Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Audrius 2016-10-27 12:35
turiu nuojauta, kad cia bus nemazai komentaru
immortallt 2016-10-27 13:05
Jooo... Aštuntokas su profkės išsilavinimu iškils.
Už nacionalizacijas pasisakantis finansų ministras, kuris nesugeba matyti 20 metų perspektyvos.
Sveikatos ministras - Kepenis, kuris rado aborto ir beždžionių liekanų skiepuose. Turbūt ir bėgiojimo bei atsilenkimų liekanų obuoliuose randa?
Profesionalas pirmininkas - Ropė.
Karbauskis - prafinansavo net referendumą, kad apriboti žemės pardavimą ir sumažėjus kainai, prisipirko žemių. Negana to, prieš stojimą į NATO, ES, Eurozoną, aktyviai dirba su Rusijos įmone. Priedo, tiesioginiame eteryje apsimelavo, kad Rusija su Baltarusija yra vieninteliai kalio trąšų tiekėjai, kai iš tiesų, jie nėra net didžiausi. O didelis verslas Rusijoje visada daromas ne tik finansiniais motyvais. Po rinkimų, pirmadienį, paklausus Karbauskio ką mano apie vieną iš savo partijos narių laimėjusį vienmandatėje, net nežinojo kas jis toks.
Skvernelis - žmogus kaip žmogus, kalba protingai, bet nežinau ką jis čia veikia. Kai jis kalba, tai nieko bendra neturi su tuo, ką kalba Karbauskis. Skvernelis su Landsbergiu atrodo būtų iš vienos partijos ir debatai nevyksta, praktiškai vienas kitam pritarimas. O vat suleidus Skvernelį su Karbauskiu į vienus debatus būtų žųtbūtinis mūšis.
Yra dar pora protingai pakalbėjusių žmonių, pavardžių nepamenu, bet kažkaip irgi sunku suprasti, ką jie ten veikia.
Šiaip, tokią margą publiką surinkti turbūt neįmanoma. Nuėjus į bet kokį renginį, maitinimo įstaigą, sporto klubą ar darbovietę - niekur nerasi tokio margumyno.
Nesiginčysiu, kai kurios mintys teisingos, bet sprendimai katastrofiniai. Realiai, Karbauskis gali baigtis daug blogiau nei Uspaskis.
Dannas3 2016-10-27 13:06
Paskaičiau iki žodžio arogantiškas. Kaip manot kodėl šis žodis populiariausias pastaruoju metu? Su autoriaus mintim, gal ir būtų galima maždaug sutikt, bet kai pamatai žodį arogantiškas, iš kart su kremliaus troliais asociacijos sukyla, šiuo atveju su Karbauskio troliais.
dawid90 2016-10-27 13:23
Ką išrinkom tą ir turim.....
Šinšilas 2016-10-27 13:32
Aš už priešlaikinius rinkimus. Rinkėjai pažino nugalėtojus, tad daugiau nešvaistytų balsų drąsos keliams, puteikio koalicijoms, tvarkiečiams, darbiečiams ir t.t Valstiečiai gautų 70-90 vietų seime ir jiems būtų nusispjaut į besiblaškančius anūkus ir komunistus su masiulininkais.
immortallt 2016-10-27 13:36
Deja turim... Turim tai, ko nusipelnė visuomenė. Akivaizdžiai pagerėjimo nenusipelnėme. Estai pasimokėti neberinkti to, kas dvelkia komunizmu. Mes 26 metus niekaip neišmokstam...
bahuriux 2016-10-27 13:59
Ai nieko nepasimokėm, arba artistų partijas renka, arba populistus. Apskritai tai aš išvis nežinojau už ką balsuoti, nes net nebuvo už ką.
