Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2022-04-06 12:05
Gerai tokie viešumai, kai atvirai įvardijamos šalys, įmonės. Viešoji nuomonės demokratinėse valstybėse viską pakoreguoja.
Dannas3 2022-04-06 13:04
Ai nereikia cia skleist kliedesiu, visos salys kuriose, rusu duju importas sudaro didele dali, niekaip negali atsisakyt duju per trumpa laika. Tai ivyks anksciau ar veliau, bet ne per kelis menesius. Del to negalima kaltinti. Galima kaltinti, tik del igytos priklausomybes nuo rusu duju. Mes buvom protingesni, tai dabar lengva is musu varpines pizdelint ir moralizuot.Realiai dabar Vokietijai, vienai is keliu didziausiu pasaulio ekonomiku, duju embargas reikstu pramones stabdyma. Taip kad nera reikalo kliedet, kad jie taip darytu.
Kitas aspektas, lenkai, matau megsta pasirankiot populizmo tasku siame konflikte. Kaip ir su tais Migais. Duodam ukrainieciams naikintuvus. Bet atskrenda rusai ir sunaikina dar bazej juos, palikdami Zelenski ir Nato idiotu vietoj. O kad rusai galetu taip padaryti, net neabejoju, nepaisant kaip cia juokiames is ju kokie jie nevykeliai. Cia beje ne mano mintys. Tik perpasakoju, ka siandien perklausiau.
Kitas aspektas, jokie embargai nepalaus rusijos. Kinai ir indai su mielu noru supirkines rusu dujas, kas ir bus naujam pasalulyje po keliu metu, kai europieciai atsisakys rusu duju. Tai jei kas galvoja, kad rusija, del sankciju pavirs i siaures koreja, taip tikrai nebus. Nes uz sankcijas tik vakaru demokratiskos civilizacijos, kas toli grazu nera visas pasaulis.
Benediktas 2022-04-06 13:48
Rusija gali pardavinetis nafta ir dujas Kinijai ir Indijai, ir jau seniai pardavineja, bet nemanau, kad už tokia kainą, kaip EU. O dabar kaina dar labiau kris, nes jie neturi kam daugiau parduot be Kinijos ir Indijos. Be to, Indija, Kinijai negalima pirkti daugiau naftos, nei reikia jos pačios poreikiams, kad nebutu perparduodama, nes gaus sankcijas.
Dannas3 2022-04-06 14:43
Tai nebesvarbu uz kokia kaina. Su tokia paklausa kokia gali pasiulyt kinai ir indai, milijardai kapses toliau. Aisku reikes nutiest naujus dujotiekius. Manau girdejes, jog kinai gana greit taps didziausia pasaulio ekonomika, indai taip pat greitai auga. Taip, kad rusai tikrai nukentes, bet apie zlugima sunku butu galvot.
Benediktas 2022-04-06 14:49
O koks geresnis sprendimas už šitą - kad nepirkti USA ir EU dujų iš Rusijos?
conjurer 2022-04-06 15:14
Atominis karas. NATO jį laisvai laimėtų.
Arba tiesiog atsakomasis blefas. JAV gali pasakyti, per 2 dienas paliekat 2014 ukrainos teritorijas, arba mes numetam atomines į maskvą ir st. pideri. Iš kart suveiktų. Tik kad daug kas nesupranta rusų metaliteto, ir jų bijo. Nors rusija realiai yra gaidys, pasipūčia, rodo savo kruvinas plunksnas, atsistoja atakos pozicijoje. Tik pakazucha.
Ekonomiškai su jais derėtis yra durna, jie nemoka tokių kalbų, jie nemoka ekonomikos. Jų ekonomiką yra kleptokratija, sovietinis blato kultas. Čia tas pats kaip gaidžiui sakyti nusiramink. Tai neveikia, tiesiog išpili stiklinę vandens ant jo galvos, ir jis pabėga.
Dannas3 2022-04-06 16:02
Nusisneki. Uzmestu ant Vilniaus ar Varsuvos ir tada jau butu visiskai px kas ta kara laimetu. Nes yra nemazai reksniu kurie atrodo to ir prasosi, neisigilindami i pasekmes. Pamirsti, kad anoj pusej kur kas labiau nestabilios psichikos, galintis panaudoti atomine.
Kita vertus nesupratau tiksliai Benedikto klausimo.
Benediktas 2022-04-06 16:09
Na tu sakei, kad EU ir JAV naftos embargas Rusijai nėra sprendimas. Nesupratau ar tu siūlai atsisakyti šio sprendimo ir daryti kažką kitą? Jei taip, tai ką kitą? Nes kažką daryti būtinai reikia.
Aš manau, kad tai vis tiek Rusijai bus finansinis smūgis.
conjurer 2022-04-06 16:11
O tu pamiršti, kad ten atominis ginklas yra sovietų sąjungos palikimas, kuris greičiausiai nebeveikia. Būtų paleistos raketos su nefektyviais trotilo užtaisais. Atominės bombos sprogimas yra sudėtingas procesas, kur viskas turi būt labai tikslu. JAV pusės atominis ginklas tikrai suveiktų, jie skiria didesnį nei NASA biudžetą, vien jų priežiūrai.
