Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2011-11-03 15:30
Pala pala, tai teigi jog su mūsų ekonomika galime imti ir mokyti kitus pasaulio kraštus? Mūsų ekonomika mums sugeneruoja pakankamai pinigų? Ir suprantu kas yra eksportas/importas, bet tu nesupranti kad ne viskas vyksta atviromis kortomis (vėl gi, Nigerijos pavyzdys, kai oficialiai skiriami milijonai įvairiomis programomis, bet to nusipelnę žmonės nieko negauna, o problemos (kompanijos) nesprendžiamos).
Kas dėl Indijos, atskirk, Indija trečiojo pasaulio šalis, o jos stambusis verslas jau dabar lenkia dauguma Vakarų šalių (vien kiek užsienio kompanijų tampa pavaldžios šios šalies verslininkams).
Dar primink, kodėl Bahreinas neramumus malšino tankais, net iš Saudo Arabijos, o jam pasaulio vadovai nieko netarė. Atsakymas - pavaldumas. Libijos operacijoje Kataras ne tik oficialiai dalyvavo, bet pasirodo "kūrė" ir sukilėlius http://www.delfi.lt/news/daily/world/ka ... d=51108619 (jei neaišku, visi arabų kraštai nėra tokie turtingi kaip atrodo pagal keletą apsilankančių šeichų)
marcaz 2011-11-03 16:31
Star Trek ir Star Wars irgi idomus filmai... Gerai, kvantuojus as i cia...
mygatukas 2011-11-03 18:39
Bandžiau perskaityt viską. Nepavyko. Galų gale viskas atsirėmė į Zeitgeist. Čia jau net nebeskaičiau.
Šiaip man visa šita diskusija, tas judėjimas prieš Wall Street, primena vieną knygą.
http://lt.wikipedia.org/wiki/Gyvuli%C5%B3_%C5%ABkis
Duodu 100 procentų, kad atsidūrę tam branduolyje, darytumėte lygiai tą patį ką ir dabartiniai ten esantys.
Pakeisti esamos santvarkos neįmanoma. Ji atspindi žmonių prigimtį. Kas moka prasisukti, tuo pasinaudoja. Kas nemoka, gyvena kaip gali.
Visada išgirdęs apie kasininkių mažus atlyginimus, pagalvoju - kas būtų jei jos nuspręstų nedirbti bent mėnesį. Čia tokia utopinė idėja. Mėnesinis visų kasininkių streikas. Ką darytų maximos, iki? Nes dabar, jei yra dirbančių už tokį atlygį, tai tokį ir temoka.
Ir pabaigai apie komunizmą. Jo įvesti neįmanoma. Kaip pasakė vienas mano dėstytojas: "Visi bandymai įvesti komunizmą baigėsi vienu - gavosi Tarybų sąjunga"
qriuqriu 2011-11-03 19:20
Mygatuk del pakeitimo, pasidomek Prancuzu revoliucija iki ir po, tai ir atrode neimanoma, del 100% niekad negarantuok , kad ir tas ruselis matematikas i tuos 100% tikrai nepatektu,del komunizmo sutinku, bet dar lieka socializmas bent jau apsaugant skurdziausius sluoksnius, o del kasininkiu 2 savaites ju vaikai badaus- tai pades?
P.S. tiesa, Shinigami tai jei tokie nevykeliai tevai buvo, tai kaip cia toki "vykeli "isaugino? pasirodo ir "nevykelia"i reikalingi visuomenei?
mygatukas 2011-11-03 19:49
Prancuzų revoliuciją pakeitė absoliutizmą kuo? Tuo ką turim dabar.
Kalbant apie "ruskelį matematiką". Tokius galima suskaičiuot ant vienos rankos pirštų. Ir jiem vienodai kas dabar dedasi. Dėl to jie nieko ir nekeičia. Ir nebando. Nes supranta kad tai neturi prasmės. Jo gyvenimui netrukdo tai, kad kažkas turi pinigų.