Man kyla visokių keistų minčių ir klausimų, kaip pvz verslininkų (stambių ir smulkių) yra koks tarkim 10-20% tai kodėl darbo žmonės, pensininkai ir kaimuose gyvenantys kartais renka vos ne vienbalsiai dešiniuosius? Ką jie (tam tikra perkeltine prasme būdami proletarai) tikisi gauti iš dešiniūjų, didesnių pensijų ar mažesnių mokesčių, o gal socialinės lygybės daugiau?
Nu suprantu kad nėra Lietuvoj kairiųjų (apie radikalus ir komunistus aš nekalbu) visi patekę prie lovio daro tą patį, bet nu bent jau turėtu būti partija siūlanti skandinavišką ekonomikos modelį atnešti į Lietuvą, nu bent jau ant popieriaus.
Viskas dzin, labiausiai mane nuvilia tai visokie "auksiniai šaukštai" ir kitaip "įsisavinamos" ES ir mūsu mokesčių mokėtojų lėšos, bei kyšininkavimai ir visiškas asmeninės atsakomybės nebuvimas, kas liečia žalingus sprendimus siekaint asmeninės naudos dažnai. Ir nemanykit kas tai vyksta aukščiausioj valdžioj, procentaliai rajonų valdžia dar labiau korumpuoti, tik jie matomi mažiau. Va kai šito nebus Lietuvoj, tada mums bus gera čia gyventi.
Arns 2016-10-27 14:12
Mažiau šaipytis iš valstiečių ministrų, kai konservatoriai rimtai svarstė tokius kandidatus kaip susikompromitavęs Kreivys, kompetentingieji Razma, Mikulėnienė ir Bilotaitė arba švietimo sistemai siūlyti ultrakataliką Adomėną (ko gero iki dvyliktos klasės mokytu apie prasidėjimą iš šventosios dvasios). Čia visų partijų bendra tendencija neturėti ką siūlyti į postus.
O kieno arogancija didelė, užtenka pasižiūrėti kas pasveikino laimėtojus, o kas niekaip nesusitaikydami ir toliau vos tvardosi visus išvadinti runkeliais, šunauja ar kažkuo skambesniu. Kalti žmonės, nors pavyzdžiui Kaune patys partiečius prieš partiečius pastatė. Tikisi balsų kaimuose, bet bent utopinę idėją sugalvojo? (apart galutinai pribaigti dar likusias mokyklas kaip šiokius tokius miestelių gyvybės objektus). Tai kai gyveni ir bandai suprasti tik vieną visuomenės grupę ir lieki prie geldos.
Žmonės norėjo permainų, ir balsavo už jas. Balsavo už naujus žmones, kiek, 77 nauji veidai seime bus? Ne tobulas atsinaujinimas, bet bent bandyti klysti galės nauji žmonės, o ne tikėtis, kad penktą šeštą kadenciją sėdintys galų gale pasikeis.
Audrius 2016-10-27 14:15
Man labiausiai kliuna lietuvaiciui mentalitetas-kalbant konkreciai, musu katalikybe.
Niekaip negaliu suprast, kaip 21a baznycia ir katalikiskos vertybes gali buti taip gerbemos ir tureti toki autoriteta visuomenej. Is pirmo zvilgsnio, tai gal ir smulkmena, bet istikruju tai musu katalikiskumas laaaabai daug pasakantis dalykas. Intrigos, kapstymasis praeiti, deb*liskas idealiskumas, o ne saltas pragmatiskumas ir t.t.
Pagal mano standartus, pasaulyje nera nei vienos issivysciusios ir tuo paciu religingos salies. Kaip taisykle, kuo salis religingisne, tuo ten didesne s*kna (visokie Katarai ir UAE yra retos, nafta ir dujom paremtos isimtys).
Pacios nereligingiausios salys pasaulyje yra: Sveicarija, Olandija, Danija, Svedija, Liuksemburgas, Austrija, ESTIJA, Kalifornija (galima skaiciuot kaip sali) ir dar pora.
Mes, tuo tarpu, esam kataliku klube. Kartu su: Lenkija, Ispanija, Portugalija, Italija (labiau pietu), Airija, Lotynu Amerika, Filipinais ir n kitu..
