Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Praetorian 2014-01-27 19:54
Kas kaip nori ziuriu cia ir filosofuoja.
Zmogus is prigimties yra zinduolis, visi poreikiai ir gyvybes vystimosi ypatumai tokie patys, o kuom skiriates nuo bezdzioniu tai tuom kad Afrikoj praretejus miskam bezdzionelem teko nusileisti is medziu ir gyventi savanoj kur nuo saules daug nepasislepsi, taip ir ant dvieju koju ismokote vaikscioti, taip ir visi kailiai nusmuko, evoliucija. Netgi orangutanai moka irankius isidrozti, tad uzpildyti ziniu tarpa apie savo prigimti su samokslo teorijom tikrai absurdiska.
Viktoras Lava 2014-01-27 20:13
Nepykit, bet buvo tiesiog absurdiška skaityti tokius pamąstymus. Kur buvote mokykloje per biologijos pamokas?
Laisva mintis 2014-01-27 20:24
Visiškai pritariu Arwis išsakytoms mintims. Pats norėjau parašyti, kad jei darytume prielaidą, jog žmonės buvo "importuoti" į Žemę prieš 60-200 tūkst.m., tai tą prielaidą reikėtų išplėsti net iki to, kad tuo pačiu turėjo būti importuota jau išvystyta ir likusi Žemės gyvybė su savo fiziologiniu giminingumu žmonijai. Čia neatmetu galimybės, kad dalis primityviausių gyvybės formų galėjo atskrieti ir su kosmoso dulkėmis.
Nesuprantu, iš kur vvv2 ištraukė tokius duomenis, kad žmonės atsirado staiga? Manęs tokie gandai nepasiekė.
Negi 2 mln. metų nuo Homo habilis iki Homo sapiens yra "staiga"? O juk žmogbeždžionės įrankius pradėjo naudoti dar milijonas metų prieš Homo habilis... Giminingiausių mums dabartinių žmogbeždžionių atšakos atsiskyrė nuo mūsiškės prieš 4-5 mln.m. Tai kam čia blevyzgojate apie kažkokį staigų beždžionių nukritimą iš medžio, atsistojimą ant dviejų kojų, kailio nusiėmimą ir pavirtimą žmogumi?
Neandartaliečiai- tai jau vėlyvieji dabartinių žmonių giminaičiai, gyvenę su mumis tuo pačiu laikmečiu. Jie kartais net vadinami ne atskira rūšimi, o tik mūsų rūšies porūšiu (Homo sapiens neandarthalensis). Jų DNR tik 0,3% skyrėsi nuo mūsų, kai ir tarp dabar gyvenančių žmonių egzistuoja iki 0,15% DNR skirtumai. Dėl to, jie dar galėjo kryžmintis su žmonėmis, kurie iš jų perėmė dalį X chromosomų, išskyrus Afrikos negridus. Taigi, panašiau, kad pirma atsirado neandartalensis ir sapiens porūšiai ir tik po to jie šiek tiek pasimaišė tarpusavyje, bet ne visur. O jei norite plėtoti ateivių genetinės intervencijos versiją, tai, taip išeina, kad ateiviai eksperimentavo ne su žmonėmis, bet su neandartaliečiais, o negridų rasės šie eksperimentai iš viso nepalietė- jie kaip buvo, taip ir liko žmonėmis ir be kontaktų su ateivių "paturbintais"neandartaliečiais.
Tarawa 2014-01-27 20:50
Na aš perskaičiau kas buvo parašyta straipsnyje ir po to perskaičiau visų komentarus. Įdomu. Kiek žmonių tiek ir nuomonių
Bet galiu pasakyti tik viena jog tas žmogelis tai jausmas toks jog Ancient Aliens prisižiūrėjo.
Šiaip tai mano hipotezė dar įdomesnė ir labiau pagrysta faktais kuriuos archeologija ir vyriausybės nuslėpia/ bando nuslėpti. Bet kaip bebūtų nevisuomet jiems tai pavyksta padaryti todėl anksčiau ar vėliau informacija būna paviešinta.
O faktas kad mes ne iš bezdžionių tai čia ir betkokiam neišprusėliui aišku.