Wolfy 2011-11-03 20:58
Sutinku su tavimi. Pats galvodamas apie tuos turtingus ir "vargsus", galiu pasakyti tiktai viena, kad suprantu abi puses, nes kam verlininkui moketi didesne alga, jei yra pilna zmoniu kurie uz ta minimuma dirbs, o paprastas zmogus tik galvoja, kaip cia kazka nusukus ar pavogus bei kartu pyksta ant tu verslininku, kurie jam minimuma tik moka. Taigi, cia priklauso kurioje puseje esi, toks ir tavo poziuris bus i kita puse.
Arwis 2011-11-04 01:31
good god.... /epic facepalm Ne velnio tu nesupranti kas yra ekonomika ir kodel kiekvienoje salyje jin kitokia, ne velnio tu nesupranti kodel vyksta importas ir exportas ir ne velnio tu nesupranti isvis apie ka kalbi. Griebiesi siaudo ir tikiesi kad uzsirausi ant tokiu pat neapsisvietusiu kaip tu ir zmones tikes tavo nuomone bei 'argumentais' kurie realiai yra visiskai niekiniai.
P.S. lol'd fakin hard @ ''stambusis Indijos verlas > stambusis vakaru verslas'' argumenta DD Jau pradejai issigalvoti argumentus, sveikinu tapus vienu is tu, kurie padarys viska kad tik irodytu savo tiesa, nesvarbu kad tam prireikus sukurs naujas teorijas ir faktus kurie siaip net neegsistuoja.
P.P.S Terminas kaip treciosios pasaulio salys nebenaudojamas jau 20 metu. Tokios salys kaip Indija laikomos besivystanciomis salimis, ir nori tikek nori ne, Indija yra viena is pirmaujanciuju sioje vietoje.
GeneticworlD 2011-11-04 02:07
Tu suvoki kur visa tai veda? Ar tu suvoki? Tuscias zmogau..
Arns 2011-11-04 08:50
Arwis, vau, kokia erudicija. Nenori rašyti ekonomikos vadovėlio pagal atskiras šalis? Manau būtent dėl tokio daikto trūkumo Lietuvos ekonomika ir verda savyje, nepajungiam užsienio rinkų.
Kas dar neegzistuoja? Indai perka užsienio kompanijas, ji perima daugybė vakarų šalių konsultacijos paslaugų funkcijas. Galų gale tarp turtingiausių 10 pasaulio žmonių skaičiuojami 2 indai... Matyt iš niekur nieko milijardai jiems nukrito?
KIta suknelė, ta pati panelė. Pakeitė pavadinimą ar ne, esmė ta pati, tai mažai turtingos šalys. Nuo to jog kitaip pervadino, nepasikeitė ir joms skirtos produkcijos gaminimo lygis.
Tad gal pripažink, pats susivartei įrodinėdamas savo tiesas, apie tai jog Vakarų nedomina žemo pragyvenimo šalys, kad į jų reikalus jos nesikiša. Nes apart neaiškių šizofreninių priepuolių, nepateikei jokių argumentų, ką skirtingai negu tu pateikiau (bet kadangi jie tau nepalankūs, lengviau nukreipti šneką kitur)
AP0323 2011-11-04 09:23
Kad neisnaudojamos atsilikusios salys, tai gali pasakyti tik makakas banana ir jo pasekejai ir kad diegiama dermokratija per lavonus ir bombardavimus yra labai "sexualu"....kad viskas yra gerai kapitalizme ir nera trukumu, kas gali tvirtinti, vakaru ziniasklaidos auka ???...kai tokia visokiu tarptautiniu valiutos fondu savivale ir tam tikru "sudievinamu" personu teise leisti ir kontroliuoti pinigu kiekius... Gerai pasake zydelis bankininkas Mayeris Anzelmas Rothschildas: "Duokit man galimybę išleisti ir kontroliuoti pinigus valstybėje ir man visiškai nesvarbu, kas rašo įstatymus", tas dabar ir pasiekta per gera simtmeti JAV...geriausi vergai tie, kurie galvoja, kad jie nevergai....
