Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Indigo89 2011-08-09 15:41
O kaip cia galima reaguot? Kasdieniam gyvenimui tai jokios itakos neturetu.
keine_lust 2011-08-09 16:35
Isivaizduojama pasaulio pabaiga turejo gana dideli atgarsi, tai ka jau kalbeti apie tokia zinia, kad su mumis susisieke ateiviai.
ligonis 2011-08-09 16:47
visokie tikintieji isprotetu ir skelbtu savus karus visiem kas netiki kaip jie...
"Tačiau paradoksas tas, kad atsakymo iš nežemiškų būtybių sulauktume dar prieš perduodant klausimą“, – rašo jis." man paradoksas tas, kad tai skamba kaip baisi nesamone. jei 2 susietas daleles turi ir viena is ju judini ir lauki kada gausi atsakyma is kitos - tu ji gautum pries kitos daleles operatoriui pamatant, kad tu judini dalele, bet ne pries tau ja pajudinant(sviesa juk letesne) ir vistiek gautum atsakyma tik po to kai pats pajudini(zinoma tos kitos daleles operatorius manytu, kad dar nejudini daleles(nes nemato(sviesa leta...)), bet jau turi atsakyma, cia tik priklauso nuo to is kur stebesi)
reality 2011-08-09 17:17
http://www.newstube.ru/media/rassekrech ... 2111465504
Rukis 2011-08-09 17:57
apie ką čia? Rūsų tai nemoku
nanobullet 2011-08-09 18:39
Aš niekaip nereguočiau nes jai gavai žinute o ne lazeriu i koją tai reiške kad, jie tiek pat atsilikę kaip ir mes.
Shioks 2011-08-09 19:27
Netaip perskaitei, cia reiskia, kad mes patys pirmiau pagausim koki nors siganala nei kas nors musu signala pagautu.
procc 2011-08-09 21:18
Jei ateviai butu nors kiek panasus i zmones, jei jie turetu galimybe dasigaut iki zemes, jei jie turetu zymiai pranasesnes technologijas, beabejones jie mus padarytu savo vergais, arba isvis sunaikintu.
O siaip kas labai norit ateiviu, jei jie ir neegzistuoja, galit nebijot, zmones anksciau ar veliau sukurs ateivius
pekalzz 2011-08-09 21:38
O jeigu jie gerai nusiteike? Arba atakuojantys veliau?
Gal ir imanoma aptikti, bet manau, kad mazai sansu, nes signalai sklinda per letai, gal kitos civilizacijos net tam per trumpai egzistuoja, be to, neaisku, ar visata ir toliau pleciasi ir ar tuo paciu greiciu
Borland 2011-08-09 23:37
pilnai sutinku su ligonis,
Nesuprantu kaip galima taip nesąmoningai teigti, kad pirma gautum atsakymą, o tik po to išsiųstum klausimą. Taip sutinku, kad pirma būtų užfiksuotas atsakymas įvairiais prietaisais, o tik po to jį galėtum išvysti akimi, nes šviesa sklistų lėčiau už signalą. Galų gale, jei signalas keliaus greičiau už šviesą, tai tik reiškia, kad jis iki objekto nusigaus, ne per 1000 metų kaip nusigautu šviesa, bet pvz per 10 metų, laikas vistiek bėgs į prieki, laikas netaps -100 metų ar panašiai. Žodžiu, tie teoretikai jau visiškai nusivažiavo į šoną... Aišku ar kada nors, koks nors, signalas sklis greičiau už šviesą tai jau kitas klausimas.
Kitas dalykas, jei nežemiškos gyvybės siunčia kokį nors signalą ir tos gyvybės yra labiau pažengusios, tai galimas daiktas, kad tai nėra mums įprastos elektromagnetinės bangos, dėlto mes jų neaptiksim, juk radijo signalas keliautų labai ilgai, dėlto nėra prasmės tokį signalą siųsti.