Beje, Rusija irgi labai religinga...surprise surpise..
kestutisz 2016-10-27 14:18
Tai, kad pats paklausei ir pats atsakei. Nei ten kairiųjų yra (o ir tie patys labiau raudonieji), nei dešiniųjų (na, tipo yra, bet tas per siūles braškantis junginys ts+krikdemai tai ką aš žinau - jie kartu surenka mažiau balsų nei galėtų atskirai). Tai ir bando žmonės randomu rinkt, gal pavyks. Na tipo perki nemačiom kilogramą asorti saldainių ir tikiesi gal papuls vienas kitas vartotinas. Iš praeitų DP ir TT nebuvo nieko gero tai daugiau nepirko, jei ta naujoji rūšis pasirodys dar ir tikrai be alkoholio įdaro tai dar po keturių metų tikrai ims dar kitus nematytus.
immortallt 2016-10-27 14:21
bahuriux, žmonės, kurie sugeba vertinti pasiūlymus kritiškai, ne remiantis emocijomis, mato jų naudą. Lietuvoje kairė ir dešinė išvis neegzistuoja. Realiai pagal pavadinimą tik liberalai daugmaž liberalai ir konservatoriai kažkiek ant to traukia.
Esmė ta, kad kairieji pas mus nei atstovauja kairiąją pusę, nei sugeba daryti sprendimus keliančius LT ekonomiką.
O balsuoti yra už ką. Net visos dvi partijos. Partijos kurios padarė labai daug per krizę. Net dar dabar Vilnius važiuoja. Energetikos sektorius stipriai susitvarkė. Problema, kad 4 metai buvo iššvaistyti ir nepereita prie regionų plėtros politikos. Vietoje to, tik sugeneruotą pliusą iškart suvalgė, o ne investavo, kad pliuso būtų dar daugiau.
Arns 2016-10-27 14:44
Nieko jos nepadarė, tik bandai ginti. Antikonstitusiškai pripažinta švietimo sistemos pertvarka. Kur minusas liberalams? Dauguma lietuviškos spaudos perėjo į monopolistų rankas, dėl pvm, kur minusas konservatoriams? Prieštaraujantis konstitucijai pencijų mažinimas (antrakart) irgi kruopštumo rezultatas? Mamų sodinimas į teismus dėl motinystės išmokų? Energetikos ministerija nei sukontroliavo IAE uždarymą, nei normaliai parengė VAE projektą, SGD statyba baigėsi pyro pergale (ir dar vienu regioninio bendradarbiavimo antipavyzdžiu). Saulės jėgainių elektros supirkimo kainos pramušė lubas. Tai irgi vadini atsakingu vadovavimu?
"Saulėlydžio komisija" taip darbavosi, kad net dar viena ministerija su krūva naujų departamentų atsirado.
Kur jie gerai pasidarbavo, tai tik skolos padidinime (darė tą patį ką ir TVF, tik trigubai didesnėm palūkanom nei latviai ėmėm) ir politinės valdžios galutiniame sukompromitavime. Tokios nepopuliarios valdžios reikėjo paieškoti, visiškas komunikacijos fiasko. Sekmoko žurnalistai niekur negalėjo rasti (kaip ir ES pareigūnai dėl IAE reikalų per spaudą turėjo kviestis). Kreivys dirbdamas suko versliukus. Galų gale valdančioji koalicija rado kalbą su tokiais kompetentingais partneriais kaip Valinskai, Niedzinskas, Meiželytė... Štai dėl ko ne dabartinis Seimas blogas, o tiesiog "ne tie" muziką užsakys.
