip daug kas pamiršta, jog tie patys nacistinės Vokietijos žemių "perėmimai" iš dalies buvo revizavimas sprendimų priimtų Vokietijai pažeminti. Tačiau užteko peržengti jai niekad nepriklaususios Lenkijos žemes, ir požiūris, net gi nors kariauti staiga atsirado... Kodėl? Banalus pasakymas jog istoriją rašo laimėtojai, Vokietijos žemių vienijimas būtu buvęs ko gero visų ateities Vokietijos vadovų vienas prioritetų, tik gaila jog vienas pirmųjų vienytojų tapo Hitleris. Manyčiau būtent todėl vokiečių veiksmus vertino ne kaip ribų peržengimus. Ir kai kas pasigailėjo. Bet po pusės amžiaus Vokietija vis vien susivienijo, ir nuo to pasaulis nesugriuvo.
Pumper 2015-02-07 14:56
Galėtų gi ES ir JAV su Kinija tartis, kad tie ruskių neberemtų, va tada tai būtų nauda iš kalbų.
Fikcija 2015-02-07 15:35
Ten puse grupuociu niekam nepavaldzios tai, kad sekmes stabilizuojant padeti, kol vakarai suda mals o ne rems Ukraina normale ginkluote ,tol ledai nepajudes.
Patrimpas 2015-02-07 15:37
Jiems daug kas gali atrodyti. Jiems atrodo, kad mes laisva valia įstojom į TSRS, bet paleisti gražiuoju, be aukų, nelabai norėjo. Kaipgi nepakeisi tono prieš Rusija, kai tiek blogybių buvo pridarius. O nuo kurių metų Krymas tampa istorine Rusijos žemė? Man gal irgi nepatinka, kad mūsų lietuvių istorinės, etninės žemės dabar ne Lietuvos sudėtyje. Taip jau susiklostė istorija ir nieko nepadarysi. Tam tikru laikotarpiu, dabar Lenkijai priklausančios žemės, priklausė Vokietijai. Sovietų sąjunga irgi užpuolė Lenkiją, bet jai karo nieks nepaskelbė. Kodėl?
O_O 2015-02-07 15:43
Dirbantis esi? Turi vadovą? Dėdę, kuris ateina ir visi nori nenori turi klausyti jo ne visada teisingų užgaidų. Taip ir su JAV. Tai super valstybė, esanti galingiausia pasaulyje ir lyderio pozicijų nieku gyvu neužleisianti, tad jos lemiamą balsą girdime ir girdėsime visada, pratinkimės
Arns 2015-02-07 16:17
Patrimpas, reikia suvokti kad istorija nėra vienpusė, iš čia ir kyla visi nesupratimai. Sakykim, kad Krymas nėra rusų žemė. Teoriškai aišku senai senai, jis jiems nepriklausė, tačiau jis į Rusijos sudėtį įėjo kur kas seniau nei atsirado iš vis tokia Ukraina, Rusijos istorijos įvykiuose sudalyvavo šis pusiasalis žymiai. Taigi, ieškant paprastų analogijų galim kalbėti kaip apie Vilnių mums tarpukariu, dėl tam tikrų įvykių mums jis nepriklausė, bet jo norėjimas buvo susijęs tik su istoriniais mitais, kad jis priklauso mums, o ne esamai valstybei. Net jei kalbėtume, kad dar ankstyvaisiais 1918 m. būtu surengtas referendumas kam priklausyti, reiktu atminti jog pagal surašymus ten ne daugiau 10% save