Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2012-03-27 17:30
Cia vyru.
Kontrabandiniu prekiu pirkimas yra poziurio reikalas. Jei esi biednas ir neturi priejimo, perki kontrabanda (paskui tikekis, kad tie pinigai nebus skirti nusikalstamos veiklos vykdymui, tokiam kaip narkotiku pardavinejimas mokyklose, zmoniu grobimas ir pan.) jei turi priejima, vogi is valstybes kisenes, darbdaviu ar slepi mokescius.
kurmis 2012-03-27 17:50
Simplicity, kaip matau, pasiilgo tarybinio socializmo kai beveik visi buvo lygūs, o už tuos lygesni buvo tik kompartijos nariai. Tada galėjai stengtis nesistengti atlyginima gaudavai vienoda, o kai kada retai gaudavai premija rubliais ir medalį už "socialistinį lenktyniavimą".
O dabar, šiais laikais, tamstai pavydas paėmė kai kiti geba daugiau uždirbti, tai užsimanė "doro socializmo".
Analog 2012-03-27 17:52
Čia užburtas ratas. Ne kiekvienas turi ar nori mokėt tuos 50lt už kirpimą, tada kirpėja uždirba tiek, kad neišgali mašinos remontuot servise ir varo garažiniam, kurie padarys už pigiau Na mintį supratot.
kurmis 2012-03-27 18:00
Pagavau mintį. Pagal Analog logika, tai ji per daug save vertina nei klientai ją(piniginę išraišką už darbą)ir jei ji nenuleidžia kainos, tada tenka varinėti pas garažinius, kadangi kitur yra pigiau ir geriau kerpa.
Pritariu. Kartais žmonės pakyla per aukštai ir bijo nusileisti, kaip čia taip taip supiginti. Principas neleidžia. Tas pats kaip ir žaidime reikia mokėti ne tik laimėti, bet ir pralaimėti.
Simplicity 2012-03-27 18:26
Kurmi, tavo pirštais barbena supratimo stoka Suprantu, amžius toks kai norisi pasirodyti gražiu ir protingu Beje, prie rusų dirbti neteko. Tais laikais aš dar į vystyklus dariau
Apie puikiai kapitalizmo sąlygomis veikiantį socializmą jau rašiau kiek aukščiau. Niekas čia nekalba, kad visi turi būti lygūs ir uždirbti vienodai. Tai buvo komunizmo utopija su socializmu nieko bendro neturinti.
Kalba eina apie tai, kad nebūtų darbuotojų išnaudojimo darbe. Darbuotojas už atliktą darbą turėtų gauti atitinkamą atlygį. Nėra gražu kai vieni aria (realiai) už tūkstantį į rankas, o kiti tuo tarpu perka sau kažkelintą namą užsieny. Jei manai, kad toks požiūris į darbuotoją ir pinigų pasiskirstymą yra normalu, tai tokiu savo mąstymu esi artimesnis rusui nei vakarams. Lietuva serga... Kapitalas telkiasi vienose rankose, didėja praraja tarp turtingų ir vargšų, vidurinioji gyventojų klasė išemigravus. Ne už ilgo bus taip, kad bus baisu į gatvę be apsaugos išeit, nes joje galios savi įstatymai.
Anonymous 2012-03-27 18:37
Cha, verslas nepritaikytas labdarai Nužmogėjimo įžiūrėtojai
Emociniai argumentai ničnieko nereiškia, išskyrus tikrų argumentų nebuvimą.
Amerikoj socializmą irgi įžiūri...
