Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
nofuture 2008-12-11 10:40
Tiems tikintiems kad pasaku personazas Jezulis egzistavo.
Po siai dienai nera ne vieno irodymo ar liudytojo apart Biblijos ir Petro (kuris gali buti samokslo kertinis akmuo) kuris butu gyvenes to menamo Jezaus laikais. Pirmasis Jezaus paliudijimas buvo is Flavius Josephus (AD 37 – c. 100) lupu, taip zmogaus kuris gime keleta metu po taip ivardijamos "dievo sunaus" mirties. Netgi jei ta Jezaus mirties data butu plius minus 5 metai, jokiu sansu kad Flavius butu galejes prisiminti kaip tas jezulis atrodo.
Visi kiti irodymai dar blogesni ir perpasakoti is antru treciu ar desimtu lupu o gal ir dar blogiau.. Skambetu panasiai kaip mano bobute pasakojo, kad jos bobute jai vaikysteje pries uzmingant pasakojo, kad jos 4 eiles puseseres tolimas draugas is kito kaimo turejo kaimyna kurio mirusio brolio buvusios zmonos sesers vaikas miske mate sniego zmogu...
Net siais laikais zmones linke tiketi visokiomis apgavystemis. Amerikoje ypac populiaru stebeti NSO ir prisigalvoti ateiviu pagrobimu. Lyg jie daugiau neturetu ka veikti kaip tik grobti zmones ir lysti prie ju lytiniu organu be normalios narkozes ir irankiais labiau primenanciais viduramziu budelio arsenala. Visi supranta kad tai ligotos fantazijos vaisius, bet kai kalba pasisuka apie dievuli, dauguma uzsimerkia , isjungia smegenis ir tik linksi pritardami galvom.
Baznycia nerealiai talentingai nuo pat vaikystes plauna smegenis, su chirurginiu tikslumu ispjaudama ta svarbu proto pozymi kvestionuoti ir su itarumu ziureti i kiekviena hipoteze. Bet baznycios pakalikai mus ismoko net tokiu minciu netureti. Naturalu kad dauguma zmoniu aukletu tokioje aplinkoje dabar niegia bet kokius irodymus "pries" dievuli. Bet ech.. jei jau jums taip lengviau, tikekite kuo tik jus panoresite, svarbu netrukdykite mokslo pazangai. Amen.
Anonymous 2008-12-11 13:51
nofuture,
Del UFO pritariu, o kas liecia Jezu, tai siaip ir jokio kito zmogaus egzistencijos irodymu taipogi nera, apart pasakojimu, paveikslu ir rastu...
Tada fotoaparatu ar kameru dar nebuvo.
Hmz 2008-12-11 16:56
.
Tačiau ką gi mes matome? Apie Jėzų mums pasakoja tik tie jo amžininkai, kurie nori mus įtikinti jį buvus dievo sūnumi. Nėra nei oficialių raštų (pvz, ataskaitos apie bylą), nei amžininkų (išskyrus apaštalus) liudijimų.
nofuture 2008-12-11 17:47
Imkim pavyzdziu kad Aleksandra Makedonieti (Alexander the Great (356-323 BC)), kuris gyveno gerais 300 metu anksciau nei menamas Jezus. Yra amzininku parodymai (t.y. tie kurie ji istiesu mate gyva budami pilno proto ir nejaunesni nei 18), yra aprasyti musiai su jo armija, galu gale miestai pavadinti jo vardu.
Gi apie Jezu kalba tik liudininkai niekuomet neregeje jo akyse, visos nuorodos veda tik i N.Testamenta ir kelis suinteresuotus Jezaus asmenine legenda asmenis. Nepriklausomu saltiniu nera. Tiksliau jie atsiranda po vadinamo Jezaus mirties, dazniausiai gerokai po jo mirties. O cia jau atsiduoda puvancia zuvimi...
galvotas 2008-12-11 20:04
na manau kaikuriems cia reikia ne tik istorija bet ir filosofija pasidomet....
ir visos kitos bobutes tikincios ir pasakojancios pasakas jeigu jums lengveiau nuo tos minties kad yra uz jus virsesnis tai gerai tikiekit i valias siuo klausimu jus visada busit laisvi.
galbūt dievas ir yra bet jis tikrai ne jėzus kristus ir tikrai nera jokios priezasties juo tiketi tiesiog kaikurie zmones negali gyventi be nuodemiu atleidimo ir kito š....
p.s.
nieko asmenisko tai tik diskusija
Jautis 2008-12-12 00:25
kokia logika keista galvotas, ismok gerbt kitu nuomone. o jei i tema, tai nieks nesnekam apie nuodemiu atleidimus ir kita. nesakom, kad buvo dievas, nesakom, kad buvo stebuklai ir t.t. isiskaityk zinute, rasiau, jog Jezus egzsistavo kaip asmenybe, paprastas zmogus. rasytinio saltinio sakot nepakanka? apie pries 2000 metu gyvenusi petra(ne sventika, apskritai) is vis duomenu nera, bet nereiskia kad jo nebuvo. o siaip i istorijos bendra kursa taipogi ieina ne tik Makedonietis, Cezaris, bet ir Jezus. cia ne tikyba, nieks ir nerase, kad jis tais laikais triukus dare, buvo paprastas zmogus, skleidziantis religija ir tiek.
p.s. pastebejau netiketi i dieva cia labai protinga skaitosi...
