Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ligonis 2008-05-30 17:42
straipsnis puikus, tik nepaisant bloguju pusiu - viskas labai grazu. na bet pagyvensim - pamatysim.
uzkliuvo tik vienas sakinys "Nepriklausomai nuo to, kiek jūs tikite globaliojo klimato atšilimo keliamu pavojumi planetos ateičiai"
globalinis atsilimas nera kazkokia religija kur galima tiket arba ne. tai yra moksliis faktas ir zmones gali turet savo nuomone kuri yra remta faktasi, o ne tikejimu
Anonymous 2008-05-30 17:57
Globalinis atšilimas nėra religija, bet jo keliamas pavojus yra daugiau tikėjimo reikalas nei moksliniai faktai. Tad šia prasme sakinys yra visiškai teisingas...
Anonymous 2008-05-30 22:17
Labai normaliai viskas išdėstyta. Beje viskas gamtoje, (ne tik gyvybė) stengiasi užimti padėtį, kurioje jo energija būtų mažiausia. Rutuliukas, vanduo juda visuomet žemyn. Naujam judėjimui reikia naujo postūmio. Vilkas neis medžioti kol sotus.
Pridėčiau devintą priežastį - tai gali pasitarnauti JAV ekonomikos, pragyvenimo lygio, suniveliavimui su likusiu išsivysčiusiu pasauliu. Nenormali gi padėtis, kai 5 procentai pasaulio gyventojų naudoja 50 procentų Žemės resursų.
Dėl klimato atšilimo nenaturalumo, aš tvirtas to šalininkas suabejojau. Archyvinėje foto tos pat kapinės prieš 130 metų gegužės 30 dieną atrodo nykiai - jokių medžių "gyvybės" požymių, dabartinis balandžio pradžios vaizdas.
Anonymous 2008-05-31 20:28
na siaip jau tai globalusis atsilimas yra daugiau politine problema. Manau kad klimato silimo faktai yra akivaizdus, taciau teiginiai, kad ta atsilima sukelia naftos deginimas ir karviu bandos, yra politinio pagrindo. zodziu ziurekit filma "Global Warming or Global Governance"
dabar apie nafta =] nematau nei vienos priezasties dziaugtis kad susiduriame su naftos stygiumi pasauliniu mastu, o matome dar tik pacia pradzia. sutinku kad turint jai alternatyva butu puiku naftos atsisakyti, bet kolkas tu alternatyvu nera. Nemanau kad labai apsidziaugtume jei del dideliu kuro kainu ar dar blogiau - kuro trukumo ateje i parduotuve nerastume batono ir kefyro, o panasu i tai kad butent tokia ateitis musu ir laukia. juk visa musus sistema priklausoma nuo nafos, pasalink nafta neliks ir sistemos....
edragon 2008-05-31 23:18
Manau, kad per 20-50 metų sistema nesunkiai atsistatytų net ir staiga dingus visai naftai visam pasaulyje... O jei pasistengtume galėtume tai padaryt per tokį pat laiko tarpą be jokių "staigių dingimų"...
Tarp kitko labai daug žmonių "iš visos širdies pritaria", kad reikia mažint naftos vartojimą ir gelbėtis nuo globalinio atšilimo, o ką jie daro... nusiperka dar vieną automobilį...
Anonymous 2008-06-01 09:16
Kas be ko, bet lietuviams naftos brangimas sunkiai atseis, nes dėl idijotų musų politikų liksime labai priklausomi nuo rusiškos energijos, ir turėsim ją pirti tikrai nepigiai. Nafta, dujos, o dar ir elektra po Ignalinos AE uždarymo keliaus iš rusijos už atitinkama kaina.
Sumąstė ir ikisa Ignalinos AE, kaip kyši, kad į ES priimtu (keista, bet nieko panasaus kitoms valstybems nereikejo daryti, o į ES įstojo). Nors elektros tiltus į lenkija ir svedija butu nutiese, tai bent alternatyvų turetume kur pigiau pirkt.