Ši sistema tokia - tiek, kiek verslas efektyvus - viską suryja verslo suvaržymo institucijos. Kaput šitai sistemai bus kažkada
O kol kas - kapitalizmas veikia. Todėl visi uždirba tiek, kiek ... gali
Kirpėja uždirba tol, kol koks nors verslas visuomenės gerovės labui neprastums įstatymo uždaryti visas įmonėles daugiabučiuose. Pažiūrėsim, kiek išsilaikys kirpėja, kai jai reikės nuomotis pastatą
Eikit verslaut, vienžo. Nėr kas paskolas ima...
faktas 2012-03-27 19:00
Ieško visi pardavėjų, tačiau niekas neina dirbti pardavėju, todėl pareigos suformuluojamos kaip vadybininkas. Tokiu būdu įmonė pritraukia pardavėjų, kurie tiki, kad yra vadybininkai. Vadybininkai Lietuvoje vadinami projektų vadovais, nors realiai jau ir iš jų reikalaujama, kad dirbtų pardavėjais.
Laurynas19 2012-03-27 20:14
Turiu klausimą, ir įdomu būtų išgirsti kiekvieno nuomonę, kaip išpręsti tokią problemą.
Tarkim turiu vištų fermą, pardavinėju kiaušinius, pas mane dirba 2darbuotojai kuriems moku po 800lt į mėnesį. Kaip neseniiai girdėjote, ES liepė padaryti daugiau vietos vištoms. Taigi .
Klausimai: Ar teisingai elgesi verslininkas? Kas turi padėti darbuotojams? Ką daryti darbuotojams? Apskritai kaip turėtumeme elktis tokiose situacijose?
kurmis 2012-03-27 20:27
Manau, šioje situacijoje geriausiai būtų daugiau gautas pajamas(neplanuotas) pasilikti įmonės rezervui arba geriausiai panaudoti didinti įmonės pajėgumus ir tuo pačių našumą neliečiant darbuotojų užmokesčius.
Dabar jeigu pakelsi darbuotojams atlyginimus ateityje gali nepajėgti išmokėti jų, nebent labai jau stengėsi rodė motyvacijas gali išmokėti kaip vienkartinę premiją. Gautųsi šiokia tokia paskata, geriau nei didinti nuolatinį atlyginimą. O pats kaip verslininkas ko gero supranti, kad tokia padėtis pasitaikiusi tokia palanki ilgai gali netrukti. Rinka juk beveik nenuspėjama. Dėl rezervo suprantama, kad nevisados gali pavykti uždirbti teigiamų pajamų ir darbuotojams algas išmokėti arba gautųsi šioks toks armotizatorius extra atvejams nutikus ar pvz. truputėlį pakeisti įmonės krypti.
faktas 2012-03-27 20:45
Perskaičiau visus komentarus. Kai kuriuos po du kartus. (-: Ne į temą, bet pasakysiu - technologijos.lt aš lankau ir skaitau ne tiek dėl straipsnių, kurie dažniausiai yra publicistinės pigienos, bet dėl čia susiformavusios palyginti intelektualios bendruomenės.
Keli pastebėjimai dėl verslo. Daug kas mano, kad gero verslo pagrindas yra gera idėja. Žinokit, turiu su tuo nesutikti. Sutinku, kad verslo esmė yra idėja, bet pagrindas - investicijos. Aš iš vidaus mačiau daug genialių idėjų įmonių, bet jos sunkiai skinasi sau kelią. O dažnai visiškai "tūpų" idėjų įmonės klesti, nes iškart pradėjo su dideliais pinigais. Kodėl taip yra, manau, visi žinot. Tingiu rašyti.
Į komentarą atsakysiu taip, kad verslininkai daro teisingai. Atlyginimus kontroliuoja darbo rinka. Konkrečiai vištų fermos atveju toks sprendimas būtų teisingas, bet daugeliu kitų verslų nelabai. Pvz., aš pats kuriu verslą. Suku su galvą ne tik dėl investicijų, bet ir dėl būsimų darbuotojų motyvacijos. Geriausias modelis yra suteikti pagrindiniams darbuotojams dalį akcijų arba riboto naudojimosi akcijų, priklausomai nuo idėjinio ir finansinio indėlio. Kai darbuotojui priklauso įmonės pelno dalis, jis dirba sąžiningai ir jam svarbu, kad įmonė gyvuotų. Esant problemai toks darbuotojas ją spręs, o ne spruks dirbti kitur. Kol kas Lietuvos darbdaviai nesupranta, kaip brangiai kainuoja įmonei netekti darbuotojo. Juk jis greičiausiai įsidarbins panašios veiklos įmonėje, t.y, pas konkurentus, taigi konkurentams kaip ant lėkštutės patieks visas buvusios įmonės strategijas, planus ir t.t.