banku pelnymasis is pensiju fondu:
http://matricalietuvoje.wordpress.com/2 ... ublika-lt/
Laurynas19 2011-11-04 11:31
Kas nezinot apie Venusproject: http://www.thevenusproject.com/
Paziurekit si video ar nesutinkant bent su vienu j.fresco zodziu:
http://www.youtube.com/watch?v=My8XFjkf ... r_embedded
kionig 2011-11-04 11:40
Na aš ir įmesiu tokį vaizdelį, kas gi valdo pasaulį: http://www.youtube.com/watch?v=HCNzzGPXk2k
Laurynas19 2011-11-04 12:12
Ner, kad kazkas valdo pasauli, tiesiog visa sistema valdo mus. Ir mes per savo gyvenima darome tiesiog nieko. Kaip ir veikejas is tavo viedeo sako: "As tiesiog darau pinigus is pinigu, einu miegoti ir galvoju kad butu krize, kad pasidaryti pinigu" ir dauguma is musu taip daro ir pats taip galvojau ir dariau ir tebedarau. Ir gaunasi, kad per visa gyvenima kazkoki suda malam. Apgaudinejam kitus ir tt. Ir viskas del to, kad nuo mazens buvo plaunamos smegenys. Neplove kazkas specialiai, o pati sistema pats auklejimas , aplinka taip verte daryti. Ir ta sistema savo zinias vercia panaudoti blogiems tikslams, to net nesusimascius. Programuotojas kuria visokiu FAKE testus is kuriu ima pinigus ir tt. Ir del ko visa tai? Del pinigu. Prakisinejam pagedusi automobili pripyle medaus i varikli ir tt ir tt. Ir istikro tai atrodo naturalu ir taip turi buti net nesusimastai. Kai kurie taip istrige tame, kad net mano si zinute neprivers patiketi. Na zodziu...
nondescript 2011-11-04 13:06
Aš tada irgi įmesiu
http://www.youtube.com/watch?v=Zbl-vMN2gzo
Laurynas19 2011-11-04 13:46
Ne cia pataikei su situo vaizdeliu
boom 2011-11-04 14:27
Blogai galvoji. Ne visiems aktualu turėti didiesnę savo gerovę kitų sąskaita.
Laurynas19 2011-11-04 14:56
Sutinku su tavimi. Viskas per ta baisia prigimti,,, Del prigimties negalim nustoto vogti rankines is senuku. Tokia jau musu prigimtis masiskai zudyti tigrus it juos parduoti kailiniams gaminti, zmonems kuriu prigimtis kuo "brangesnius" kailinius vilketi. Prigimtis losti is pinigu, statyti juos ir pan. Apgaudineti kitus zmones isviliojant is ju pinigus. Ne ne nereikia mums ju pinigu, musu tokia prigintis. Is esmes nera geru zmoniu jie visi blogi. Gerus zmones asciu dievui issugde visuomene ir pazabojo ju prigimti: zudyti,vogti,sukciauti,veidmainiauti ir tt... Neimanoma pasiekti venus project, nes jei ir uzauginsi vaika aplinkoje kurioje niekas nezudo,nevagia, nemeto siuksliu, nezudo tigru del kailio. jis vistiek del prigimties mes siuksles kur papuola, vogs (nzn ka, bet vogs , tokia prigimtis )
Nera cia iseities. Tik kaip keista, kad as ne toks. Gal as ne zmogus? hm.. ne turbut mane visuomene taip isauklejo ir pazabojo mano prigimti,, pala pala ne, juk as sukciavau ir tt ir galvojau vien apie pinigus.. Nebesusigaudau...
Arwis 2011-11-04 15:50
Linskmutis tu toks ))
Apie ekonomika tai patylesiu geriau, tau per sunku suprasti kad Lietuvoje nera pramones ir norint uzkariauti uzsienio rinkas reikia ieskoti kitu budu. Tiesa Kubilius ta ir daro, jai netycia nepastebejai Lietuva dabar orientuojasi naujuju technologiju kurime, nes tai vienas is dalyku kuriuos galime pasiulyti pasaului.
