Ar lėktuvai yra kruopščiai išvalomi prieš kiekvieną skrydį? Ne - savo sėdynę galite surasti apvemtą ()
Dave'as Gildea džiaugėsi priėmęs sprendimą pakeisti savo ekonominės klasės bilietus brangesniais. Tačiau tas džiaugsmas truko tik porą valandų.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„British Airways“ skrydis iš Londono į Siatlą nebuvo kuo nors išskirtinis. Jis vyko sklandžiai, be techninių gedimų, stiprios turbulencijos ar kitų problemų. Tačiau tai nepaguos 38-erių Gildea - šis keleivis surado didelę vėmalų dėmę ant savo sėdynės.
Pasirinkęs verslo klasės bilietus Gildea tikėjosi pailsėti. Tai, beje, yra geriausia priežastis rinktis aukštesnes klases. Didesnės ir patogesnės sėdynės, daugiau vietos kojoms ir puiki proga gerai išsimiegoti. Tai Gildea ir ketino daryti, kai po poros valandų nuo pakilimo jis atlenkė kojų atramą. Čia laukė staigmena - didelė išdžiūvusių vėmalų dėmė.
Iš kur Gildea žinojo, kas tai? Na, vaizdas nepaliko abejonių. Kažkam ankstesniame skrydyje pasidarė bloga ir skrandžio turinys tarsi geizerio vanduo išsiveržė į laisvę. Čia jis tapo abstrakčiu menu ant kojų atramos ir dar strazdanomis papuošė šalia esančią sieną. Tai atskleidžia paprastą faktą - lėktuvas, kuriuo keliausite, yra nešvarus.
Jei skrisite antroje dienos pusėje, tikimybė, kad jūsų lėktuvas atlieka jau ne pirmą skrydį, yra didžiulė. Orlaivis nusileidžia, keleiviai išlipa, iškraunamas bagažas, o tuomet vyksta degalų papildymas, keleivių laipinimas ir naujo krovinio talpinimas apačioje. Viskas vyksta labai greitai, tačiau lėktuvo salonas yra sutvarkomas - surenkamos šiukšlės, išrikiuojamos pagalvėlės, saugumo instrukcijos, pasidarbuojama dulkių siurbliu. Žinoma, šio darbo intensyvumas priklauso nuo laiko tarp tūpimo ir naujo skrydžio.
Taigi, kai tas keleivis apvėmė sėdynę, jis tikriausiai nieko nesakęs nulenkė kojų atramą ir toliau kelionę tęsė su atsilaisvinusią vietą pilve užėmusiu gėdos ir kaltės jausmu. Lėktuvas buvo sutvarkytas paviršutiniškai ir niekas visų judančių dalių net netikrino. Galiausiai Gildea padarė savo atradimą ir ėmė skųstis.
Pirmoji skrydžių palydovės reakcija - klausimas, ar vėmalai ten jau buvo, kai sėdynėje įsikūrė pats Gildea. Dėmės sausumas įrodė, kad Gildea nekaltas - jis yra šio incidento auka. Tačiau kita sėdynė vyrui nebuvo pasiūlyta. Vietoje to jis gavo papildomą antklodę, kuria galėjo uždengti nepažįstamojo dovaną. Aišku, Gildea miegodamas vartėsi, antklodė nukrito ir sudžiūvusios masės trupiniai pateko ant jo kelnių.
„British Airways“ atstovai teigia, kad bendrovė pradėjo tyrimą. Gildea, žinoma, tikisi, kad jis baigsis kompensacija, nors pats teigia, kad tai buvo vienintelis nusiskundimas per visą skrydį.