bahuriux 2016-10-27 14:47
Ne, balsuoti negalėjau už KRIKŠČIONIS demokratus, nes jie kitos ideologijos nei mano dėl davatkiško pavadinimo o kodėl jiems nesusidėjus su Lenkų rinkimų akcija tie tai visai tikintys. O už liberalus irgi nenorėjau rizikuoti, nes nu ta paskola toks nemalonus reikalas, man iškart sugadino nuotaiką. Man patinka daug kas iš liberalų politikos, bet neviskas, patinka ir didelė dalis iš tikrų kairiųjų (ne iš raudonūjų ir ne iš tu kurie dabar buvo), manau Skandinavijos valstybėse panaši politika dabar ir yra paimta geriausios savybės iš kairės ir iš liberalizmo. Labai stipriai viskas orientuota į kairę, didelis pinigų perskirstymas, perm okesčius, o verslui sąlygos labai geros, rezultate gaunasi taip, daryk biznį mokėk mokesčius, jokių biurokratinių trukdžių, o jei tau truputi nesiseks, padės valdžia, bet jei cheatinsi būsi nubaustas, gražinsi viską ir bar baudą nemažą gausi. Ten vienišos mamos nėra paliekamos ant ledo kaip pas mus. Nu ir tt. visi kiti socialiniai reikalai.
Dėl paskutinio tavo sąkinio, tai nesutinku nebent numesi nuoruodą su skaičiais. Bent jau Butkevičius gyrėsi, kad kaiptik viską sutvarkė sumažino skolas ir tt. per kažkokius debatus prieš rinkimus, nemačiau nei vieno kuris būtu tą paneigęs iš oponentų. Patikėk 08-12 metų valdžia net puse to nebūtu padarę, nors ir tie galėjo pasistengti labiau.
immortallt 2016-10-27 15:14
bahuriux, o gyvenime kažkada kažką radai, kas patiko 100%? Taip nebūna. Man konservatorių irgi šis bei tas stringa. Labiausiai energetika. Stagnuoja jie ir su visokiais senių įsitikinimais. Tiesa, liberalai irgi kartais perlaužia su laisvėmis, o kartais ne pakankami užtikrina žmonių laisvę. Bet jie yra arčiausiai to. Taip pat tai dvi vienintelės partijos, kurias matau dirbančias. LSDP totaliai nieko nenuveikė per 4 metus. Didžiausias jų darbas ir pasiekimas - taromatai.
Konservatoriai turi ydų, bet jie vienas geriausių pasirinkimų.
Liberalai, pirma, Masiulio jau nebėra. Antra, žiūriu pirmoje eilėje kas daroma ir padaroma. Kas siūloma.
Iš esmės balsuoji už tai, kurie manai, kad veda tinkama linkme, nereiškia, kad jie tobuli. Tobulų nėra.
Dėl Butkevičiaus, o ką jis padarė, kad susitvarkytų? Kokias reformas įgyvendino? Nieko nebuvo padaryta. Jis prisiima laurus praėjusios vyriausybės darbų, kurių vaisiai subrendo. Būtent tai jie sumažino skolą, tai jie priviliojo į Vilnių krūvą ofisų, kurie įsteigė berods 35,000 darbo vietų gerai apmokamų. Tai jie sutvarkė biudžetą su 30% deficitu, kurį paveldėjo iš socialdemokratų. Tai jie aptvarkė energetikos sektorių. Tai jie sutvarkė paštą, kuris pradėjo nešti pelną krizės metu, kai nesugebėjo uždirbti net 2007. Tiesiog nėra nė vieno darbo, kuris būtų Butkevičiaus prisidėjimas prie Lietuvos ekonomikos augimo. Na taromatai nebent.
MMA ekonomikos augimo neskatina. Pagrinde kilsteli infliaciją, ką ir pamatėme paslaugų sektoriuje.
Kažką čia įrodinėti yra beprasmiška. Žmonės, kurie nesupranta, kad darbo grąža pareina geriausiu atveju po 2 metų, neišaiškinsi. O tie, kurie supranta, jie ir taip žino. Baigtųsi tik neišmanančių pasipiktinimu ir tiek.