Anonymous 2008-06-01 21:32
Na elektra yra visai atskiras klausimas sioje vietoje, atomine energetika turi daug minusu, pirma tai principas cia naudojamas yra kaip straipsnyje mineta 100 ir daugiau metu atgyvena, nes paremta garo ir karsto vandens principu. O tokia seniena vos ne pries 200 simtus metus naudojo traukiniuose ir kureno anglimis. Na cia butu palyginimas su nafta ir jos naudojimu auto priemones. Aisku kolkas nieko geriau neturime, bet galvojat tai tikrai ir su atomu toli nepazengeme.
O kad naftos kainos kyla yra labai gerai ir visai tam pritariu. Aisku blogiausia kad tai labiausiai paliecia vargingiausius per maisto kainas ir etc. Bet manau kad didele kaina skatins inovacijas, aisku nekalbu apie musu kibirus valdzioje, kur visi nupirkti, bet rimtu saliu vyriausybes ir versla bei ju pastangas bristi is sios balos. Juk jei nebutu problemu ju niekas ir nesprestu ir kuo ta problema didesne ir dideja tuo energingiau zmogus iesko elternatyvos.
Dabar del naftininku itakos mokslininkams, gal ji yra siokia tokia, bet nemanau kad isradima pakeisianti nafta butu imanoma ilgai issaugoti, nes kiekvienas supranta, kad tikama mintis sioje vietoje bet kokiai kompanijai atnestu milijardus.
Andrius.V 2008-06-02 14:21
50 metų atgyvena, bet per tuos 50 metų niekas nesugebėjo atrasti/išrasti tokio aukšto efektyvumo alternatyvu. Tai čia atgyvena? Abejoju, mat atgyvena tampama tada, kai atsiranda esminiais punktais pranašesnė alternatyva. Palyginimui: pvz., DVD yra geriau už CD tuo, kad talpina informacijos kelis kartus daugiau, o įrašymo/nuskaitymo įrenginis ir pati laikmena tekainuoja vos daugiau, nei CD.
O šiam elementariam "energija -> garas -> turbina" geresnės pamainos dar nėra. Ypač kalbant apie atominę energetiką. O juk žmonės nesėdi vietoj. Taip kad nereikia perdėti ir kalbėti apie "atgyvenas".
Čia nedidelis nukrypimas iš temos
Anonymous 2008-06-02 15:54
Staipsnis tragiskas matosi kad parengtas placiai JAV rinkai
Talkatif 2008-06-02 16:03
Puikus straipsnis. Žolininkai jau senai susukę filmus "Kanapė išgelbės pasaulį" su lygiais tokiais pat užvarymais ant naftos
Anonymous 2008-06-05 20:09
Nieko puikaus nematau. Priezasciu ivertinimas:
1. Autorius optimistas
2. Kitaip suformuluota I priezastis
3. Vienintele protinga mintis
4. III ,inties tesinys
5. Autorius neturi vaiku.
6. Gal geriau visai apsigyventi sahtoje. Kam ta gamta?
7. Minciu kratinys is ankstesniu punktu
8. Komentuociau citata is II punkto "Galbūt patys reikalingiausi atradimai nuo mūsų vis dar nutolę 25 ar net daugiau metų". Taigi po 20 metu sedesim ant naftos nes jos visiskai uzteks islikusiems
9. Truksta frazes pabaigoje "Tvarka ir teisingumas".
Taigi, ziurim is pabaigos i pradzia:
Rinkimu pazadais gyvi,
gyvensime tikrai turtingai,
tik amzinai drumstoj minty,
mus pastatai dules didingi...
Kartosimies, kol mus nusvies
vienintele mintis protinga,
kartosimies nes atminy,
veiduose musu optimizmas spindi!
Sekmes belaukiant pagerejimo po 25 ar daugiau metu!