Vien atkreipus dėmesį į Indų dievus galima susidaryti įspūdį kad kažkas netvarkoj nes jie visi ''Mėlyni'' ir jų ''ginklai'' įtartini. Ir jų ''transporto priemonės'' įtartinos. Tais laikais jie gal ir atrodė dievais, bet šiais laikais jie man atrodo tik kita rasė, kita rūšis.
Žodžiu esmė tokia jog tik pasidomėti reikia daugiau ir pradeda aiškėti.
Taip kaip ir piramidės. Jos ne vien Egipte ar Pietų Amerikoje yra, nuvažiuokit į Vengriją pamatysit ko nematę arba į Kiniją. Ten piramidės tiesiog užverstos žemėmis ir apaugintos medžiais ir jei mokslininkai nuvažiuoja kasinėti tai tuomet prisitato vyriausybė ir viska konfiskuoja ir areštuoja tyrinėtojus.
Netgi egipte nėra leidžiama pilnai tyrinėti nes Egipto valdžia nenori kad pasaulis sužinotų tiesą.
Paiimkim Kanados gynybos ministrą. Vieni sako kad jam stogą nurovė. Bet žmogus pradirbęs tokį darbą tiek metų manau žino ka kalba.
Čia galiu rašyti ir rašyti bet dauguma Jusų šito nesupras ir tiesiog ten kaip tipiniai Lietuviai pradės stumti ir vėjus rašinėti. Bet iš Jūsų daugiau ir nesitikiu hehe.
Galiu pasakyti kad ateiviais aš daugiau tikiu nei religija. O jei nežinote kaip religija atsirado tai manau pasidomėkit ten irgi įdomybiu pilna
Tarawa 2014-01-27 20:56
Haha.. Tikriausiai žinai jog pusė mokyklos literatūros turėtų būti atnaujinta? O tuo labiau žmogaus evoliucija. Taigi ne vienas mokslininkas žino jog žmogaus evoliucijoje yra trukstama grandis. Iš ten kažkokios bezdžiones-bym žmogus... Taip nebūna.
Karolis484 2014-01-27 21:39
šis argumentas nieko neįrodo, kadangi lygina dvi skirtingas klases. be to vieni šiltakraujai kiti šaltakraujai.
Čia būtu kažkas panašaus į, "žmonės iš prigimties nėra su sutverti būti po vandeniu, nes žmogus be sveikatos problemų, skirtingai nei, pvz., žuvis, neišbūtų ilgiau nei valandos"
Arwis 2014-01-27 21:40
Jaigu tau keli milijonai metu = bam ir atsirado, tai neturiu ko ir pridurti, tik galiu pasiulyti ancient aliens youtubej pradet ziureti. Tavo priespaskutine pasptraipa puikiai pareiske, kad nezadi priimti kitu argumentu, todel net laiko nesvaistysiu i tai atrasineti.
Karolis484 2014-01-27 21:58
mhm. kurioje vietoje ta nežemiška krukstam grandis ? paklaida kažkokia yra, ne viskas atrasta, bet nera taip kad bum, ir kažkas.
va ka googe išmeta apie žmogaus evoliucija:
http://www.div1grade7.com/studentp/Dennis/ehtime.gif
http://nwankwoc.weebly.com/uploads/1/3/ ... 530819.bmp
http://higheredbcs.wiley.com/legacy/col ... 379-nn.jpg
kur ta nežemiška spraga?
Kirtiklis 2014-01-27 22:26
Nu tai aišku juk ne iš beždžionių, o iš žmogbeždžionių. Jos skiriasi šiek tiek.
Ko tik nėra pristatyta tų žmogelių, kaip pvz Karnakas ir bala žino kas.
Ar žinojai kad Lietuvoje tik 2x senieji piliakalniai pakasinėti - Vilniaus ir Kernavės. Viskas, o kur visi kiti? Kasinėt reikia lėšų projektų ir visko kitko, negali - aš mokslynikas ar archeologijos laipsnis X ir davai kasu kur noriu ir keik noriu. Elementariai neduoda bet kam taip daryti, kitas dalykas kad neišgrobstytų ką ras. Prisideda ir požiūris - atvaro banda Indų ir pradeda diena naktį kasinėti pilkapynus, piliavietes ir kitus objektus. Nemanau kad tai patiktų ne tik vietiniams (kur garantija kad nebus išgrobstyta ir pnš). Kinijoje - daug kas draudžiama tai ten ne pavizdys. (Lietuvoje valdžia net metrą neleidžia prakasti, reik nemenkų leidimų o nori laisvo rausimo).
