Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-06-18 23:21
pataisymas, termobranduoline reakcija vyksta prie prie kelias desimt milijonu laipsniu temperaturoje
Anonymous 2008-07-01 10:21
Laba visiems. As pakolkas irgi zaidziau su elektrolize ir HHO, bet susidomejau ir GEET variantu. Kilo mintis sukergti kartu siuos du fenomenus Pakolkas viskas tik dandymu lygyje (su HHO) ir del laiko stokos neaisku kiek uzsites, bet visgi perspektyvu tame reikale matau arvydasen @ yahoo . com
Anonymous 2008-07-03 14:46
Sveiki, jei isileisit tai viena minti parasysiu. Kazkada jaunysteje dariau ivairius eksperimentus su masininem ir kitokioms alyvom ir aliejais. Visos tos medziagos turi skirtingas garavimo temperaturas (tiksliu paskaiciavimu neturiu). Kas liestu dyzeliniame variklyje GEET technologija tai manau yra klausimas, o kad panaudoti OTTO varikli tai manau problemu neturetu buti. Degus garai is alyvu susidaro prie palyginus aukstu temperaturu ir manyciau kad visa problema kodel neveike su dyzelinu ar atidirbusia alyva tai kad sistema per mazai ikaitino kuro misini.
Anonymous 2008-07-03 16:36
Kiek čia išbandžiusių, visiems veikia... Tik kodėl jokio video? Manau atsakymą žino visi...
Anonymous 2008-07-05 20:56
Labaaai seniai buvo sovietmechiu mokslo zhinute, kad vandeniui ipurkshti naudojami du papildomi takta - sheshiataktis variklis dar ir atsiaushina, bei garai dar kazhkiek sukuria paildomos jegos-energijos. et nemanau, kad ekonomija siektu bent 30 procentu.
Anonymous 2008-07-05 21:08
Termobranduoline prie keliasde6imt t8kstan2i7 ivyksta tik Saules centre per deshimtis milijardu metu.
Bet norint greitai, tai vyksta tik su deuteriu ir tritchiu prie 200-300 milijonu laipsniu, prie milijardu atmosferu vandenilineje bomboje. Su paprasta atomine bomba dar ir neikursi tos reakcijos - reikalingas specialus plutonio dizainas, kuris kolapsuotu i centra.
Anonymous 2008-07-05 21:11
Ne tukstanchiu , o 15 milijonu laipsniu Saules centre
Anonymous 2008-07-10 01:44
nepagaunu kampo ka visi zino? Pro kurikampa tave suprasti. Turi uomeni kad tai neveikia ar kad tai kazkam nenaudinga kad veiktu? Nes video tai pakankamai galima rasti tik jieskoti reikia moketi. Tai ir nepagaunu kampo kaip traktuoti teigini "visi zinome"
Anonymous 2008-08-06 19:43
Aš ne tas, kieno variklis, bet.. patinka taip vadintis. .
Vandens padavimas į cilindrus duoda ekonomijos todėl, kad prie didelės temperatūros, vandens garų slėgis papildomai slegia stūmoklį. Dar viena priežastis, kai stūmoklis yra nuėjęs pusę kelio, yra didžiausias jėgos petys, o vandens garai padeda išlaikyti slėgį, nors degusis mišinys jau yra sudegęs, todėl gaunamas kiek didesnis sukamas momentas. Visi kiti teiginiai- atrodo, mažai verti dėmesio.
Anonymous 2008-08-06 23:38
tai jei tokie razultatai... gal butu galima prisideti? pilnai kompensuociau sawo pinigais tokios aparaturos istatyma i mano reno masiniuka, nors bejones neramina del informacijos tikrumo ):
Anonymous 2008-08-07 23:29
Elektrolizės NK labai mažas, pavyksta pasiekti tik iki 12 procentų, taigi, 78 proc. elektros, o tuo pačiu ir kuro jai gaminti, nueina "į balą". Jei jau tas mažas HHO priedas daro tokius stebuklus, kodėl nepanaudojus H2 baliono? H2 gamyba iš gamtinių dujų yra žymiai pigesnė, negu elektrolizuojant H2O, ir jei tereikia tokio menko priedo, kad gautusi ekonomija (kuo aš visiškai netikiu), tai baliono užtes labai ilgam, be to, nereiks deginti kuro, kad tiekti srovę elektrolizeriui.
mar4nas 2008-09-05 00:19
Perskaite viso forumo tema susidariau ispudi kad neviskas buvo atlikta iki galo. daug palaidu galu su tuo sabuko bandyta zoliapjove. o kas svarbiausia jo nuoroda pateikta forume http://jlnlabs.online.fr/bingofuel/mfptsten.htm
Cia del ekonomijos. sakot maza ekonomija. bet bandymai rodo visai ka kitka. Ten paskaiciavus pagal sunaudoto kuro kieki ir laika tai su 1 litru tas variklis gali veikti 1 h. o tas manau labai daug. pagalvokit kiek auto gali nuvaziuoti km per 1 h. tai negi ne vienas nepastebejot tokio akivaizdaus fakto?