Anonymous 2008-06-06 01:36
Kokiu saliu protingos vyriausybes? Gyvenu Anglijoj, cia paskolu krize, algos nekyla, viskas brangsta. Ir viskas del tos sumautos politikos. Dar vienas pavyzdys: sugalvojo valdzia priimt istatyma kad ir vaikai (jaunesni nei 18) bus baudziami uz peilio nesiojimasi, mat per savaite keli nuzudymai peiliu o kaltininkai dazniausiai paaugliai. Siu metu policininkas turi teise tik sudrausmint paaugli kuris nesiojas peili. Ismintinga are ne?
O eropos parlamentas... Prieme nusprendi kad biokuras turi but naudojamas. O del to varganose salyse inflacija pakilo simtus ir net tukstancius procentu, nes auginti augalus kurui labiau apsimoka nei maistui.
Anonymous 2008-06-07 12:32
Nemanau kad verta dziugautis. Del kylanciu kainu tik kils nauji pasauliniai konfliktai. O kol neatsiras normaliu alternatyviu kuro saltiniu tai artimuju rytu itaka nemazes.
dz0 2008-06-08 14:34
daugiau dviračių -- bent jau mieste/ypač centre
na ri viešasis transportas tikrai turi kur tobulėti..
o dar galima dirbt ir iš namų (ir dažnai tolimas keliones tuo pakeisti) -- gi internetą turim..
Anonymous 2008-06-08 15:27
Del konfliktu galim but ramus kadangi lietuvoi nieko gero nera tai musu niekas ir nepuls na nebent mes ka nors pulsim
o siaip vazineju as su viesuoju transportu ir vargo nematau 10Lt menesui o vazinetis kiek noriu galiu tai kam man ta masina?
Anonymous 2008-06-09 00:13
Didžiulės kompanijos ir populiarusis mokslas mėgsta teigti, kad sukurti tinkamus vartojimui elektrinius, ar kitokius automobilius bus įmanoma tik po daugelio metų. Tuo tarpu mes priversti naudotis 100 metų senumo vidaus degimo variklio technologijomis sukurtais automobiliais, kurie teršia orą, reikalauja daug nuolatinės priežiuros ir atsieina labai brangiai. Sakoma lengviau išlaikyti du žmones nei 1 automobilį.
Mes galime tiesiog gyventi pagal "civilizacijos" sukurtas gyvenimo taisykles ir būti priklausomi nuo viso to už ką mes privalome mokėti pinigus, galime tikėti tuo kad visa tai kas aplink mus, visi tie riboti ir pasenę dalykai yra civilizacijos išradimo viršūnė, ir kad yra tik taip kaip yra. Arba mes galime pamėginti patys įsitikinti kaip yra iš tikrujų, kas yra įmanoma, o kas ne.
Yra žmonių kurie taip ir padarė. Jie paprieštaravo mokslui ir sukūrė tai, kas "neimanoma". Siai dienai jau yra sukurti automobiliai varomi: elektra, vandeniliu, suspaustu oru ir net vandeniu (HHO). Ir patikekit manim, jus parduotuvej nerasit elektra ar kuo kitu varomo golfo kol degalu kaina nebus "kosmine".
Anonymous 2008-06-09 15:30
*ploju autoriui/-ei*
Anonymous 2008-06-09 15:37
ne vienas pažįstamas galvoja apie elektrinį automobilį, tačiau Lietuvoje jiems nėra infrastruktūros. nesinori tikėti, kad ir nebus plėtojama kol jau visai neprispirs reikalas.
mazeika 2008-06-09 18:14
nesuprantu kam reikalingas biokuras? taigi visvien co2 issskiria..
Anonymous 2008-06-10 18:36
manau kad mus laiko visiškais asilais, kodėl? kokių dar atradimų čia reikia jomajo, viskas jau senei atrasta tik mus laiko debiliukais ir niekas į rinką nekiša tokių auto, nes valstybė praras pajamas, magnatai praras ir t.t. ir kur tie išradimai paklausite? pasakysiu ar nematėt niekas elektrokaro? ar jis toks stebuklas? ar sunku truputį perdaryt kebulą ir viską pritaikyti važinėti gatvėmis?? ne nesunku bet kam to reikia štai kur atsakymas.....
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Aštuonios priežastys, dėl kurių verta džiaugtis didėjančia naftos kaina