Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
xilix 2024-03-22 14:16
Pagaliau normalus, padorus, informatyvus ir idomus straipsnis ne apie kara. Aciu!
HardAxe 2024-03-22 15:47
galinės padangos matai nenaudojamos važinėjant oro uoste?
įdomu kodėl nėra ratų įsūkimo mechanizmo. elektronio, nuo oro srauto ar pan. Turėtų sumažinti tūpimo stresą jei ratas suktųsi +/- leidimosi greičiu.
mindaugas.vaitiekūnas 2024-03-22 16:14
Iš to A380 video, tai priekyje tik viena ašis - 2 padangos.
Ir veikiausiai tik ji sukinėjasi, kas irgi padidina jos dėvėjimąsį.
Tai tą būtent ir rašė: priekinių trumpesnis eksploatavimo laikas.
Dėl to sukimosi, tai velnias žino. Gali būti ir tai, kad reikia pradėti stabdyti kuo anksčiau.
O gal kažkaip įtakoja tą "touch the ground" momentą.
Nors tikrai neatmenu varianto, kad tiesiog stengtąsi išventi papildomo svorio. Jeigu jau buvo pasišauta pakeisti lankstinukų/dokumentų popierių į lengvesnį vien dėl pačio svorio, kuris atrodytų gana nereikšmingas bendroj sumoj, bet pagal skaičiavimus neva turi padėti sutaupyti krūvą pinigų.
Beje niekada neatkreipiau dėmesio į padangų dydį, bet tikrai nebūčiau pagalvojęs, kad jos tokios sąlyginai mažos
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Aviakompanijos niekada jų neperka. Kiek laiko „gyvena“ lėktuvų padangos (Video)