Pasėkmės būtų toks, kad xuilistanas būtų sunaikintas. Daug kas šneka nesigilindami į technologijas. Rusija beveik visuo prilygsta nigerijai, bet niekas nebijo nigerijos dėl atominių bombų. Nematau priežasčių bijoti rusijos dėl to.
Balkis 2022-04-06 16:22
Tikrai nepalauš bet nuims moralinę naštą nuo EU, kad ji savo milijonais neprisideda prie UA žmonių žudymo.
O kinai su indais, tai daris ir toliau visa kita kas jiems naudinga, ne vien tik su energetiniais ištekliais,
bet mes pradėkim pirma nuo savo daržo
Dannas3 2022-04-06 17:26
Benediktas as to nesakiau, kad tai nera sprendimas, bet sutinku, kad buvo galima padaryt tokias isvadas is to ka parasiau. Mano mintis(tiksliau ne mano), kad nepadarysim is rusijos siaures korejos, nes rusija turi per daug istekliu ir turi su kuo prekiaut ir be europos. Bet europai reikia atsiriboti nup tokios rusijos kuo greiciau.
Conjurer toks ispudis, kad vienintelis tavo informacijos saltinis yra sis portalas, kur 50 proc straipsniu apie ukrainieciu zygdarbius, kita puse apie rusu anekdotinius susimovimus. Praleidi, kad jie iki Kijavo buvo nuzygiave ir jau Lviva apsaude. Tai jei galvoji, kad neatsirastu nei vienos atomines ant krastiniu nato saliu uzmest esi naivus svelniai tariant.
Balkis kaip ir sutinku su viskuo ka parasei. Matai, galim diskutuot, kai daugiau isspaudi, nei kai kartoji ta pati. Del naftos geras pointas. Galima svarstyt, nes pats tiksliai dar negirdejes kokie motyvai naftos neatsisakymo. Bet ko gero irgi nera labai greitas procesas ir uztruks kazkiek kol atsisakys, nes speju dabar, paprasciausiai nesusitare su naujais tiekejais. Dar sankciju dalis, kad negali viska iskart sukalt, tai laukia, kol ruskiai dar labiau prisidirbs.
conjurer 2022-04-06 17:53
Tikrai ne, bandau ieškoti daugiau ir neutralių šaltinių. Bet faktas tas kad rusijos ekonomika nėra stipri. Nemanau kad pakankama išlaikyti esamą branduolinį arsenalą. Tuo kuo apšaudė yra cheminės bombos, ar kinetiniai sviediniai. Su tuo jie turėjo praktikos per visus karus kuriuos rusai sukelė nuo šaltojo karo pabaigos, taigi ši ginkluotė pusiau veikia. Ir pusiau veikianti ginkluotė yra efektyvi kai orientuojamasi į kiekybė. Bet su branduoline ginkluose šiek tiek sudėtingiau. Tikrai kelios jų atominės suveiks, dėl to nesiginčyju. Bet tai bus tikrai mažas procentas. Todėl atominį karą jie pralaimėtų. Gal net suvokia savo situaciją, ir nenori į jį veltis, todėl iš tikro bandytų deaskaluoti situaciją, vietoje dabartinių kliedesių. Taip pat tai vienintelė kalba kurią jie supranta - grasinimai ir jėgos rodymas.
Jei NATO laikysis ganėtinai minkštos pozicijos civilizuota pasaulio dalis turės daugiau žalos, nei po atominio karo. Spėju karas su ukraina baigsis balta taika, tik rusai turės daugiau žemių nei po 2014 invazijos (dabartinė situacija prie izumo rutuliojasi rusų naudai). Tada visi pradės atleidinėti rusijai, ir mažins sankcijas, o jie vėl pūsis kaip gaidys, ir per savo geopolitiką papirkinės vakarų politikus, bei bandys toliau ardyti NATO ir ES. Tokiu atveju po 8-10 metų lenkija ir baltijos šalys bus jų taikinys, ir kgb vykdomas genocidas bus nukreiptas į mus.
Todėl neužtenka kad ukraina turi laimėtų, rusija turi pralaimėti, ir stipriai. Ir atominis karas yra taikiausia išeitis ilguoju laikotarpiu. O jei gaila rusų civilių, atsimink, kad tiek kurie turi bent kažkiek proto ir kiaušų, jau sėdi kalėjimuose, kurie ganėtinai saugųs branduolinio sprogimo atveju.
