Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
faktas 2012-05-26 11:26
Na ką, greit pradės didėti plėšimai, narkotikų rinka, reketavimas ir pan., nes kitaip jaunimas nelabai galės išgyventi.
technologas 2012-05-26 12:37
kionig 2012-05-26 13:08
Iš kokio filmo šį scenarijų ištraukei?
technologas 2012-05-26 13:19
Vėl pasišaipyt atėjai nieko konkretaus nepasakęs? Nu šaipykis toliau, sėkmės. Siūliau, bet kad turbūt jau senatvinė sklerozė prasidėjo, tai nebepameni. Nieko nuostabaus, kai be šaipymosi minčių kaip ir nesimato.
kionig 2012-05-26 13:48
Ne nepamenu, o neskaičiau tavo tų beletristikų, oi kaip pasaulyje blogai, tiesiog kitą dieną(nu atseit 2030) viskas ims ir sugrius Pagyvensim ir pamatysim.
Tiem kas tanke sėdi su savo demagogijomis, kad pasaulyje žmonių per daug: sprendimas - pasidaryti charakiri. Galioja ir kitiems taip manantiems. Na, gudručiai, kurie pirmi eis sprogdintis ant Tauro kalno?
Apie teršimą, mieles. Hmm per ką dar galima pritempinėti savo teiginius?
Ispanas19 2012-05-26 14:09
Nepamenu kur, bet skaiciau, kad kai nedarbas paauga 1% nusikalstamumas paauga 50%.
Arthuras 2012-05-26 14:24
Matai, technologas nėra vartotojas ir jis smerkia vartojančius. Nai nai nai, kokie visi žmonės blogi... Atsibodai tu visiems su savo demagogijomis.
Žmoguje nuo gimimo yra užkoduotas vartojimas. Žmogus pats prisidaro problemų, pats jas gali ir išspręsti. Nuo to, kad tu čia paverksi kiekvienoj temoj, niekas nesikeis, būk ramus. Kaip visi vartojo, taip ir vartos. O tu gali nevartot ir gyvent šiukšlyne.
faktas 2012-05-26 14:46
Bu kažin, ar tokie dideli skaičiai... Kita vertus, dėsningumas aiškus - valgyt nori visi.
technologas 2012-05-26 15:56
Nieks neprievartauja taves skaityti, nebent pats save. Kad toks gudrus, galėtum papasakoti į temą, kaip galima užtikrinti nepaliaujamą ekonomikos augimą, nepaliaujamai augant gyventojų skaičiui ribotoje planetoje?
deivec 2012-05-26 16:17
daugiau teveliai tegul islaiko ir tada nereikes darbo....
o siaip tai.... juk vistiek paprastsi uz krizes padarinius moka...
tai ko cia stebetis cia info ?
Karvė 2012-05-26 17:38
Tai kad tinginiai yra, tėvų ant pečiaus užauginti, dirbti nepratę ir vargo nematę, aukštąjį mokslą renkasi kaip blondinė automobilį (pagal spalvą) - pagal madą ir kur dirbt mažiau rekėtų. Nieko keisto, kad darbo jie neranda darbo - paprasčiausiai jie neįdeda jokių pastangų jo rasti ir žino, kad jei ir neras, vis tiek ką pavalgyti ir kur gyventi turės, tėveliai ar socialinis draudimas pasirūpins.
Man teko dabar surasti 3 darbuotojus Vilniuje - IT ir klientų aptarnavimo - IT nėra iš ko rinktis, imi studentą padoresnį ir auginiesi, o klientų aptarnavimui visi CV siunčia, bet kai pasikvieti, tai dažnai paaiškėja, kad net darbo skelbimo turbūt nesugebėjo perskaityti, o jei ir sugebėjo, tai nori atlyginimą gauti kokius 10 emailų per dieną parašydamas, nes daugiau jau, matai, sunku.
Žmogus Lietuvoje ar bet kokioje civilizuotoje šalyje didesnėj gyvenvietėj darbo neturėti gali dėl 3 priežasčių: neįgalus dirbti, kvailas arba durnas. Dažniausiai ir kvailas, ir durnas. Daugelis to jaunimo gali sau drąsiai prisitaikyti šitas savybes.
Tačiau jokių katastrofų nebus. Dėl pampstančių išlaidų socialinėms garantijoms kai kurios valstybės pradės artėti prie bankroto ir tada bus priverstos karpyti ir mažinti tas išlaidas. Kai nebebus valdiškų namų, valdiško lovio - atsiras ir noras, ir sugebėjimai dirbti. Gal kai kur pasidraskys kaip Graikijoje, bet tuomet visuomenė juos pasmerks ir duos gerai į kaulus - apsiramins. Čia kaip vaiko auklėjimas - viskas padaroma meduolio ir botago principu, tiesiog kuo vėliau pradėsi, tuo daugiau botago reikės.
titas 2012-05-26 17:48
apart naftos ir duju (na gal retuju metalu) - viso kito pylna, zemes plotu isnaudojimas zemes ukiui nera didelis o efektyvumas paemus per visa pasauly labai mazas - tad ir daugiau ir efektyviau auginant dar galima daaauk daugiau zmoniu ismaitint, o del kitu resursu tai pakask giliau , daugiau skyliu pakask ir turesi iki kaklo ko tau rekia, tad vien didinant efektyvuma is ko gaunam mums butinus dalykus - galim visai nepanikuot..
Arthuras 2012-05-26 18:20
Jau kartoju n-tąjį kartą - gyventojų didėja tik trečiosiose pasaulio šalyse. Galima sakyti, jog mes jas šeriam. Pradės stigti patiems - sutvarkysim tą reikalą ir tiek. Kur tu čia bėdą matai?