Anonymous 2008-12-12 08:35
pazhiurekit filma "ZEITGEIST" o tada ginchykites..
Hmz 2008-12-12 09:52
Kadangi mūsų valdžia lenda į subinę kunigams, tai greitu laiku istorijos vadovėliuose atsiras ir Adomas su Ieva.
Smėlis 2008-12-12 10:33
KeepGoing 2008-12-12 10:59
Zeindgeist parodyta teorija (turbūt) apie bibliją, kaip astrologinę knygą man labiausiai tikėtina. Jėzus - tai titulas ne vardas, reiškiantis karalių karalius. Kas vertesnis šio titulo nei visais laikais garbinama Saulė?
Jauti, GALVOK savo galvą truputi, o ne tuo ką tau kiša į galvą per televizorių, neaišku ką mokančiose mokyklose ir aplinkiniai žmonės... Surink faktus ir sudėliok ryškesnį paveikslą
Anonymous 2008-12-12 23:11
Petras tikrai egzistavo. Kiek smagiu istoriju esu girdejes apie jo vaikyste - petriukas ta... petriukas ana...
Kazkas tikrai sukure krikscionybe, kas zino gal tai ir buvo Jezus. O gal koks seniokas vaikam vakarais istorija pasakojo, o kai jie uzaugo ir uzrase ant popieriaus. Nei patvirtinsi nei paneigsi, gali tiesiog tiket arba ne.
As gerbiu religijas del ju skleidziamu moraliniu vertybiu. Bet man nepatinka kad tos verybes kartu su visu kitu sh... yra brukamos per prievarta. Religija nepripazysta laisvos minties ir laisvo zmogaus.
Zinau zinau degsiu pragare, jeigu tik vietos ten bus
Anonymous 2008-12-13 13:18
Noriu papriestarauti, nes biblija nera nuvalkiota ar zmoniu isgalvota. Joje rasoma gryniausia tiesa. Taip jus teisus ja rase zmones, bet ja rase skirtingu rasiu, issilavinimu, ir amziaus zmones, kaip jie galejo rasydami biblija 1600 metu visi pletoti viena minti ir neprirasyti nesamoniu, o gi todel taip pavyko, nes tiem zmonem vadovavo pats Dievas ir jo sventoji dvasia. Yra daug zmoniu kurie netiki Dievu, netiki Jezumi, ir laiko juos pasaku personazais, bet faktai rodo ka kita, tereikia biski atsimerkti ir paskaityti biski daugiau.O tie kurie nenori tiketi, tai nei faktai ju neitikins.
Anonymous 2008-12-13 13:25
manau, kad Jezus negalejo gimti gruodi, zinojau ta dar iki mokslininku pranesimo, jau pries 10 metu ta suzinojau. Ir tai yra tikras faktas, nes moksininkai irode kad kai gime jezus, dar avys ganesi lauke, o pagal mokslininku tyrimus, gruodzio menesi toj klimato juostoj, budavo salnos ir aviu nevarydavo i lauka. Tad Jezus gime tikrai kita menesi, gal spali, o gal ir birzeli, negali zinoti.Beje, gruodzio 25 jezaus gimimo diena, nelaiko ir daugelis istoriku ir Biblijos tyrinetoju, tokios informacijos visi galite rasti jums prieinamuose saltiniuose, pvz enciklopedijose. Tai isvada tik ta kad gruodzio 25 nera jezaus gimimas, o saulegryzos sventa, labai senai pagoniu sugalvota.
Hmz 2008-12-13 14:09
Nagi skelk - kokius faktus turi omeny?
Anonymous 2008-12-13 15:34
Pritariu joo, nes Biblijoje parasyta, kad tuo metu, kai gime Jezus, lauke ganesi avys
nofuture 2008-12-13 17:36
Biblija raso ir tokias nesamone kaip kad Liutas ir Lokys vienu metu ejo mergaites suesti. Nors gamtoje tokiu nutimu, kad sie du stambus splesrunai gyventu vienas salia kito paplitimo arealo, nera! Gaila, bet matau tau tai nesukelia jokiu skeptisku minciu.