P.S. puikiai veikusios investuok Lietuvoje ir eksportuojančioji Lietuva - buvo išdraskyta tik gavus progą. Regionuose jokių didesnių investicijų ir realiai ten net nėra mokančių anglų kalbą, tad net jei kreipiasi investuotojas, nesugeba atsakyti.
Audrius 2016-10-27 15:53
immortallt, negi tu istikruju toks naivus..? Politika, tai ne verslas ar sportas. Laimi tie, kurie sugeba itikint, o ne tie, kurie yra geriausi..
Geri politikai, visu pirma, yra tie, kurie sugeba buti isrinkti. Jei esi politikas, bet nesugebi papulti i valdzia-tavo pacios nerealiausios idejos bus niekam neidomios.
Tai va, gali apie konservatorius ciulbet ka tik nori, bet jie pralaimejo rinkimus, t.y. jie yra nevyke politikai, nes nesugeba bendrauti. Tai yra faktas!
Kas toliau? Galima ramiai permastyti, kur buvo padarytos klaidos komunikuojant su visuomene, ir jas istaisyti. Arba, galima ir toliau aiskinti, kad visi kvaili, nes nesupranta, kokie konservatoriai nerealus...
Antram ture zmones balsavo uz bet ka, bet tik ne uz konservatorius, gal verta pasidomet kodel ir kaip ta butu galima pakeist? Ta prasme, istikruju pasidometi, o ne aiskinti, kad visi runkeliai..
Suprask, kad argumentuojant esme yra itikinti bent viena skeptika ir siaip abejinga, o ne surinkti 200 laiku facebook'e is taip pat mastanciu ir tose paciose sultyse verdanciu kaip ir tu..
Vietoj to, kad kabinetum etiketes, kokie vieni komunistai, o kiti nerealus-paiimk, koknkrecius programu punktus, juos lygink ir argumentuotai kritikuok.
geziokas 2016-10-27 16:17
Bet tik Kubiliaus vyriausybė rado drąsos priimti nepopuliarius sprendimus, rizikuodami savo kadencija. Kuri dar partija sugebėjo tai padaryti? Įvardink dar bent vieną Lietuvai naudingą, bet nepopuliarų sprendimą? Socdemai su DP iškart į krūmus puola, be jokio argumentavimo
immortallt 2016-10-27 16:36
Nevadinčiau geru politiku, vadinčiau išrinktu politiku. O dėl to yra geras pasakymas:
Demokratija nėra geriausia valdymo forma, bet užtikrina, kad valdžia niekada nebus geresnė, nei visuomenė nusipelnė.
Kadangi visuomenei emociniai argumentai ir suvartojimas visko dabar yra geriau, nei užsitikrinti ilgalaikį klestėjimą, tai turime ką turime.
Ačiū, pasidomėjau. Ką mano dauguma apie konservatorius? Kubilius kaltas dėl 2008 pasaulio krizės. Kubilius kaltas, kad Kirkilas paliko biudžetą su >30% skyle ir jokios galimybės pasiskolinti. TVF irgi buvo beveik neprieinama. Su tokiais žmonėmis beveik neįmanoma diskutuoti ar kažką bandyti paaiškinti, nes jiems argumentai ir faktai, ekonominės priežastys ir pasekmės nesvarbu. Jie rado ką kaltinti ir kaltina konservatorius dėl visko.
Beje, konservatoriai I ture gavo rekordinį skaičių balsų nuo pat 1996 metų. Taip kad pasitikėjimas jais tik auga. Kaip ir liberalais. Bet yra tas pats trečdalis ateinančių balsuoti, kurie balsuoja už visokius DP, TT, Valinskus, DK ir t.t. Šita va dalis ir lemia, kas laimės rinkimus. LVŽS neatėmė balsų iš konservatorių ir liberalų. LVŽS atėmė balsus iš DP, TT, DK ir LSDP. O gal nepastebėjai, kad nebėra DP?