01 2012-05-26 18:56
Nerealiai pritariu! Be to - uzaugo karta, kuri mano kad 4-5 metus patrynus suola kokiam Riomery ar kitam "Universitete" jau turi nerealia "specialybę" - na pvz "verslo administravimas" arba "marketingo vadyba" - bulshit, ko jie tikisi? Kad ir kaip visi svaigtų jog pasaulis keičiasi - realiai tikrų profesijų iš kurių bet kur (jei aišku nesi durnas ir neprapūtei dar su žole ir kitokiu šlamštu savo smegenų) gali gerai gyventi ir tureti geras pajamas yra apie 10 - banalu, bet sarašas nekinta, Medicina, Teisė, Architektura, Ekonomika ir kiti rimti visais laikais paklausūs dalykai. Stebuklų nera, nori gerai gyvent - nemalk sh... ir nestok ten kur priima be jokiu konkursu, by tik diploma gaut. Pirma - prarasi laiką, baigtini savo resursą, antra - niekam tokie diplomai ir mokslai nereikalingi, gal tik pačiam universitetui:))))
Planktonas 2012-05-26 19:03
as manau tai daugiau globalizacijos, technologinio issivystimo ir kapitalizmo(konkurencijos) padarinys sis nedarbas, padidins mokescius dirbantiesiems ir nedirbantys gyvena toliau, p.s. jus pievas snekat, taigi sako nedarbas dideja, del to kad mazeja darbo vietu, prie ko cia darbo nesusiradimas del kazkokiu asmeniniu priezasciu...
Laurynas19 2012-05-26 19:20
Na pritariu tiems kas sako, jog darbo neranda tik tie kurie yra buki arba nori viską gauti be jokių pastangų. Taip jau yra, kad kuo toliau tuo labiau nekvalifikuotų darbo vietų mažės. Krizė (pilnai neaišku iškur atsiradusi) spaudžia visus maksimaliai optimizuoti darbo vietas bei našumą, taip atleidžiant nereikalingus darbuotojus. (Taip pat turto troškimas, bei pati verslo esmė, skatina atleisti nereikalingus). Pats dirbu tokį darbą ir kas dien procesai optimizuojami, į darbą įtraukiant vis daugiau robotų ir mašinų, kurios pakeičia žmones. Ir tikrai turiu idėjų, bei mačiau įgyvendintų variantų, kaip pakeisti dar daugiau žmonių mašinomis.
Čia taip pat buvo straipsnis apie cannon, kuri paleido pilnai robotizuotą gamybos liniją.
Ir tai tikrai bus ateities problema, kuri turėtų būti sprendžiama globaliu mąstu.
Mūsų kompanijų grupės sąvininkai suinteresuoti tik maksimaliu pelnu - minimaliomis sąnaudomis, todėl tokia linkme ir dirbame, pakeisti tai galėtų įstatymas. Pvz, mano idėja yra ta, kad mes per daug dirbame. Ilgainiui, galėtų 1inžinierių pakeisti 2inžinieriai, sutrumpinant jų darbo laiką (arba įvedant lankstesnį grafiką), bei padidinant atlyginimą. Tačiau kur dėti nekvalifikuotą darbo jėgą, kuri nubukinta tegali dirbti visiškai intelekto nereikalaujantį darbą, nežinau..
Mbucks12 2012-05-26 19:43
"Pusė JAV abiturientų neturi etatinio darbo, rodo „Rutgers“ atliktas tyrimas."
liux. Man kaip tik deste neseniai apie sita, Amerikoj kas ketvirtas darbuotojas dirba ant saves, tai yra turi savo versla. Sakydamas versla turiu omeny ne korporacija kazkokia, o tiesiog imone maza, kad ir issinuomoja kazka, nuveza ar panasiai ir taip jie gyvena. Todel sita statistika siaip nelabai.
Karvė 2012-05-26 20:44
Kur tau tų darbo vietų mažėja? Turi kokių nors skaičių, statistikos? Manau, kad ne, nes tai yra nesamonė!
Kol ekonomika auga, tol darbo vietų daugėja, nes kuriasi naujos įmonės, atsiranda naujos verslo nišos ir rinkos. O ekonomikos augimas yra garantuotas (net ir Afrikoj) tol, kol daugės žmonių. Bet net kur žmonių nedaugėja (senosiose valstybėse), ekonomika auga iš to, kad nedaugėjant žmonių, jie turtingėja (kaip Lietuvoje).
Beje su mokesčiais sprendimas galima tik dalinis. Skandinavijoje, kur mokesčiai dideli, netgi nepaisant socialinės gerovės, žmonės nelabai patenkinti, kad už viską moka 2-3 kartus daugiau, nes reikia išlaikyti krūvą dykaduonių ir menkaverčių mankurtų. Dar padidink jiems mokesčius ir paprasčiausiai žmonės pradės emigruoti ten, kur mokesčiai mažesni. Emigruos tie, kurie žinos, kad gali parduoti savo žinias ir patirtį, o tokių visada labai laukia. Tuomet gautųsi, kad visi protingi ir naudingi persikeltų į kitą valstybę, o senojoje liktų tik dideli mokesčiai ir idiotų-tinginių armija. Kaip tau atrodo, realus toks scenarijus?
Tuxedo cat 2012-05-26 21:33
O man gerai, kuo daugiau tokių lepšių, nemokančių susirasti darbo ar net nebandančių jo susirast, tuo daugiau šansų man susirast antrą darbą vasarai.
Julius 2012-05-26 21:50
Aš negaliu suvokti, kodėl mes visi privalome dalyvauti globaliame eksperimente, kiek Žemė gali išmaitinti žmonių.
Paulis Erlichas, ekologas
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Visame pasaulyje pavojingai didėja jaunimo nedarbas