Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vanduo4 2022-05-30 22:45
O kuo tas defoltas yra blogai?
donatasv 2022-05-31 00:37
Defoltas panašiai kaip tu turi skolų ir jų nesumoki, tau duodamas terminas pasitaisyt, tu visvien nesumoki, tai galų gale pas tave ateina antstolis ir pradeda tavo turto likvidavimą, kad pardavus galėtų padengti skolas.
Plauks Rusijos laivas, kad ir su grūdais jį nusisavins, kad padengtų įsiskolinimą.
Čia amerikonai kaip policininkas sužaidė. Banditas bandė išsisukti bet nesitikėjo, kad jį pričiups.
punktyras 2022-05-31 06:10
Ekonomika – prekių ir pinigų srautai. Kol nesumokės skolų, tol RF bus atjungta nuo finansų srautų, ergo, nuo ekonomikos. Sumokėti RF gali tik turėdama tam skirtus instrumentus. JAV tų instrumentų neduos, kol nepasikeis RF valdžia.
immortallt 2022-05-31 07:35
"Defoltas" mažiausia rusų problema. Didžiausia tai, kad pagrindinė jų rinka su visam ir labai greitai dabar judės nuo iškastinių išteklių priklausomybės ir net susitvarkius politinei padėčiai, jie nebeturės kam pardavinėti naftos ir dujų. Aišku karštligiškai bandys milžiniškus infrastruktūros projektus tiesiant naftotiekius ir dujotiekius į Kiniją ir Indiją, kurios išsiderės mažas naftos ir dujų kainas, kurios vamzdynui atsipirkti neleis 30 metų, o po 10-20 metų ir ten nebereikės jų produktų.
donatasv 2022-05-31 08:29
Ateitis be dujų ir naftos kolkas vis dar miglota. Net ir tas pats hyuindai nutraukė savo pigesnių modelių gamybą ir permeta akumų pajėgumus ant brangių modelių. Tas pats ir su kitomis kompanijomis dar 5 ar 10 metų kol investuot į akumų fabrikus elektrifikacija merdės, o Ukrainai reikia sprendimo čia ir dabar. Čia ne tik Ukrainai bet ir visam pasauliui reik greito sprendimo nes tuoj pradės badauti, o tas sukurs sniego griūties nuo kalno viršūnės efektą.
Šiuo atveju amerikonas paspartino visus procesus ir bando apeiti gražiuoju Europos nenorą atsisakyti rusiškų gamtinių išteklių. Blokuos sąskaitas pervestus pinigus už naftą/dujas pasiims skolintojai, taip rusui atimama bet kokia galimybė gaut pinigų. Kiek ilgai rusas tieks už skolas gamtinius išteklius bus įdomu pažiūrėt.
AAA000 2022-05-31 09:06
taigi patys rinkot suknistus konservus, kurie padare diversifikacija ant rusisko/baltarusisko biokuro ir duju net duju isdujinimo gelda atplukde. kai reikia energetika orientuot i atsinaujinancios vietini supirkima, o miestu sildyma orientuot i pertekline vejo energija. vietini resursa. daba ismetinesim pinigus is Lietuvos eilini syki, kainoms sukilus iki 2-3x ir sumazejus pasirinkimui. cia ne turgus, optimizacija ir masto ekonomijos nepades - duoda atvirkstini efekta. kokia cia rinka, jei is 3 birzoje prekiaujanciu klientu lieka 2 susitarem. ar isvis tik vienas prekeivis - politiskai korektiskas... kur cia rinkos ekonomika? cia pacius energetikos vystymo pagrindus reikia technologiskai keist. mes pardavinet elektra turim, o ne pirkt "pigiausiai rinkoje". ir balsuot kitaip reikia. uz tuos kurie supranta energetikos problemas, o ne uz ekonomizacijos buhalteriukus kazkokius. daba vel remsit ruskelius - nupirkdami 2-3x maziau uz ta pacia kaina. "tipo" konservu rinkoje... jus apkniso popieriai tera tik biurokratinis irankis. birzos irgi. tai nera energetika - tik tarpininkavimas konservu "viaarslui". ir ciulpimas valdziai. degindami skaiciukus saskaitoje nesusilsit. kaip ir nevaziuosit toli, kai kuro kainos soktels iki 3x, o algos tik 15%. o elektromobiliu nera, infrastrukturos nera... kaip ir nera naudos Ukrainai is 5 milijonu uz drona - kol jis nenupirktas ir REALIAI nekariauja. infliacija viska suvalgys. kol ta drona atves konservuoti stabdziai - sakys 5 liamu nebeuztenka... dar 10 duokit...