Dannas3 2022-04-06 18:30
Sneki vejus totalius, darai prielaidas nesamoningas. Trauki procentus is siknos. Atominio karo jis mat uzsimane:)))) ok paskaiciuojam. Sakoma, oficialiai kad rusai turi apie 6000 galvuciu, aisku gali skirtis. Uztenka kad suveiktu, kad ir vienas varganas procentas, ir kagi turime? 60 sunaikintu miestu is rusijos puses. Kaip galvoji tau tiktu taip, jei del tavo kazkokio isivaizdavimo Lietuva butu visiskai nusluota? Paaukotum sali del taikos? Ar gali but atominiam kare laimetoju isvis? Atomines bombos tam ir yra, kaip gynybos atgrasymo priemone, o ne panaudojimo.
conjurer 2022-04-06 18:56
Tai pirma ir reikėtų jas naudoti kaip atgrąsymo priemonę. Rusai naudoja, NATO ne. Jei pagrąsintume numesti porą ant maskvos, rusai iš kart apsiramintų. Su zekais kitaip neina susikalbėti, jie tave vertina tik kai jam duodi į galvą. Kitaip tik duchina.
Be to lietuvai tikrai bus daugiau žalos, jei JAV nenorės branduolinio karo, ir apleis mus, kai rusai puls grasindami savo atgyvenomis. Lietuviai bus išvežti į gulagus, arba nužudyti gatvėse. Nieko iš tautos neliks, ir bus prisiųsta rusų kad čia apsigyventų. Kalba ir kultūra bus sunaikinta, istorija perrašyta, visas palikimas sutryptas. Todėl nėra ko bijoti atominio karo, po jo didesni šansai išgyventi, nei po rusų invazijos.
Dannas3 2022-04-06 19:21
O girdejai, atomines ir is povandeniniu laivu gali paleist. Bet pagal tavo logika, jie nedaplauks su jais, o paskes dauguma pakeliui:))) conjurer, rimtai, baigiam svaigt, nes ne tik skaicius trauki is siknos, bet ir scenarijus kur ir ka pultu. Lakia vaizduote turi, bet pries rasant nesamonea, pasidomek kokios doktrinos yra atominio ginklo panaudojimo. Dar graziau, pritruko, kad atominemis grasinti pradet kitam atominei saliai. Cia ir durnam aisku, kad tokie grasinimai pigaus blefo lygmeni.
TAURAS 2022-04-06 19:32
Visiems kurie mano jog atominis karas yra iseitis, reiktu nueiti pasitikrinti i gydimo istaigas.. Aisku gal tai tik bendro nesiorentavimo situacijoje pasekme, nuo ko vaistu turbut nera(gal tik stiprus raminamieji), bet tokiu totaliai destruktyviu metodu pateisinimas piesia gan ziauraus bei amoralaus zmogaus psichologini paveiksla.. Tokie "visaziniai" buna visuomeneje gan pavojingi ir ju reiktu saugotis. Tikekimes pasaulis neprieis iki tokio liepto galo, kai panasiai mastanciu zmoniu nuomone bus igyvendinta..
Balkis 2022-04-06 19:43
šiandien p. Kuodis kaip ir atsakė dėl naftos, aceit paskaičiavo, kad embargo atveju naftos kaina kainuos 200 eur.
kad brangs, tai taip, bet atpigus rusiškai naftai ją pirktų kinai ar indai (jei jie ją gali perdirbti), todėl kas parduoda kinams sumažėjus poreikiui nukreips į europą. Nžn ar tokia schema suveiktų,bet jei taip, tuomet tai naftos kainą amortizuotų
bet kokiu atveju, net ir 200 dol už barelį vardan UA galėtume sau leist, o vat EU mano, kad ne, ar bent jau ne dabar...
conjurer 2022-04-06 20:18
Dar vienas bailys. "Oi mes bijom atominio karo, nes rusija grasina su savo fiktyvia atomine ginkluote, tai dabar leisim kad jie užimtų visą europą po truputį". Va taip tu skambi. Ir ne tu vienas. Nežinot istorijos, nežinot fizikos, ir galvojat, kad čia pasaulio pabaiga bus. Ir per tokį silpnavališku mentalitetu xuilistano teroristai naudojasi darydami genocidus. Realiai užtenka jiems pagrąsinti, ir greit dingtų iš ukrainos, gal net gruzijos teritorijas atiduotų. Na bet kas bijo kariauti, galės tik vergauti, ir mes link to judam.
Dannas3 2022-04-06 20:50
Ok tebunie kaip tu sakai. Nato pagrasina atominiu, putinas apsisika iskart is baimes ir atsitraukia ))))) Nato debilai, kad iki dabar apie tai nepagalvojo. Reiktu parasyt kokiam Lansbergiui, kad perduotu sia genialia ideja.
kestutisz 2022-04-07 10:02
Įdomu, kad tai yra viena iš teorijų kodėl chuilostanui taip reikia Ukrainos - tos baisiosios Satana raketos ir buvo ukrainiečių gamybos, ir naujesnes būtent jie aptarnaudavo. Ir jau senokai tuo klausimu nieko nebedaroma, gal net seniau nei Krymo okupacija. O raketos/atominės bombos sensta greičiau nei tie sausi 2015'ųjų galiojimo daviniai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[Žinios trumpai] Paaiškėjo liūdnas faktas: Vokietija yra pagrindinė kliūtis griežtesnėms Rusijos sankcijoms, neatsilieka ir Austrija