O kur dar nuostata kai kurių archeologų kad pakasinėjam vieta X tik tiek kokius 50 kvadratų, o kita paliksim ateities kartoms (užstrigo vietovė kur taip buvo pasielgta).
O tas žmogelis - buvęs ministras, ir jau N atvejų, kai - buvęs X pareigų asmuo kalba, ir po to opa - nauja knyga, tiesiog pirk ir skaityk.
shift 2014-01-27 23:43
). Tai kas ten parašyta patvirtina legendos visame pasaulyje. Kai Kortezas majų paklausė, kas pastatė jų miestus, jie visi vieningai tvirtino, kad "dievai" juos mokė ir padėjo statyti civilizaciją. Tas pats pas Šiaurės Amerikos hopių gentį, Kambodžoj, Indijoj, Izraelyje, antikinėje Graikijoje, Šumere ir t.t.
Mano pozicija tokia, kad žmonės yra sukurti čia žemėje, tačiau tam tikru laiku turėjo ryšių su ženkliai aukštesnio intelekto subjektais.
Praetorian 2014-01-28 00:06
Niekas nekalba apie stebuklingus pokycius per diena, pats turetum suprasti kad evoliucija neivyksta per viena diena o vistiek turi konkretinti.
afor 2014-01-28 00:30
tie 120 buvo vyrai, ir .... su bezdzioniem. tai paaiskintu is kur, pas mus panasus DNR su zemes gyvybe. o tie like nepaaiskinami DNR atkeliavo su laivu...
kitas dalykas, evoliucija prasidejo nuo zemes susikurimo, is ten ir pradinis DNR.
jei tiket apie didiji sprogima, tai DNR issibarste po visa visata. reiskias visos gyvybes visatoje turi tureti panasu DNR.
Laisva mintis 2014-01-28 00:51
Tarawa, perskaičiau tavo pasisakymą ir nuoširdžiai bandžiau suprasti tave, bet kažkaip pasigendu bent menkiausios užuominos apie tai, ką tu norėjai pasakyti.
Supratau, kad dievus atmeti. Sutinku. Kažkodėl sureikšmini mėlyną spalvą... To jau nesuprantu. Čia nebent tik galiu prisiminti iš bendro išsilavinimo tai, kad mėlynos spalvos natūralūs pigmentai yra nestabilūs junginiai (greitai išblunkantys), todėl galiu daryti prielaidą, kad senovėje mėlynai pasidabinę asmenys tokiu būdu išreikšdavo savo išskirtinumą, aukštesnę padėtį, rangą, luomą, nes turėdavo galimybę po kiekvieno maudymosi nusidažyti brangiais mėlynais pigmentais, o drabužius po kiekvieno skalbimo išmirkyti to paties brangaus pigmento tirpale. Dievybių skulptūras irgi reikėjo ypač išaukštinti, tad nematau čia nieko nuostabaus, kad jos būdavo padengiamos mėlynais pigmentais (beje, skulptūrų nereikėdavo maudyti taip dažnai, kaip gyvo valdovo). Čia ta pačia proga prisiminiau ir Kryžiuočių ordino kronikose aprašytą mūsų sūduvių genties aprangą: jie turi paprotį puoštis mėlynai ir visi atrodo kaip kilmingieji.
Negaliu paaiškinti, kaip baltams priklausanti sūduvių gentis sugebėjo savo apdarus išlaikyti mėlynais, bet akcentuoju tai, kad net ir aukšto išsivystymo tautos mėlyną spalvą laikė priveligijuotųjų atributu.
Ar tai reiškia, kad sūduviai buvo ateivių palikuonys? Nemanau.
Verčiau supraskime racionalią įvairių reiškinių prigimtį, o ne mistifikuokime tai ko nesuprantame.