As manau, kad Jezus visai negalejo gimti jei Marija buvo nekalta... na o jei ne, tai koks skirtumas buvo jis ar nebuvo
Pypkiu 2008-12-13 18:02
siaip pagal viska biblija yra interpretuojama ir pan. ir kunigas sake, kad senai tas zinoma. krikscionys pervadino pagoniu , kad sie lengviau atvirstu
vIliTo 2008-12-15 09:31
Nesuprantu, kam Jus meginate paneigti ar patvirtinti Jezaus ir kitu Bibliniu asmenybiu buvima... Taigi religija tuo ir pagrysta - tikejimu. Tiems kas tiki, nereikia jokiu faktu, yrodymu ir kitu detaliu, siejanchiu su mokslu. Amen ;]
Anonymous 2008-12-16 01:19
na taip,anot skeptiku nera nei Dievo nei jokio kito su juo siejancio reiskinio, kaip Jezus, nes mat nera jokiu faktu, irodymu ir panasiu s irodanciu ju buvima, o yra tik zmones ir kita gyvunija, kurie mat atsirado evoliucijos desniu veikiami. zeme atsirado is kazkokio tai sprogimo ir t.t. ir pan... bet, kas visa tai priverte vykti - mokslas lig siol paaiskint nesugeba. buvo bandoma sukurt gruda, kuris augtu ir duotu vaisiu, taciau nepavyko. tai geba tik Motule Gamta ir Tevas Dievas. negi daugiau irodymu bereikia? zmogus mato ir tiki tik tuom kas matoma, bet kas yra ta nematomoji varomoji ,gyvybes, reiskiniu, jega - ju protams nesuvokt, todel ir svaigciojama kas ant seiles nutysta... kaip irodyt, kad koks ten zmogus - Jezus egzistavo pries tukstancius metu? Biblijos jau mat nepakank, istorines atzimos taip pat(net metai skaiciuojami nuo jo nieko nebereiskia),viskas kas belieka itikint mus - tai tik dabartinis Jezaus apsireiskimas. Bet argi to butu gana? Po kokiu dar 2k metu cia sedetu ir ta pati s maltu, nes va Jis neva tepasirodes saujeliai varguoliu, kurie neturejo jokiu prietaisu,irankiu tokiam reiskiniui uzfiksuot tad nera ko ir tiket Juo. Bet religija remiasi tikejimu, ne irodymais islikusiais is to meto, nes to neimanoma islaikyt ilgus amzius turint galvoj tu laiku "technologijas". Tiesa, ira vadinamoji "turino" ar "turuno" drobule, kurioj gulejo nukryziuotasis Jezus, bet kaip irodyt,kad tai is tikro jo ir ar ne klastote? Tokiu technologiju mokslas dar neisrado ir vargei isras. Nes kaip irodisi kazkieno nuosavybe, kad netikima pacio Savininko egzistavim? Neimanoma.. Viena, kas belieka - tiket, nes ka prarandam tikedami? Manau nieko, o kas bus/buvo teisus issiaiskinsim kai visus irodymus pamatysime dvasiniame gyvenime, t.y. kai iskeliausim is sio gyvenimo. Na, nebent anksciau laiko ateitu tas vadinamasis Dievo teismas - Pasulio pabaiga... Zmogus yra klystanti butybe ir kiekvienas galim rinktis savo kelia,o ar tai bus klystkelis - suzinosim prieje jo gala...
Anonymous 2008-12-16 08:14
"buvo bandoma sukurt gruda, kuris augtu ir duotu vaisiu, taciau nepavyko. tai geba tik Motule Gamta ir Tevas Dievas. negi daugiau irodymu bereikia?" - heh, palauk, genų inžinėrija po dešimtmečio jau galės tai padaryt. Tada tavo "Dievas" išgaruos iš dar vieno "nesuprantamo" reiškinio (į tą įeina ir žaibas ir galybė kitų "dieviškų paslapčių").
"Biblijos jau mat nepakank, istorines atzimos taip pat(net metai skaiciuojami nuo jo nieko nebereiskia),viskas kas belieka itikint mus - tai tik dabartinis Jezaus apsireiskimas." - tai kad bilbija - didelis pasakų rinkinys. Ji tikrai nieko nereiškia. Jėzaus apsireiškimą pamatysi, tik vartok tuos haliucinogenus, kuriuos Jėzaus metais vartojo
Na žodžiu, čia diskusija (ar ginčas?) be galo, nes tiek, kad netiki į dievą, remiasi mokslu, kurio JEI IR PAKAKTŲ bent šiek tiek argumentuot Dievo nebuvimą, didžioji dalis tikinčiųjų to nesuprastų - maišys išsilavinimo stoka. Jau teko apturėt tokių diskusijų dievas(dot)lt. Smegenų suskystėjimas daro savo. Nesakau, kad tikintieji bukapročiai, bet didesnė dalis jų tinka dirbt McDonalde arba humanitarinėj specialybėj
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Jėzus gimė ne gruodį, o birželį?