Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vvv2 2013-06-21 14:09
secret 2013-06-21 14:12
jau db nelb yra skirtumas, jei ignoruot kelis mokesciu tarifus. kitas vienintelis ir tikriausiai pagrindinis yra isivaikinimo teise. jei neklystu vokietijoj ir tos pacios lyties santuokoj to negalima, taciau galima tureti biologini vaika. del pasalpos siulau daugiau pasidomet. nesneku apie susimetusius gyventi. sneku apie tuos kurie yra pasirase partnerystes sutarti. lietuvoj tokio nera ir sutinku, kad reikia. o siaip is moralines puses, tai prie santuokos prieinam ne del to kad duot izadus, o tam kad susimazinti mokescius... arba pasididinti ismokas. butu juokinga, jei nebutu liudna
secret 2013-06-21 14:20
"Travel restrictions apply to civil partners but not married couples.
Countries like Sweden, Argentina and Portugal, where same-sex marriage is legal, do not see civil partnerships as marriage.
This means UK civil partners living abroad do not enjoy the same rights as same-sex married couples in the 11 countries where equal marriage is legal.
In addition, the marriages of foreign gay couples who travel to the UK are not legally viewed as marriages."
- See more at: http://www.gaystarnews.com/article/seve ... JEkA8.dpuf
Swift RR 2013-06-21 14:30
O aš paneigiu šią publikaciją. Mat man psiaudomokslininkų pezalai nedomina.
Šeip gerai vvv2 viename komentare rašė kad reikia skirti gėjus nuo pederatų. Aš visada toleravau paprastus gėjus, kurių tikslas gyvenimas kartu tik su išsirinktais partneriais, o vat pederastų tikslas yra agresyviai pulti: siekti švietimo, kultūros ir bala žino kokių reformų ir per žinaisklaidą rėkauti savo ale "neginčijamą" nuomonę. Žinokit mielieji, niekas nemėgsta išsišokelių ir nemėgs, o jų lipdomas žodis yra visiškai neteisingas, tad siųlau šį žodį pakeisti į išsišokelių fobija.
Tai tik mano nuomonė.
kionig 2013-06-21 14:47
Dar ir kaip teisingas. Bijai kitokių žmonių, bijai nepriklausyti bandai, nes banda tave išbrokuos ir palaikys didžiausiu lūzeriu gyvenime.
Hmz 2013-06-21 14:53
egzistuoja partnerystės ir lieka sapaliojimu.
Niemand 2013-06-21 14:53
Tai čia tas pats, ką aš sakiau, tik iš priešingos pusės.
Anglų homo/hetero pora su partneryste Ispanijoje nebus laikoma santuoka, bet Ispanijos homo sutuoktinių pora Anglijoje bus laikoma sutuoktinių pora nepaisant to, kad Anglijoje tokios santuokos (dar?) draudžiamos.
secret 2013-06-21 15:26
tu snekejai apie pensininka ir 200k turto pavelda, tai niekaip nesusije su santuokos ar partnerystes sutartim arba tiksliau visai kita tiksline grupe. uzsienyje diskusijos verda del santuokos visiems, nors jau yra partnerystes sutartis. lietuva yra kudikio stadijoj sia tema ir ji bandys "per nakty didele uzaugti". galim sekti kitu saliu pedom (prancuzija, belgija, olandija, vokietija) pedom arba galim daryti geriau tiesiog vengdami tu paciu klaidu. tas partnerystes istatymas dar dabar tobulinamas ir tobulinamas. lietuva irgi turetu toki tureti, bet gerai paruosta visai nepaiojant santuokos i tai. "skelbius jus vyru ir zmona" asmeniskai man reiskia daugiau nei kazkoks susiktas paveldo mokestis.
baznycios atsisako tuokti, kyla veliau konfliktai, kad baznycia nepaklusta istatymams ir t.t. o ar turetu?
Hmz 2013-06-21 16:17
AFAIK problemų su bažnyčiomis kyla tose šalyse, kur yra valstybinės bažnyčios. Lietuvoje bažnyčia ir valstybė yra atskiros, ir "Bažnyčios bei religinės organizacijos laisvai tvarkosi pagal savus kanonus ir statutus" (Konstitucija).