Anonymous 2008-09-05 11:50
o gal cia balandzio 1?
Anonymous 2008-09-11 08:15
as taipat jau metai sioje srityje,esu geet isbandes ant dyz auto tai veikia.tik del info trukumo veliau daug klaidu.esminis dalykas turi rektoriaus serdis su isore buti izoliota keramikiniais sratais ,turiu tikskius brezinius kaip tai padaryti.Mes zolepjove taipat buvom padare ji dirbo ant dyzekino tik pries rektoriu reike statyti karba o ne bacioka.Pylem ir atrabotke taipat varikliukas negeso kol neuzsikimso karbas.Kas del auto tai ekonoiskumo turejau nuo 7lit.parejau ant 4,5lit. variklis dirbo labai graziai be vibracijos kaip hdy o buvo 1.9 td ww. apsukos piknu gazu laisva eiga padidejo 500 aps..Yrektorui padaviau tik vandens garus.Sios tech.nebus masinej gamyboj niekada nes to neleidze nafyrei,beto tai greutu valstybes pamatus,mazintu valstybes pajemas.PAMASTYKIT
Anonymous 2008-09-11 10:38
Visas šitas straipsnis palieka nekokį įspūdį. Povilas Mizgaitis, rengęs straipsnį, galėjo atkreipti dėmesį į tai, kad visi jo informacijos šaltiniai - Pantone fanų ir pseudomokslo portalai. Kurgi rimti GEET technologijos tyrimai? Kodėl "Phys. letters" iki šiol nepaskelbė sensacijos, kad kuro mišiniui aptekant karštą geležinį strypą pasigamina helis - juk tai galėtų būti perversmas atomo fizikoje!
Gali būti, kad įrenginys veikia (jei apskritai veikia) panašiai kaip dujų generatorius (žr. wikipedia Gasification), tai yra gamina degų CO ir H2 mišinį. Bet tai nėra stebuklas - ši technologija buvo seniai naudojama gaminti dujoms tiek miestų apšvietimui, tiek transporte.
Straipsnio pabaiga - visiškas melas. Pantone sėdi cypėje ne "už tai, kad su savo modifikuotu automobiliu pervažiavo JAV", o už sukčiavimą su vertybiniais popieriais - apie tai galima pasiskaityti Vikipedijoje (žr. Paul Pantone).
mar4nas 2008-09-11 18:52
O tai kokio ilgio tavo reaktorius. vienas biciukas cia bande daryti ir bet neviskas jam teisejo tik reaktoriaus ilgis tikriausiai buvo kaltas
ogis 2008-09-21 22:57
rektoriaus strypo ilgis priklauso nuo to ka i ji padosi ,ar vandeny,ar bendzina,ar dyzelina.vandeniui horizontalem rektoriui64mm,bendzui184mm,salerkai225mm.As daviau y rektoriu vandens garus,nes vandens pirkti nereike.Sio metu pradejau bandymus su kitu auto 1,8cm bendzininiu,tik per kitus darbus silpnai juda reikalai y preki.Kai turesiu rezul. parasysiu.
ogis 2008-09-21 23:04
kas del elekrolaizerio tai mano kolega turi ymontaves y savo vektrike, 1,6cm bendzas karbas,tai su 5lit. bendzo 100kl.nuvazioja.Traukia masinike nereliai,tai y zikliory vielyte yvere.
Anonymous 2008-09-22 10:28
va va, ogi, viskas ka tu ir tavo kolega darote idomu, as irgi biski uzsiimineju elektrolize, bet rezultatai kol kas nekokie, nepajutau pokycio isidejes. o jus gal daugiau issamesnes info kur nors esate patalpine ar bent planuojate patalpinti? butu labai idomu
ogis 2008-09-22 20:49
jei auto yra ypurskimas tai pajungus elektrolaizeri atsiranda gluse degonies,lemdazondas pajutes degony perdoda doumenis kompui sis paduod daugiau bendzo,rezultate ryja daugiau bendzo.Reikia apgauti kompa,yra du varijantai,meloti map domenis arba lemdos.Duju HH O kolegos elektrolaizeris gamino 60l.per h.prie 10 a.sroves.As y sovo alfa ysidejau tai bendzo pradejo imti12 l.otaip tai 10 l.uztekdavo.Tai dabar pantonio sistema bandysiu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
GEET technologija: ateities kuras - benzino ir vandens mišinys? (Video)