Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Falcon 2008-03-31 18:43
Jei šis kreipimasis man - tai šis savaitgalis labai užimtas... 3 prezentacijas reikėjo padaryt... (2 moksliniai - tiriamieji darbai ir GEET) - pora konferencijų nusimato šią savaitę tai nieko doro nenuveikiau šioj srity... Labai laiko trūksta pastaruoju metu...
Anonymous 2008-04-01 11:56
na jei randama he jonu tai gali vykti termobranduoline reakcija . bet tada turetu issiskirt labai daug silumos, arba jos nelikt visai...be to spinduliuojamos daleles issiverztu is paparato- radiacija. na nezinau. kazkaip tikrai neitiketina...
Anonymous 2008-04-08 17:13
Vyko diskusijos ir nutilo. Ar yra kokiu naujienu sitoj srity??
Falcon 2008-04-08 17:40
Iš mano pusės tik tai, kad neturiu lėšų nieko daryt... jokio atliekamo variklio neturiu... naują pirkt nesinori (kol kas)... Bet reiks kažką daryt... 8)
Anonymous 2008-04-08 19:15
Jus atidziau pasiziurekit video medziaga.Ten isradejas aiskina,kad varikli reik pastatyt taip,kad vienas reaktoriaus galas butu orentuotas i pietus-kitas-i siaure.Man asmeniskai tai atrodo,kad jis tikrai buvo pagrystai patalpintas i beprotamy
Falcon 2008-04-08 21:31
Jei aš gerai supratau - ten aiškina, kad vienas vsdinio strypelio galas atitinka vieną magneto polių, kitas - kitą... kur gi logika tamstos? paprasčiausiai vidinis strypelis tampa magnetu... O į kurią pusę atsukta, tai koks gi skirtumas?
Anonymous 2008-04-09 22:16
One break-in period of at least 20 minutes with pure gasoline ( 95LL ) is necessary. The mower was placed so that the axis of the endothermic engine (2) is aligned with the North-South terrestrial magnetic axis. The hot side of the reactor chamber (engine exhaust) is placed towards the North, and this in accordance with the recommendations of Paul Pantone. After this break-in period, the tests of the mower started.
A first successful test was carried out with pure gasoline 95LL, then a second test successful with a mixture of water 50% and gasoline 50%.
Jei as gerai angliskai supratau.......
Anonymous 2008-04-09 22:30
Nu nemanau,kad sitoje sistemoje veika termobranduoline ar kitokia reakcija.
Pradziai galetumete apsistoti prie to,kad ismetamose dujose betkokiame variklyje yra nesudegusiu kuro.Jei tas dujas leisime per vandeni,jos kondensuosis ir virs kuru,beto suodziai kaupsis vandeny.Dujos praejusios pro vandeni issivalo ir dalis ju iseina lauk "labai" svarios,o dalis gryzta atgal i varikli.Toliau karstis vel garina kuro bake esanti "vandens-kuro-ismetamuju duju" misini,veliau susimaiso su oru,paduodamu pro papildoma oro sklende ir stai jums vel degus misinys.
Manau,kad jei geriau pasidometumet otto varikliais,deginiu recirkuliacija ir variklio naudingumo koeficientasi,tai apie is "debesu" atsirandancia plazma ir papildoma kuro energija,galvotumet paskutinej vietoj
Anonymous 2008-04-10 01:43
Va cia, galiu pasakyt, protingai patare. Reikia nors biski "raukt" apie tai ka darai ir kas ten kur vyksta. Juk as neisiu schemu lituot apie jas nieko neraukdamas
O cia, kad is vanduo pakeicia kura, tai fantastika. Vandeniu tik garvezi pajudinsi:)
Bet ka as ismanau, ziuriu cia ir protingi zmones uzsidege pasigamint. Bet gal labiau del idomumo, nei del to, kad tikrai tiketu jo stebuklingom galimybem
Anonymous 2008-04-10 09:22
Kyla klausimas - ar automobiliu gamintojai tikrai nezino (ar nezinojo) apie GEET? Manau, kad zino ir manau viska yra ishstudijave ir ishmegine. Didieji koncernai ne to kie jau 'kvaili', visi skiria leshas tyrimams ir eksperimentams. Manau jie tikrai skersai ir ishsilgai vadinama GEET ishmegine ir prieje ishvada - blefas! Antraip seniai jau butumem visi vazineje su tais GEET'ais. Verslas savo pinigus skaiciuoja...
