Supergreitasis traukinys, mušęs greičio rekordus – „Aerotrain“. Kodėl projektas žlugo? (Foto, Video) (1)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Bertinas įtikino Prancūzijos vyriausybę finansuoti dar vieną bandymų trasą visai šalia Orleano miesto, esančio maždaug pusiaukelėje tarp Paryžiaus ir Buržo.
18 kilometrų ilgio, beveik tiesi trasa buvo pakelta ant betoninių stulpų 5 metrus virš žemės. Jei bandymas būtų sėkmingas, buvo tikimasi, kad trasos bus pratęstos iki pat Paryžiaus. Trasa buvo baigta 1969 m. rugsėjo mėn.
Po penkerių metų paskutinis Bertino modelis „Aerotrain I80“ sumušė bėginio transporto priemonių sausumos greičio rekordą – 430,4 km/val.
Bertinas manė, kad ši technologija yra pakankamai išvystyta visiškam įgyvendinimui, ir pradėjo derybas su vyriausybe dėl vienbėgių geležinkelių tinklo statybos visoje Prancūzijoje.
Tačiau vyriausybė nebuvo tokia įsitikinusi, ir buvo susirūpinta, kad valstybei priklausantis geležinkelių tinklas nukentės, jei projektas bus įgyvendintas.
1974 m. valstybė sustabdė finansinę paramą „Aerotrain“ ir 1977 m. projektas buvo galutinai atšauktas – 1977 m. gruodžio 27 d. „Aerotrain I80 HV“ atliko paskutinį bandomajį važiavimą.
Parama perkelta į „très grande vitesse“ arba „TGV“ – kitą Prancūzijos greitųjų geležinkelių projektą.
TGV ir tapo vienu sėkmingiausių ir pažangiausių greitųjų geležinkelių tinklu pasaulyje. TGV traukiniui taip pat priklauso greičiausio rato traukinio pasaulio rekordas - 574,8 km/val.
Jeanas Bertinas, kuris dirbdamas prie projekto jau sirgo vėžiu, mirė 1975 m. gruodžio mėn.
Bandymo trasa, pastatyta už Orleano ribų, iš dalies vis dar stovi.
Struktūra prasideda į šiaurę nuo Orleano, nuo Sarano komunos, tęsiasi į šiaurę palei D2020 kelią, praeina Chevilly, trumpam nutrūksta ties A19 keliu (2007 m. 120 m geležinkelio atkarpos nugriauta tiesiant A19), praeina Artenay ir staiga baigiasi lauko viduryje.
Pirmasis bandymų takas Gometz-le-Châtel mieste, Essonne, taip pat iš dalies išliko – dalis nugriauta siekiant išplėsti miestą, o didžioji dalis likusio kelio virtusi griuvėsiais.