Shanti 2014-01-28 01:30
O kasnors kvailai nepritempinedami blusu gali paaiskint kodel zmogus sugalvojo taip juokingai nuplikti kaip specialiai isvesta ziurke ar kate ir pasidaryti tokiu pazeidziamu saules spinduliams, taip sunkiai kovoti uz islikima lyginant su kitais gyvunais?
rwc 2014-01-28 02:09
O kodėl banginiai sugalvojo nuplikti? Sunku išspausti mintį, kad ne visi organai visur ir visada vien naudingi? Uodegos, kaip ir kitoms žmogbeždžionėms, mums nereikia. Mums naudingiau turėti trumpas rankas iškreiptu nykščiu nei priekines lakstymui skirtas letenas. Apendiksas, krūminiai dantys mums apskritai daugiau žalos duoda.
Arba, kodėl kiaulė neturi tokio kailio kaip šernas? Gal kiaules irgi "išsivysčiusios civilizacijos" užnešė - ir dar specialiai tokias panašias į šernus? Elementaru, Vatsonai: uždarytų tave kailiniuotą šiltame tvarte su stogu, tai parazitai taip užėstų, kad iš pavydo plikiesiems nusišautum.
punktyras 2014-01-28 02:32
.
Laisva mintis 2014-01-28 03:29
Shanti, o negi tau sunku pačiai išgirsti tai, kas ir taip jau gana akivaizdžiai yra pasakyta ir bet kuris logiškai mąstantis individas galėtų tik dar kartą atkartoti tai, ką tu jau girdėjai: pirma, niekam nereikia nieko sugalvoti- prisitaikymas prie aplinkos vyksta ne pagal kažkieno užgaidas, o savaime, pagal tai, kas realybėje yra įgyvendinama tobuliau už pirmtakų pasiektą tobulybę. Bet koks pranašumas, pataikęs į tuo metu aktualiausias aplinkybes, lyginant su ankstesne analogiška gyvybės forma, yra naujas laiptelis į išlikimą ir tobulėjimą kitų atžvilgiu.
Antra, žmogus nebūtų išgyvenęs, jei būtų kažkokį sprendimą priėmęs kvailai. Tai visai nepriklauso nuo tavo požiūrio. Tau atrodo kvailai- o žmonijai tai išsigelbėjimas. Tau atrodo, kad tai išsigelbėjimas, o iš tikrųjų žmonijai tai gali būti gryniausia pragaištis.
Tad nebūkime tokie susireikšminę ir negalvokime, kad galime primetinėti savo vergovines klišes kitiems.
Kirtiklis 2014-01-28 11:05
Ne sugalvojo o prisitaikė. Tai kaip čia su Žirafom nutiko - kam tas ilgas kaklas, juk vien minusai - galva pastoviai kepa saulėje, nėra pavėsio, problemos su vandens gėrimu, su miegu ir atsikėlimu. Juk kokia gazėlė nepatiria tokių trūkumų.
Ne žmogus sunkiai kovoja su kitais gyviais, o kiti gyviai prieš žmogų. Tūkstantčiai rūšių išnaikinta žmogaus ir vis dar nyksta. Gyvūnai sausai gauna nuo žmogaus.
Arwis 2014-01-28 11:41
Duok nors viena saltini is senoves laiku apie tolymasias saules sistemos planetas. Kol neatsirado teleskopai niekas nezinojo apie Urana ir Neptuna nes sios planetos nebuvo matomos plika akimi.
BishopaZ 2014-01-28 12:01
Šumerų lentelės kalba ir apie Urana ir apie Neptūną, nurodo netgi kokios spalvos jie yra, jei neklystu mini ir Plutoną.
Įdomu kaip "protingieji kurmiai" paaiškintų šitą šumerų vaizdelį:
http://rabbithole2.com/presentation/anc ... edddd1.jpg
Ir šiaip anot dabartinio mokslo javos piramidžių negali būt, jos pastatytos per anksti (prieš ledynmetį) todėl viskas atmetama kas su tuo susiję.
Ir lyg to nebūtų gana anot dabartinio mokslo pietų amerikos indėnai su tomahawkais išskaptavo visokiom formom Pumapunku luitus (kai dabartiniai inžinieriai sugebėtų tai padaryti tik naudodami lazerinius prietaisus), be to sveriančius virsh 100 tonų atitempė iš kažkur
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Žmonės – ne iš Žemės?