oi oi - rusijos defoltas. man nei silta nei salta nuo jo. jei ruskiu kariuomenes FIZISKAI ukrainieciai nesumals per vasara - nieko gero ir nebus... o panasu viskas jau kitam sezonui nusikele, tik rudeni prades kariaut normaliai...
donatasv 2022-05-31 09:33
Nesakyk amerikos žingsnis šiuo klausimu yra stiprus lyginant su Europa. Europa myža į kelnes kol visi kiti bando ją priverst pažvelgt ne tik į savo kišenę bet ir į tai prie ko visas šitas konfliktas gali privesti pasaulį. Jei neleisi rusui plėstis daužydamas viena ranka veido sritį kol pavargs tada kai pavargs pradėt reik daužyti kita ranka ir nepaleisti kol nepradės rėkt kad jau gal užteks. Jei visi plauks pasroviui, ko panašu nori Europa, tai rusas Ukrainoje galės maltis ir 10 metų.
laukinis_lt 2022-05-31 10:55
Na, dirbtinis defoltas yra panašus į tyčinį bankrotą. T.y. - sukeltas dirbtinai.
Todėl, gal ten ne defoltas, o galėtų būti kitaip pavadintas.
immortallt 2022-05-31 16:07
Nuėjimas nuo dujų ir naftos šiaip nėra miglotas. Plačiajai visuomenei gal dar informacijos trūksta. Trūksta dar sprendimų kaip atsisakyti paskutinių 10% iškastinių išteklių visai Europai, bet pats procesas pasileidęs jau pilnu tempu.
Įkraunamų naujų automobilių parduota šįmet ES turėtų būti per 50%. Daugiau tiesiog nespėja pagaminti. Gamyba akumuliatorių pasaulyje kažkur dvigubėjo vos ne kasmet. Tokiais tempais 2030 metais visi nauji automobiliai bus elektriniai. Naftos poreikis liks chemijos pramonei, kuri naftą naudoja kaip žaliavą. O VDV automobilius pilnai pakeis per kokius dar 20 metų. Ir šiaip bus kažkur lūžio taškas, kai pradės itin sparčiai mažėti VDV, nes tiesiog kuro paklausa kolonėlėms kris, joms bus sunkiau išsilaikyti, užsidarinės, kuras brangs vien dėl skirstymo kaštų augimo ir dauguma skeptikų peršoks.
Šildymas - elektrifikacija. Atsinaujinanti energija yra pigiausia ir jos diegimo tempai kasmet auga 30-60%. Auga jau be subsidijų. Tuo tarpu anglies, dujų ar atominių be subsidijų nestato turbūt jau 20 metų niekas. Taip reikės atnaujinti kai kur elektros tinklus, bet tą kitoms šalims teks daryti vien dėl elektromobilizacijos. Ir šitos investicijos atsipirks.
Elektromobilizacija šiaip leis pakelti vidutinį tinklo išnaudojimo procentą ženkliai, ir net ne dėl akumuliatorių esančių elektromobiliuose, bet stacionarių, esančių krovimo stotelėse, prie didelių parkų, pastotėse ir pan. Stacionarūs akumuliatoriai gali eiti iš nudrožtų elektromobilių ir tarnauti dar 10-20 metų jei celes perrenki ir sudiegi visą valdymo sistemą ir atjungimą perdegusių celių.