laikusių lietuviais, dar mažiau pačiame mieste. Tad elementariai, kodėl tarpukario "Vilniaus vadavimo draugijos" (tokia buvo oficiali ir rinkusi net nario mokesčius ginklams pirkti) veikla lietuvių traktuojama kaip atimtos žemės susigrąžinimu, o sakykim rusų sakančių jog , kažkoks nacionalizmas? Tai viso labo požiūrio klausimas, nes kažkas ten gyveno iki tol kol bet kokia valstybė susikūrė... Taip ir su kitais pavyzdžiais kuriuos pateiki, Lenkija dalį žemių gavo iš Vokietijos, tačiau dalis jos istorinės buvo perduota Baltarusijai ar niekados neatiduotos kuriant Ukrainos valstybę. Tačiau dar kartą pabrėčiu jog būtu naivu tikėti jog visų įtampų prasmė kur kas gilesnė nei keli kietakakčiai vadovai, kelios sutartys, ekonominė padėtis ar atsimintos istorinių žemių dalybos. Greta šito pinasi daugybė kitokių nuoskaudų ar geopolitnių sprendimų, kuriuose Ukraina šiuo atveju gal net ne pėstininkas, o tiesiog žaidimų lentos langelis. Būtent tai ir yra ta makalynė, kurios neatnarpliojus konfliktas neslopsta, nes yra daug norinčių bet ko, tik ne racionalaus ir atviro sprendimų radimo dialogo principu. Kaip sakykim Lietuvos su Lenkija pozicija žodžio ir politine prasme to paties lygio kaip Rusija, nes jai ar šios dienos Ukraina, ar oranžinės revoliucijos Ukraina, ar Gruzija ar Moldova ar dar bet kas yra siekis stoto prieš Rusiją, nes jų politika pavadinti galime revanšistine, paremti bet ką kas prieš Rusiją, kaip nemažai yra Rusijoje žmonių, kuriems nesvarbu ką remti, svarbu, kad tik jie būtu prieš JAV ar ES... Ir tai tik bene aiškiausiai matomas veiksnys veikiantis, daugiau povandeninių srovių nedirbant valstybių aparatuose nepastebėsi, tačiau jie tikrai yra, ir būtent jų suvaldymas bent pradžioje atneštu taiką.
Patrimpas 2015-02-07 17:06
Aišku. O su tuo surašymu irgi slidus dalykas. Kiek tie lenkai ištikrųjų lenkai, nes užsirašyti lenku buvo patogiau ir lengviau gyventi tuo laiku. Be to ir bažnyčia turėjo didelę įtaką. Baltarusijai nebuvo perduota jokiu istorinių Lenkijos žemių. Iki galutinio padalijimo visa dabartinė Baltarusijos teritorija buvo LDK sudėtyje ir niekada nepriklausė Lenkijai. Nuo Liublino unijos jai priklausė Voluinė ir Podolė, kurios dabar Ukrainos teritorija. Bet čia jau nelabai ir į temą.
sabotan 2015-02-07 18:13
Viena kart uzsiciaupk ir baik sneket visokias nesamones. Buvo taip buvo anaip, bet dabar 21 amzius laikas susitaikyti , kad pasaulis globalus ir vienas be kito nieko negalim. O tos krymas yra ukrainos pagal visas sutartis ir ju lauzyti negalima. Tai pagal tavo logika , bet kas gali skelbt kara del bet ko.