Shinigami 2013-06-21 16:42
Turime ir eitynes. http://www.delfi.lt/news/daily/lithuani ... d=61675831
EdvasP 2013-06-21 16:49
Pirmiausia, tai aš niekada niekuo neapsimetinėju. O mano nuomonė buvo tikrai ne apie santuokos prasmę. O apie gėjų teisės. Aš nesakau, kad būtinai turi būti du vyrai kaip vyras ir žmona. Nesakau, kad jie turi klauptis prieš altorių. Aš noriu pasakyti, kad ar tu esi gėjus, žydas, juodaodis, baltaodis, vyras ar moteris, kiekvienas turi turėti teisę į tokias pat sąlygas šalyje. Kad ir kaip tai pavadinsi, santuoka, partnerystė, nesvarbu. Svarbu, kad teisės būtų kaip susituokusios normalios poros. Kad ir kaip čia visi ardosi dėl kažkokių tai mitų teisingi jie ar ne, bet yra vienas dalykas nenuginčijamas, kad visi esame lygūs. Ne mano, o taip pat ne jūsų reikalas kitas žmogus gėjus ar ne.
secret 2013-06-21 17:04
Hmz,
smagu matyt kad esi pasikaustes rasti kontra argumenta su visais straipsniais, butu malonu jei pateiktum pavyzdziu, kokios ju teises pazeidziamos, nes kitu pavydziu pas mane ziniasklaida neskelbia. as paprastas zmogus, ne teisininkas.
del eityniu, tai musu seimo nariai juokdariai. jei jie patys iziuri nelygybe, prie ko cia tos eitynes? sutvarkei istatymine baze, kad visi butu vienoj valty ir nereikes sukti galvos apie eitynes. sutaupysim islaidas apsaugai
faktas 2013-06-21 18:15
O tu galvoji, kad visi seimo nariai, sutvarkius šeimos įstatymus, pateiktų į seimą?
bahuriux 2013-06-21 23:23
Oho kiek postu, reiskia aktuali tema. Na OK visi sutariam, kad gejai turi tureti absoliuciai tas pacias teises, kaip ir hetero, mokesciu, teisinese ir kitose srityse, net balsuosime rinkimuose uz tas partijas kuriu programje bus tokie punktai. Reiskia gejai gali tuoktis ir tai reikai iteisinti ir gerbti ju teises, kaip zmoniu teises, as turiu galvoj. Vienu zodziu visi zmones yra lygus!
*Bet yra vienas bet, jokiu isivaikinimu homoseksualioms poroms, OK? Na tam tikra prasme isimtis, bus lesbietes, nes nu ka daba padarysi jei jos ir pasidarys naturaliu budu, vaikeli, ar apsivaisins kokioj klinikoj, juk neiskrapstysi. Tai va sitiek jau nusileidziam i kompromisus ir visi turetu buti laimingi.
Del gyvunijos pasaulio santuokas/partnerystes. Kas ten su manim nesutiko, kai as teigiau, kad mes nesam gyvunai. Uz keliu/keliolikos desimtmeciu perkelsim savo samone (neuronas po neurono, sinapse po sinapses 100% tikslumu) i virtualia erdve, veliau ir i sintetinus kunus, jei taip bus geriau/idomiau/naudingiau, va tada ir padiskutuosim, kas yra gyvunai kas ne, kas yra zmones, kas yra post zmones, o kas tik gyvunai su daugiau smegenu nei pas likusius gyvunus.
faktas 2013-06-22 01:30
Su pirma pastraipa visiškai sutinku. Dėl antros, tai aišku, kad žmonės yra paprasti gyvūnai. Priskiriami žinduoliams. Jei ateities kartos perkels savo smegenis į kompus, tai tada bus galima diskutuoti. Tik diskutuosime jau ne mes. Dabar nėra pagrindo manyti, kad žmonės ne gyvūnai.
Eidumukas 2013-06-22 07:50
O kur aš sakiau, kad teisė tuoktis yra prigimtinė? Atsakysiu irgi už tave: nesakiau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mokslininkai paneigė prieš gėjų santuokas išsakomus argumentus