Anonymous 2008-04-10 09:29
Visas esmė - ar tai REALAI veikia.
Visa kita (mental hostpital,...etc)- beverčiai komentarai.Beje,pažiūrėjus i Einšteino su iškištu liežuviu nuotrauką,irgi kyla kai kurios mintys.
Čia suprantama nelyginu Pantone su juo,bet ....
Anonymous 2008-04-10 09:34
Ir šiaip,mano manymu,niekas su alternatyvia energetika nepradės realiai judeti tol, kol nepasibaigs nafta ir naftos biznis.
Anonymous 2008-04-10 11:20
amm.. nu skaitytojas nebloga minti pateika apie tai kad tas kuras tiesiog panaudojamas keleta kartu, tol kol jis visiskai sudega ir tarsi nieko cia stebuklingo nera, bet tada paprastas variklis su geet technologija neturetu eiti ant dyzelio, o pasak to Pantone ar ko ten, jis veikia ir ant dyzelio..
Anonymous 2008-04-10 20:55
Jam veikia,o musu berniukam-nelabai.Bet siulyciau truputi pasiziuret i prie straipsnio prideta schema,kur pacioje apacioje,kaireje puseje YRA parasyta,kad varikliui reikia 20 min "apsilimo" ir reaktorius TURI buti pasuktas taip,kad vienas galas butu i siaure-kitas i pietus Ir turbut Falcon nesupyks del mano logikos Ir dar berniukam priminsim,kad apsilimas daromas su grynu kuru ir tik poto bandykit maisyt dyzeli,tepala ar dar kanors Parasykit,kaip seksis.Beje Reaktorius neturi buti ilgas,nes jis turi gerai ikaisti.Kiek teko paskaityt tai jo ilgis apie 30-40cm.Sekmes vyruciai ir tikrai parasykit,kaip ten sekasi su eksperimentais,o tai kazko nutilot LAUKSIM!!!!!
Anonymous 2008-04-18 22:04
Sveiki kolegos . Šiektiek isiterpsiu į ginčą ir aš . Kas link TDI , HDI , ar kitokių dyzelinių variklių tai tą technologija tikrai neveiks , nesjį gali veikti tik su Otto varikliais , pagrindinė priežastis yra ta kad dizeliniuose varikliuose kuras užsidega savaime dėl didelio slėgio . Otto varikliuose degujį mišinį uždega žvakės skeliama kibirkštis . Taigi jeigu reaktoriujekuras suskyla kaip supratau iki atomų ir jonų lygio tai dyzelis tikrai neveiks . Kas dėl šiaurės ir pietų tai irgi turiu pastebėti kad greitai judančios dallelės (ypač aukštose temperatūrose ) iš tikrujų gali prarasti vieną ar net keletą elektronų t. y. jonizuotis . taigi tie elektronai ir jonai sukelia sukurines sroves o jau šios ir magnetinį lauką kuris (jeigu tikėti kad reaktoriuje išgaunami tokie dieli greičiai ) yra daugelį katų stipresnis žemės magnetinį lauką . Kas link aptiktų helio jonų tai neriaiškia kad čia jau branduolinė reakcija , helio yra ore . Bet jeigu vis dėlto helio JONAI tai reiškia kad jonizacija reaktoriuje yra labai didelė . Kas link kuro ekonomijos tai mano manimu kažkuria dalimi viskas yra teisinga bet tik tiek kad šiuo atveju išnaudojama daugiau sudegusio kuro energijos ir kuras sudeinamas na beveik visas . Bet tai mano manymu ne daugiau kaip 20-30 procentų . Galop juk yra energijos tvemės dėsnis . Nabet jeigu mano skepticizmas nepasitvirtintu tai nuoširdus valio ir sveikinimai jums kolegos sugebėjusiems šia įranga paleisti .