Arns 2016-10-27 16:50
geziokas, socdemams pliusiukų nedėlioju, nes tikrai nelabai yra už ką. Ekonomika augo dėl pasaulio tendencijų, kaip ir ana vyriausybė pati "ištraukė". Apart abstraktaus žodžio gali parodyti tuos veiksmus? Nelabai. Faktų nemažai prirašiau, kurie įrodo taip pat didelę nekompetenciją ir tiesiog bėdų perkėlimą į ateitį (pensijas ir atlyginimus kompensuojame dabar, paskolų palūkanos prasidės po kelių metų). Darbo vietos įkurtos konkrečiomis vyriausybės pastangomis (kurias objektyviai galima įvardinti ir pagrįsti), ar tik jai valdant atsirado(kaip ir ekonomikos augimas dabartinei vyriausybei)?
Drąsa turi būti pamatuota. Ši vyriausybė priėmė naują darbo kodeksą, radikaliai nepopuliarų. Maža? Bet esmė kokia bus nauda. Ekonomikai daug dažniau svarbu stabilumas ir tęstinumas, o ne reforma ant reformos. "Populiarus" įstatymas tai ne tik gera traktuotė, bet ir augantis pasitikėjimas valstybe. "Nepopuliarus" kaip tik dažniau sugeba padaryti daug nematomos skeveldrinės žalos, kaip kad apsisprendimas ar likti Lietuvoje ar emigruoti, ar verta investuoti, galų gale toks įstatymas gali būti po kelių metų atšauktas arba radikaliai pakeistas. Kokia tada iš jo nauda? Sukiršino, neveikė, nepadarė ir vėl reikia skirti laiko ir pinigų naujo parengimui bei pritaikymui.
Arns 2016-10-27 17:00
Taip taip, TVF ir tam davė ir anam davė, o Lietuvai ir neliko O kur dar auksinė logika, kad kai Kirkilo vyriausybė pensijas kėlė, balsavo ir konservatoriai tuomet, . Ar pasakysi kad meluoju, ir ketverių metų senumo straipsnius pakėlę nerasime "konservatorių" palaikytojų tokių traktuočių?
Kaip auga pasitikėjimas matėme antrame ture. Vos ne visur kur galėjo prakišo, tame pačiame Kaune vos vienas mandatas iš galimų 8-ių. Didelė dalis pirmojo dešimtuko konservatorių veidų nesugebėjo savo vienmandatėse laimėti. O pirmas turas šiemet buvo itin specifinis, buvo didelis naujų veidų poreikis, konservatoriai aktyviai puldami liberalaus bandė dalį jų balsų perimti, po paskutinių benefisų socialdemokratams rašyti pliusą buvo daug kam sunkus sprendimas. Tuo pasinaudojo TS, bet antrame ture likus jiems ir kitam kandidatui, nepaisant mažesnio aktyvumo ir net dalies iškritusių kandidatų rėmėjų nebematymo reikalo balsuoti, dauguma atėjusių vieningai rinkosi ne konservatorius. Tą patį politologai dar prieš šį turą sakė, kad dėl didelio radikalumo, konservatorių daug kas nemėgsta ir jiems pritraukti "atkritusiųjų" balsus - misija neįmanoma.
Dannas3 2016-10-27 17:07
Arns prirašei faktų, bet jie tušti visiškai. Estai ar Latviai nekarpė išmokų? Nesiskolino? Kažkaip man su logika nesueina, jeigu krizei atėjus, valstybėj nėra jokio rezervo ( ačiū prieš tai buvusioms valdžioms), vienintelis būdas toks ir yra, kad karpyt išmokas ir skolintis. Ar tu gal žinai geresnių sprendimų? Manau, kad kuo puikiausiai pats tai supranti, tik raudonos smegenėlės, geriau tuščias demagogijas pavarysi, lygios Kubilius kaltas dėl pasaulinės krizės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Skaitytojo požiūris. Seimo rinkimų apžvalga: Šokiruojanti, bet dėsninga LVŽS pergalė