Investuoja =/= perka. O kodel investuoja manau ne netureciau aiskinti, bet nu pameginsiu nusviesti nors truputi. Kadangi Indija yra ekonomiskai kylanti salis joje verslas auga, pleciasi ir zinoma gauna nemazus pelnus. Kur tuos pelnus deti? Pinigu negalima laikyti 'po ciuziniu' nes del inflacijos jie praranda verte(1% inflacijos ant 10 mlrd yra lygus 100mln prarastu doleriu), taigi reikia investuoti! O kur geriausia investuoti? Zinoma i vakaru salis. Indai nebutinai i Vakaru salis investuoja, pats gi buvai numetes linka kaip i Afrika investuoja ))
Tesiant toliau Outsourcing =/= peremimas. Kompanijos pacios ir savanoriskai out sourcina costumer support i Indija, nes ten pigiau. Cia lygiai tas pats kas production kompanijos outsourcina gamyba i Kinija ar Tailanda.
Ir taip vakaru nelabai domina zemo pragyvenimo lygio salys. Yra siai taisykliai kelios isimtys, taciau tik todel kad Indija sudaro tam salygas. Zinoma sudarydamas tam salygas Indija pritraukia uzsienio investicijas, kurios sukuria Indijoje infrastruktura, darbo vietas, kelia bendra salies ekonomika ir zinoma kartu pragyvenimo lygi. Cia yra vadinamas WIN/WIN scenarijus, kai abi puses laimi.
mariuze 2011-11-05 11:03
Ka jus kreipiat i kazkoki labai labai siaurio poziurio zmogu , Shinigami.
Zmogus matosi is kalbu gyvenimo nuskriaustas, vienintelis dalykas, kur galejo isikibti, tai mokslas (sanuolis bent tai , kad darei). Ne visiems mokslas prioritetas jauname amziuje. Mokytis niekada nevelu.
As super mokiausi iki 8 klases, po to iki 12os buhalinau su hebra. Pilnaverti gyvenima , kaip sakyti gyvenau Nuo 18 iki 23 metu, jau turiu is savu pinigu pasistates nama, turiu gera masina, ir ta laika pati smagiausia gyvenime, jaunyste su hebra ir panom praleidau PILNA PROGRAMA. Dabar pradejau studijuoti informatika neakivaizdziai, spesiu ir ja neskubedamas baigti...
Beja as taves nesmerkiu, kiekvieno gyvenime kitokie prioritetai, vienas geria nuo 12 iki 60 metu, kitas kunigas, kitas vel kazka, svarbu , kad zmogus butu laimingas.
O tu matosi laikai pykti ant tu kurie linksmai leido jaunyste, nes tu tuo metu griauzei knygas. Rask kitu prioritetu gyvenime, ne tik moksla ir darba, kai praeis puse gyvenimo , suprasi, kad nieko nenuveikes..
ps. dirbti butina ir reikia, kurie tinginiai visa gyvenima, blogai, tik dirba visi skirtingai ir visi skirtingai siekia uzbresto tikslo. tavo ta pardaveja su minimumu , gal yra 5 kartus uz tave laimingesne gyvenime.
plencas 2011-11-05 21:42
pjaunates cia del nieko, vienas kitam savo "ekonomikos ir krikscioniskos istorijos" zinias demonstruodami. visa diskusija. erda apie pinigus. ar pasaulis pasikeis nuo to, kad irodysit savo tiesa apie snipsta?
kiti kisa zeitgeist, bruka tiesiog. gaila, kad sis filmas papuole visuomenei per anksti. dabar visi rekia "sudeginkim pinigus ir kasam resursus!" arba "erezijos, sudas, nesamone".
deja, gal tik kas 100 ar dar retesnis supranta, kad filmo ideja - keiciam vertybes. kai suprasim, kad saugumo, sotumo bei laimes jausmas turi mus supti visada. kai visuomene galu gale supras, kad visa tai turetu buti siekiama bendrai, o ne individualiau, tada ir bus imanoma atsisakyti visu situ marazmu...
dabar vienas baisiai laimingas, nes save laiko protingu, o dvidesimt tuo pasipiktine, nes juos durniais ir tinginiais isvadino.... tustybej gyvenam, oi tustybej.
pradekim kiekvienas nuo saves sypsodamiesi ir bent truputi pamastydami apie zmonija kaip apie viena organizma, kuris sekminvai funkcionuos tik jei visos jo dalys kooperuosis, o ne kovos tarpusavy. sekmes
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Be sąmokslo teorijų ir gandų: kaip atrodo pasaulio ekonomikos galios branduolys