Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Tadasp 2016-03-20 22:13
Pirma kart girdžiu, kad naudotų terminą marketologai. Šiaip turėtų būti marketingistai, nes jie dirba su pardavimais ir analizuoja pirkėjų elgsenas arba reklamos psichologai, bet žiūrint iš to, kad straipsnis yra iš Rusų puslapio tai abejoju, jog jie tai naudoja.
Aplamai žvelgiant į straipsnį susidaro toks vaizdas, kad skirtingų mokslinių lygių teorijų kratinys paimtas ir pritraukta prie jų visa vartotojų elgsena ir kaip marketingistai/ reklamos psichologai su tuo dirba. Tokiam straipsniui turėtų būti nuoseklumas ir kuo daugiau informacijos apie kiekvieną skiltį.
Atk 2016-03-21 21:18
Geras straipsnis. Aš jau ant savo karčios patirties patyriau, kad ką čia rašo yra pakamnkama tiesa. Kada būna visokios akcijos, perki prekę, bet ji paskui nereikalinga būna ir dažnai brokuota. Geriau pirkt tai, ko tau reikia, nežiūrėt į jokias akcijas, į jokius skubinimus nekreipt dėmesio, tada nupirksi tai, ko tau reikia. Ir pirkt tik, tai be ko iš tikrųjų sunku apsieiti. Kur ryškiai matai, kad šito reikia, o ne kitam kartui, gal prireiks, gal paskui panaudosiu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rankenėlės smegenyse. Kaip marketologai verčia mus pirkti?