Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
teftelis 2013-01-28 10:26
Na teoriškai viskas gražu, bet įdomu kaip sukurs sistemą, apsaugančią nuo įstatymams nelabai paklusnių žmonių. Vien jau įsivaizduoju kas būtų pradžioj. Išriedėtų į gatves Google mašinos kokioj norvegijoj, o po poros savaičių jau lietuvaičiai radę kaip nulaužt sekimo įrangas kemša mašinų turgus naujomis mašinomis
HardAxe 2013-01-28 10:26
kaip galima naudojant robo-mobilius išvengti greitkelių plėtros poreikio?
dėl laužymo tai gal nėra daug bėdos, jeigu mašina neturės vairo, pedalų, spidometro ir t.t. tai ją vogti būtų ganėtinai sunku ir nepelninga
darius00 2013-01-28 11:22
O man idomu, kaip google aiskinsis, kaip jie teisinsis, kai ivyks avarija. Netikiu, kad 100% niekad niekad neivyks avarija, del google car klaidos ir kas nors ussimus.
šakės 2013-01-28 12:17
Dėl avarijų, tai labiausiai tikėtina, kad nuostolius padengs draudimo kompanijos. O dėl žmonių aukų, jei automobiliai idealiai laikysis ženklų ir eismo taisyklių, tai partrenkti pėsteji greičiausiai bus patys kalti: ne vietoje ir ne laiku išbėgę į gatvę ir t.t. Be to, dažniausiai sužalojimai ir mirtys įvyksta viršijus leistiną greitį.
Creatium 2013-01-28 13:30
Kol kas teigiama, kad jų automobilis nepateko nei į vieną avariją (bent jau ne dėl automobilio kaltės). Todėl labai tikėtina, kad avarijų kiekį galima sumažinti ir iki 100% (nebent staiga sutriktų visos automobilio naudojamos technikos).
HardAxe 2013-01-28 15:37
AI sudėtingai įveiktų "sunkias eismo sąlygas". Kolkas jie testuojami šituose kraštuose ant gerų kelių, tai tokių problemų nekyla O saugumo prasme rizika visada išlieka, tačiau susibendraujantys automobiliai važiuos saugiau negu individualiai vairuojami.
Shinigami 2013-01-28 15:39
Ketleris 2013-01-28 15:54
95procentus laiko nenaudoja, bet 95 procentai panašiu laiku važiuoja į darbą, namo
sarunasmc 2013-01-28 23:48
PVZ: Tarkim buvo labai salta ir netycia pasnygo... Idomu kaip google automobilis pasielgs atsiradusioms ekstremalioms kelio dangos salygoms...
Tokio automobilio sukurimas tolygus dirbtinio intelekto sukurimui, na bent as taip manau
vyckas 2013-01-29 01:43
Automobilio vairavimas - elementari fizika. O čia kompiuteriams sekasi visai neblogai.
g3n1us 2013-01-29 06:54
Juokinga antraštė.. su žodžiu "GALI"... Mano nuomone, tai jis jau pakeitė/keičia... Vien žmonių požiūris į tai sutvirtėjęs ir su lūkesčiais.
immortallt 2013-01-29 10:20
Nu žinote, jei nuleidžia kompas naikintuvą ant lėktuvnešio esant stipriam vėjui ar rūkui, kai pilotai jau negali nusileisti, tai manau ant slidaus kelio susidoroti problemų nėra.
Berods BMW M5 yra funkcija, su kuria automobilis įsimena trasą kartą pravažiavus ir jau leidus jam važiuoti jis varo maksimaliu greičiu tiek, kad retas žmogus kuris tiek išvažiuoja. Jei žiūrit Top Gear tai manau žinot apie ką kalbu.
Automobiliai gali sutaupyti laiko labai daug, nes pradeda prie sankryžos sinchroniškai judėti ir per tą patį laiką pravažiuoja iki 3 kartų daugiau mašinų (eksperimentas darytas Lietuvoje buvo KMŽ). Autostradoje, mašinos važiuoja tarkim 130km/h su 0,5m tarpais. Kuro sąnaudos drastiškai krenta žemyn ir padidėja pravažiuojančių automobilių skaičius.
Problematiškiausia laikyčiau su parkavimo aikštelių identifikavimu, o ne pačiu vairavimu.
Kirtiklis 2013-01-29 11:02
Puiku, kuo greičiau įsigalės ir padaugės tokių automobilių, gatvėse bus kur kas saugiau, sumažės mirčių, ir manau jei girtas atsisės tai toks parveš jį ir nereikės pačiam vairuoti (su sąlyga jei galima bus taip).
mental1ty 2013-01-29 16:03
>Problematiškiausia laikyčiau su parkavimo aikštelių identifikavimu, o ne pačiu vairavimu.
O kas gali būti problematiško? Audi jau demonstravo veikiančią sistemą, kuri net daugiaaukštėse parkavimo aikštelėse susiorientuoja:
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nepilotuojamas „Google“ automobilis gali pakeisti pasaulį (Video)