Jei tavo fermos darbuotojas gaus 800 Lt ir kokius 3% įmonės pelno, pastebėjęs sergančią vištą, jis ją bandys išgydyti ir pan. O darbuotojas už 800 Lt paspirs ją kur nors į kampą ir ji nudvės, atnešdama įmonei žalos.
blizzard 2012-03-27 21:00
Kad jau pelnas padidėjo, tai galima ir padidint algas darbuotojams, juk jie visą darbą atlieka
Gal mano verslo supratimas neteisingas ar idealistinis, bet aš verslininką įsivaizduoju kaip žmogų kuris iš verslo sau pasilieka tik vieną kitą procentą uždirbto pelno, o visą kitą pelną investuoja toliau gerindamas darbuotojų sąlygas ar plėsdamas įmonės pajėgumus..
Tas požiūris kad pirma aš o po to kiti atsiliepia ir versle, padaro įmonę su 2 žmonėm, jiem moka minimumą, sau pasilieka praktiškai visus tų darbuotojų uždirbamus pinigus ir verslo toliau neplėtoja, kam toliau plėstis, tiek kiek tie du uždirba pragyvent užtenka, jeigu jie paprašys didesnio atlyginimo, tai pasiūlysiu pakeist darbą, nes tokių kaip jie dar 20 laukia eilėj.. nu tai taip ir gyvenam..
Anonymous 2012-03-27 21:48
Che, galima kitaip pasakyt - va, mūsiškiai ponai rinkosi būti ponais, ir taupyti ant algų
Reikia arba gerbti žmogų, arba mokėti jam pinigus. O niekinti ir tuo pačiu taupyti ant algų...
Aišku, kam gi turėti įmone, jei jau nepasijausti Ponu?! Koks tolkas būti turtingu, jei tegali tiek, kiek eilinis?!
Tačiau negali jaustis ponu už dyka...
Taigi - taupūs verkia dėl specų stygiaus, protingi turi kas dirba. Kad ir moldavai
Arthuras 2012-03-27 22:55
Kam didinti algas, jei darbuotojas ir už tiek dirba? Pirmyn, ateik derėtis su darbdaviu, gal išderėsi. Jei ne, rask kas pasiūlys daugiau. Nerandi? Nenusipelnai.
Koks tolkas investuoti savo sveikatą, nervus, laiką, kad gauti tiek pat kiek tas, kuris atėjo į jau paruoštą darbo vietą? Norint įkurti savo verslą, reikia ir savų pajamų įdėti, tuo pačiu turėti pastovias pajamas pragyvenimui. Tai nėra taip lengva. O dar ir idėjų generavimas...
Blizzard, įkurk savo verslą ir tu taip nebegalvosi. Garantuoju. Nereikia to darbdavio piešti kaip kokio ateivio. Jis toks pat žmogus, kaip ir visi. Jis sugebėjo pastatyti save į patogesnę padėtį - tai jo nuopelnas. Ir nereikia ant jų pykt, o geriau žiūrėt kaip pačiam prasisukt.
Beje, patiko faktas idėjos.
zahiraz 2012-03-27 23:37
Na,jūs visi kalbate apie atvejus,kai UAB'ai uždirba vos vos,ir vos išsilaiko,o ką pasakysite apie tokį atvejį.
Žymi vakarų Lietuvoje statybų įmonė,kurios pelnas (atskaičius mokesčius,įmokas už technika ir tt...) siekė 39milijonus 2011metais. GRYNASIS PELNAS!