vanduo4 2015-02-07 18:37
- Manau, kad panašumų istorijoje yra bet viskas nėra jau taip blogai: 1. Prieš šitą susitarimą Putinas atsiuntė laišką Merkel dėl rytų Ukrainos kūrimo Moldovos pavyzdžiu. Gal ir ne viskas buvo paviešinta, bet įtariu tai buvo ultimatumas vakarams, todėl jie ėmėsi veiksmų; 2. Iki tol Minske derybų buvo daug ir realiai jos buvo nevaisingos. Faktai rodo, kad "paliaubos" buvo kuriamos tik siekiant sustabdyti Ukrainos pajėgų puolimą, t.y. separatistai turėtų laiko papildyti savo išteklius ir jau jie pereitų į puolimą. Vis dėl to praėjusios savaitės įvykiai parodė (separatistai pradėjo puolimą visomis kryptimis. Jų lyderis džiaugsmingai trimitavo apie savo galingą žingsnį.), kad Ukrainos armija taip pat "tyliai" gavo rimtų pastiprinimų ir triuškinančiai atmušė separatistus visomis kryptimis. Tad Rusijai nieko kito neliko kaip tik pateikti ultimatumą vakarams arba jau nesidangstant įvesti savo "taikos palaikymo" pajėgas; 3. Ukraina viešai paskelbė 50 000 karių mobilizaciją, o separatistai atakavo teisindamiesi jog taip siekia užbėgti už akių mobilizacijai. Tačiau jų pralaimėjimas tik parodo, kad informacija viešumoje labai atsilieka nuo tikrovės. Ukrainos mobilizacija jau seniai pasiekusi aukščiausią lygį, o naujos mobilizacijos paskelbimu ji išprovokavo okupantus užpulti Ukrainos pozicijas ir skaudžiai pralaimėti (puolantysis visados praranda daugiau nei ginantysis); 4. JAV svarsto tikslių artilerijos taikinių nustatymo technologijų perdavimą Ukrainai. Bet paskutiniai mūšiai rodo kog Ukraina jau muša labai tiksliai. Tad vakarykštės derybos tikriausiai tėra naujas laiko tempimas: a) Rusijoje ekonominė krizė gilėja ir kuo ji bus gilesnė, tuo silpnesnė Rusija. Rusija puikiai supranta, kad laikas ne jos pusėje todėl jau ši ėmėsi iniciatyvos skelbti ultimatumus, kad provokuoti jau vakarų puolimą, t.y. bent jau Vakarus paversti agresoriais Pasaulyje ir nusiplauti Rusijos, kaip "blogietės" mundurą; b) Vakarams svarbu neprarasti savo investicijų Rusijoje (būtent dėl to derybose dalyvauja Vokietija ir Prancūzija - jie kuria "susirūpinimo" iliuziją) bei laimėti laiko kol Ukraina gaus pastiprinimus, kad būtų pajėgi gintis pati ar net pereiti į puolimą. - Žodžiu bus aišku kai išgirsime ką jie ten sutarė. Čia akivaizdus tik vienas faktas - Rusija pralaimi visuose frontuose: ji skęsta ekonomiškai bei fiziškai nesugeba palaužti netgi nustekentų Ukrainos karinių pajėgų. http://joinfo.ua/ - po patirtų didžiulių nuostolių, separatistų gretose panika. Jie netgi mėgina bėgti per sieną į Rusiją.
O_O 2015-02-07 18:46
Jis neužsičiaups, kol tokie kaip tu jį cituos ir į jį kreipsis.
zet 2015-02-07 19:10
teisingai, siulau nekomentuoti ,neatsakyti ir ignoruoti rusiskos propogandos komentarus
Arns 2015-02-07 19:23
Apsimesiu kvailučiu, tad paklausiu, o kada karas buvo teisėtas? Kada realiame gyvenime leidžiama kaip nors reaguoti į įvykius? Kaip galima buvo nuversti karalius, diktatorius, vyriausybes, argi kur nors buvo įteisinta prieš įvykius tokie scenarijai?:) Be to įvykiai Ukrainoje nė iš tolo nesusiję su Krymų, tai tik vienas, jau praeitas etapas, jei jis būtu esminis, kovos vyktu ir pusiasalyje, visas federalizacijas ir pan sutartyse būtu kviečiami ir autonominės Krymo respublikos atstovai ir t.t. O to nėra, nes tie kurie domisi konfliktais supranta, kad Krymo ir Donbaso situacijos visiškai skirtingos nors ir susidėjo vienu metu.
Aidas 2015-02-07 20:47
Daryk ka tik nori, vis vien Kremlius mus karo priesais laiko. http://www.rubaltic.ru/article/politika ... 15-Olland/