Skaitote atsiliepimus internete? Štai ką turite prisiminti (1)
Vartotojai, dalydamiesi savo patirtimi apie prekes arba paslaugas, labiau linkę peikti nei rekomenduoti. Tyrėjų teigimu, apie neigiamą patirtį žmonės vis dažniau praneša socialiniuose tinkluose.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė pastebi, kad lietuviai labiau linkę palikti viešą atsiliepimą tuomet, kai patirtis yra neigiama, o daugiausia komentarų sulaukiama apie restoranus ir prekybos tinklus.
Pašnekovė teigia, kad vartotojai aktyvūs įvairiose platformose, tačiau dažniausiai renkasi „Facebook“ arba kelionių ir restoranų apžvalgų svetainę „TripAdvisor“.
Naujausi amerikiečių mokslininkų tyrimai rodo, kad žmonės apie savo, kaip kliento, patirtį su tam tikra įmone dažniausiai asmeniškai papasakoja draugams ar šeimai.
Vis dėlto pastebima tendencija įmonės puslapį įvertinti socialiniuose tinkluose arba išsiųsti komentarą tiesiogine žinute. Mažiau nei trečdalis vartotojų neigiamą patirtį pasilieka sau.