Tada dar lieka vandenilio pramonės klausimas, čia turiu omeny chemijos pramonę, galbūt lėktuvus ir laivus. Net sunkusis transportas dvejoju ar čia nueis.
donatasv 2022-05-31 18:30
Na nežinau stebint elektromobilių rinką ir ką pateikia gamintojai tai plėtimosi nematau išskyrus Kiniją. Eu/jav/japan/Korėja/prancūzai/italai modelių kiekis nėra didinamas, priešingai visas pajėgumas numetamas nuo pigesnių modelių į brangesnius, kad sumažint paklausą. Pasižiūrėk į modelių gamą kai rinkausi sau elektromobilį visi modeliai brango išskyrus nissan leafa, kai kurie net dingo iš rinkos hyuindai panaiko 2016 modeli ioniq, kona šie modeliai antrinėje rinkoja labai paklausus ir turi vardą. Pagal pardavėja nissanas labai smarkiai mažina leafo gamyba ir pradeda koncentruotis į ariya, o ten jau kaina nuo 50k kur leaf nuo 26k.
Stebint Kinijos rinką čia tikrai jau kita šneka. Kinijos gamintojai nauji/seni tiesiog štampuoja naujus modelius ir pasiūlymai nuo labai pigių 4k eur iki 100k, batareikos talpa 50/60kwh padoresnis kiniškai saugus ten gali nupirkt uz 20/25k €. Kitų pasaulio šalių tokio tipo mašina kainuotų 2x minimum.
Iki 2030 gamint tik elektromobilius tai drambliuko svajonė. Palyginus labai mažai žinių į investuojamus batareikų fabrikus. Tarsi visi lauktų naujos technologijos.
Dėl vandenilio naujų mašinų visai nera šnekų, bet eu investicijos pildymo stotelėms nemažėja. Net Lietuva planuoja 50 vandenilio pildymo stotelių nors turim 1 tokį auto ant visos Lietuvos.
immortallt 2022-06-01 08:21
Pirma, brangsta visi automobiliai, ne tik elektromobiliai.
Antra, elektromobiliai metėsi į brangesnius ne todėl, kad jų neparduoda pakankamai, o todėl, kad jų NEPAGAMINA pakankamai. Naudojama standartinė "grietinėlės nugriebimo" strategija, kai negali patenkinti visos pasiūlos, tai pirmiausia už premium kainą tieki premium segmentams.
Trečia, dzin ta modelių gama, kad ir visi bus Hyundai Kona ES parduodami elektriniai, svarbu santykiai. Ilgesniu laikotarpiu išsiskirstys.
Ketvirta, faktas lieka faktu, kad pernai metais įkraunamų automobilių buvo parduota daugiau nei dyzelių ar benzinų atskirai. Šįmet turėtų būti daugiau nei jie abu kartu sudėjus, jei nebus kažkokių specifinių tiekimo sutrikimų būtent elektromobiliams.
Penkta, Kinijos už 4k€ nepraeis ES reikalavimų. Ten iš esmės karstas ant ratų. O kinų nurodoma charakteristika labai nepasikliaučiau. Jei būtų tokie stebuklai, būtų pasaulį užkaravię.
Šešta, mažai žinių apie investicijas į baterijų fabrikus? Nu jei nesidomi, gal ir mažai. 120 milijardų buvo 2021 metais skyrė periodui iki 2025-2030 metų paleisti gamyklas. Ir čia yra valstybinės iniciatyvos tik. Tai leis pagaminti akumuliatorius kokiam ketvirtadaliui elektromobilių. Dar antrą tiek ir pagamintume beveik visus akumuliatorius elektromobiliams.
Septinta, vandenilis kelių transporte yra didelis burbulas, kurį didele dalimi pūtė ruskynas per savo nupirktus politikus ir mėlyną vandenilį (laidojamas CO2 susidarantis gaminant vandenilį iš gamtinių dujų). Manau poros metų bėgyje aprims kalbos. Sakyti, kad turime 1 vandenilinį auto drąsu, kai artimiausia vandenilio stotelė Rygoje iš bet kurio Lietuvos taško. Vandenilis (žalias) savo vietą galbūt atras pramonėje ir oro transporte. Nustebsiu, jei laivuose būtų pasitelktas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
[Karšta tema] Žinia iš finansų fronto: Rusijos defoltas iš liepos pabaigos atkeliamas į birželio pabaigą