Prisidenge krize (nors projektu skaičius ir pajamos beveik nepatiko), sumažino algas projektų vykdytojams ir tt algas 25proc. NEVA KRIZĖ atėjus žiemai,kai darbai sulėtėja,puse darbuotoju varo neapmokamu atostogų (ir jiem visai nesvarbu ,kad žmonės,kurie išdirbo įmonėje 30metu,turi prikaupe apmokamu atostogų už 6-7mėnesius,jų neleidžia išeiti net žiemą. Kai pirma karta nuskambėjo žodis KRIZĖ,apie premijas kalėdines ir tt galima išvis tik pasvajoti.
Tai tiek,gerieji verslininkai
Arns 2012-03-27 23:49
Simplicity 2012-03-28 00:30
Klausimas pamąstymui.
Kas nutinka, kai individas pamato jog sąžiningu darbu ir žiniom sau gerbūvio sukurt neišeis?
immortallt 2012-03-28 08:27
Blizzard, o tu investuotum savo uzdirbtus pinigus uz 1-2%, kai banke gali gauti saugiai 5% ? Nemanau. Zinai kiek kainuoja nauju imoniu finansavimas ? Nuo 25% iki 150% metiniu palukanu, priklausomai nuo verslo rizikos. Aš savo atveju tikiuosi finansavimo už kuklius 20% 4 metam.
O dėl algos kėlimo, geras pasiūlymas akcijos, kitas dalykas tai gali būti opcionos - šitaip saugiau su stambiom įmonėm. Bet tie eiliniai darbininkai to nesupras, na nebent tu labai pasistengsi jiems išaiškinti. O šiaip kelti stipriai algą vien dėl to, kad tau gerai einas - bergždžias reikalas, dažnai po pakėlimo praėjus porai mėnesių pradeda reikalauti dar kelti, nors ir taip moki daugiau nei bet kur kitur gautų.
immortallt 2012-03-28 08:38
Algas pagrinde reguliuoja rinka, o ne įmonės finansinė padėtis. Jei įmonė bus ant bankroto slenksčio nesitaikstyti gi su perpus mažesnėm algom nei rinkoje. Kitas dalykas, o kitos įmonės irgi taip klesti ? Dar toliau, o preitais ir užpreitais metais koks pelnas? Koks įmonės turtas ? Nes metinis pelnas iki 25% nuo turto nėra dar tiek daug, kaip tau atrodo. O dar kai išvedi vidurkį, žiūrėk tik vos vos pasidengi 10% pelno maržą. O jei jau vis dėl to verslas toks sėkmingas, tai turbūt tai vadovų nuopelnas, kad verslas klesti, nes sugebėjo gauti ypač gerus užsakymus ir pan.
immortallt 2012-03-28 08:41
Šiuo atveju, kai darbas yra toks idiotiškas, kad bet kuris kaimo Jurgis gali pakeisti per 15 minučių tikrai nėra reikalo kelti algos, nes tokių Jurgių didelė eilė. Jei pats darytum kitaip, tai leisk paklausti, kai pas tave atvaro ar tai koks santechnikas, kompiuteristas ar galų gale nueini pas kirpėją ir už paslaugas paprašo 50LT, tu sumoki 100LT ? (manau, kad atsakymas "ne", o jei "taip" vadinas meluoji), tai kodėl verslininkas turėtų elgtis kitaip ?! Visi kieti varyti ant tų, kurie daug dirba, rizikuoja, investuoja, stengias ir daro kažką, bet patys tai net piršto iš šiknaskylės ištraukti nenori.
vvv2 2012-03-28 09:25
- darbo jėgos, kaip eilinės rinkos prekės, kainą nustato rinka.
- esant bendrai ekonominei erdvei (EU), prekių kainos negali stipriai skirtis.
Išvada: po pirmojo etapo, o būtent vartojimo prekių kainų suvienodėjimo, prasideda antrasis etapas, o būtent neišvengiamas darbo jėgos kainų suvienodėjimas.
taigi "verslininkai", jūsų tūpos laimės dienos greit baigsis (su individualiu smulkiu vergų darbu)..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
57 proc. lietuvių mano esantys nusipelnę didesnio nei 3500 Lt atlyginimo