Anonymous 2008-04-20 13:00
Sigitai,o ar negali vykti jonizacija degimo kameroje,kur pateke vandens ir kuro misinio garai dideliu griciu sukuriuoja.Uzdegimo metu vyxtant elektros iskrovai ar neatsiras papildomu atomu kaip helio,o gal vandenilio,juk temperatura turetu but aukstesne uz katalizatoriaus???
Anonymous 2008-04-22 22:58
Degimo kameroje jonizacija irgi aišku vyksta ( bent aš taip manau ) tik daug mažesniu mastu . galbūt GEET vamzdyje tokia diodelė jonizacija vyksta dėl dideliu greičiu pratekančių dujų trinties į strypą air vamzdelio sieneles . Kas link sūkurinių srovių tai aš turėjau omenyjenedujų sūkurius , bet sūkurines elektros sroves tik gal nelabai aiškiai išsireiškiau . Nao kas link helio tai Tai tikrai manau kad temobranduoliė reakcija vamzdelije tikrai nevyksta , bet ką aš norėjau pabrėžti taiyra tas kad helis kaip ir kitos inertinės dujos ( argonas , neonas , xenonas , radonas ) turi taip vadinamą pilną išorinį elektronų sluoksnį ir dėl tos priežasties nesijungia į jokius cheminius junginius ir labai jau sunkiai jonzuojasi . taigi mane nustebino tai kad GEET vamzdelyje helis jonizavosi ( jeigu tikėti autoriais ) . Na o kas lik temperatūros tai ji labai didelės įtakos jonzacijai neturi . Pagrindinai dalykai manau visgi elektros laukas ir trintis , nors šiuo atveju tai kaip ir atvirščiai , elektros lauką sukelia patys jonai .
Sabuko 2008-04-26 21:08
Siaure ar pietus visai neturi itakos siam reaktoriui. Galima vazineti ar net ta pacia zole pjauti. Misinys su atidirbtu tepalu nedirba nei ant salto motoriuko, nei ant tikrai gerai ikaitusio. Matyt stebuklu nebuna - jei skystis yra mazai garuojantis tai ir neveikia. Be to labai nelinksmi rezultatai del kuro sanaudu: benzino isgaruoja apie 70%, o vandens viso labo 30%. Kai benzino lieka maziau nei 15%, varikliukas pradeda prastai dirbti. Dapili - vel smagiai dirba kol benzino vel lieka nedaug. Tai ne tik musu gauti rezultatai, prancuzas irgi gana tiksliai nustate. Paziurekit: http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/mfptsten.htm
Labai jau graziai skamba aprasyme, kad reaktorius dirba su 20% benzino ir 80% vandens. O kad benzino garuoja vos ne atvirksciai - nutylima.
Montuot ant automobilio tikrai nesiruosiam, nes palyginus nedidele ekonomija, o ir papildomu problemu atsiranda. Na nebent del to, kad padideja (kaip rasoma) sukimo momentas ir galingumas iki 30%. taip pat sumazeja iki 10 kartu CO tarsa. Nu dar nebent viska kompiuterizavus, gal ir imanoma sumazint per puse sanaudas, bet kaip sakant cia jau daug reikalu.
Pasilus orams zolyte lenda net cypdama. Su tuo bacioku tampytis nelabai patogu. Isardem aparatura ir pjaunam zolike prisipyle gryno benzino...
Anonymous 2008-04-26 21:38
Visdelto malaciai kad bandet O kadangi orai grazus ir zolyte lenda tai laikas i gamta
Anonymous 2008-04-27 21:38
Puiku Sabuko ! Manau kad ioje vietoje mums visiems Išsklaidei visas abejones . Prisidedu prie Skaitytojo .
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
GEET technologija: ateities kuras - benzino ir vandens mišinys? (Video)