Apskritas tiltas Urugvajuje buvo pastatytas dėl 2 labai konkrečių priežasčių (2)
Urugvajuje per Garzón lagūną nutiestą tiltą sunku pavadinti tiesiu…
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tiesą sakant, jis apskritas.
Šį tiltą sukūrė Rafael Viñoly Architects — ta pati firma, kuri sukūrė išvaizdųjį Karakaso oro uostą ir ploną kaip nendrė dangoraižį Niujorke 432 Park Ave. Laguna Garzón tiltas buvo kuriamas, turint aiškų planą: kaip pergabenti daugiau žmonių per lagūną ir tuo pat metu sulėtinti jų automobilius.
Prieš šiai architektūros firmai imantis projekto, keliautojams per Laguna Garzón galėjo persikelti tik plaustais. Automobiliai po vieną užvažiuodavo ant atskirų plaustų kurie juos galėjo nugabenti į kitą krantą.
Pasak Consultatio Real Estate, dabar, kai tiltas stovi, juo kasdien galės persikelti daugiau nei 1000 automobilių.
Kiekvienoje apskrito tilto pusėje yra toli į lagūną įsukantis vienos krypties kelias. Kitaip nei įprasti tiltai, ant kurių vairuotojai gali skrieti tiesiu kaip strėlė keliu, Laguna Garzón tiltas verčia žmones sulėtinti tempą.
Visas projektas kainuoja $11 milijonų, iš kurių $10 milijonų suteikė Argentinos nekilnojamojo turto vystytojas Eduardo Constantini.
Pasak Constantini, tiltas bus ir turistų atrakcija, apžvalgos aikštelė, ir kultūrinė Rocha ir Maldonado apskričių jungtis.
„Tai įstabus architektūros objektas, kuris paskatins Rocha pakrantės vystymąsi,“ sakė verslininkas elektroniniame laiške Tech Insider. „Vos 35% kyšulio tarp dviejų lagūnų gali būti panaudota, o 50% turi būti skirta žaliesiems plotams.“
Tiltas turėtų paskatinti naują Urugvajaus kultūros erą, paaiškina Constantini. Maldonado apskritis jau dabar gal išvystyta, o štai Rocha lieka iš esmės nepaliesta.
Šios apskritos infrastruktūros statymo visuomeninis svarstymas ir derinimas truko šešis metus. Statybos prasidėjo 2014 rugsėjį ir dabar, kiek daugiau nei po metų, tiltas atviras visuomenei.
Chris Weller
www.techinsider.io