O šiaip manau, norint viršyti šviesos greitį, tai signalas turėtų turėti neigiamą masę, tokiu atvėju jis būtu lengvesnis už šviesą ir sklistų greičiau. Mokslininkai kalba apie visokias anti medžiagas, tai gal vieną dieną ir sugebėsim tokį signalą skleisti ir jį gaudyti, tada manau ir bus realiausia aptikti išsivysčiusią gyvybę nutolusią už keletą tūkstančių šviesmečių.
Arwis 2011-08-10 06:08
Realybe tokia kad sitos foto cia publikuojamos paimtos is 1950 metu(rodos) filmo
sielinas 2011-08-10 06:47
Šiai dienai jokių faktų (apart iškeltos hipotezės ir apskaičiuotos tikimybės, kuri dėl daugybės nežinomųjų menkai tikėtina) patvirtinančių gyvybės egzistavimą nėra patvirtinta. Tačiau tyrinėti reikia, nes tai padeda rastis naujoms technologijoms, kurios puikiai pritaikomos vėliau ir kasdieniniame gyvenime. Čia panašiai kaip kad mokslas pradžioje taikomas karinėse srityse, o vėliau civilinėse.
andriulis 2011-08-10 08:41
Gal visatoje jau seniai visi blevyzgoja per "skype" tik mes i ta tinkla nezinom kaip papulti. Labai noretusi, kad atradus/pakeitus tradicinius signalu gaudymus i kazkokius naujus, atsivers daugybe tarpgalaktiniu bendravimu.
mobilunkas 2011-08-10 12:57
na jei gautume elektromagnetini signala is ateiviu, tai butu galima manyt kad civilizacija dar ganetinai laukine, galbut dar ruosiasi branduoliniam susinaikinimui Nu visai neperspektyvus bangos greitis- tik 300000 km per sekunde. Jei visatoje desniai galioja milziniskais atstumais nesikeisdami, vadinasi yra kazkas greitesnio kas sinchronizuoja visata ta pat sekunde- kazkada atrasim greitesnes bangas- va ten ir ieskokim ateiviu signalu
Foxman 2011-08-10 13:36
Manu netaip supratai (arba as klystu ). Man atrodo noreta pasakyti, kad greiciausiai gausime signala is ateiviu, nei jie musu nusiusta radio signala, kuris sklinda dar tik kelis desimtmecius ir toli nenukeliavo. O ateiviai galejo pries 1000 metu issiust pirma radio signala ir betkada gali pasiekti musu planeta. Tai labai tiketina, jei ateiviai neturejo tokio debilizmo kaip viduramziai
sielinas 2011-08-10 14:08
Svaičiojimai apie ateivių egzistavimą lygiai tokie patys kaip teiginiai, kad planetą Žemę sėdi apsižergęs Kosminis kiškis ir rankose laiko Mėnulį. Kur įrodymai? Faktai-Haliucinacijos nedomina.
Foxman 2011-08-10 14:14
Mes esame pagrindinis įrodymas - žmonija. Manai kad per 800 milijardų žvaigždžių (jei žiūrėsime tik mūsų galaktikoje) esame vienintelis atsitiktinumas?
sielinas 2011-08-10 14:43
Manyti galima bet ką, kaip yra iš tikro šioje žemėje nežino niekas. Tai puiki tyrinėjimo sritis, bet kol kas pats tyrinėjimo objektas tik hipotezės lygmenyje. Tikimybės taip pat negalima skaičiuoti, nes per daug nežinomųjų.
kionig 2011-08-10 15:03
Apie nieką. Tiesiog apie ezoteriką ir pseudomokslą.
Foxman 2011-08-10 19:28
)- tinka tik žmonems (t.y. čia labiau aprašomas tikėjimas ir bandos jausmas). Visiškai neko neturi bendro su tikimybe.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip reaguotume į nežemiškų būtybių signalą?