Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-04-29 09:41
O jums neatrodo, kad žvaigždžių iš viso jau gali nebebūti. Juk tarkim jeigu mūsų saulė užgestų, tai koks nors ateivis esantis us 100 mlrd šviesmečių, vis dar 100 mlrd metų matytų mūsų žvaigždę - saulę, ir tik po 100 mlrd metų pamatytų kaip jinai išnyksta.
Tai gal jau seniai nebėra žvaigždžių? tiesiog dar ši informacija nepasiekė mūsų... nes per mažas tas šviesos greitis.
Ir apskritai kaip įmanoma radijo bangomis susikalbėti tokiais atstumais - visiška nesamonė. Mes nusiunčiam signalą "labas", po kažkiek milijonų metų jį kažkas pagauna, ir atsako "sveikas", tada mes po x milijonų metų gaunam atsakymą. Afigienai. Nesuvokiami dalykai, ką ten tie mokslininkai bando padaryti aš niekaip nesuprantu...
Anonymous 2008-04-29 10:14
Zinai ka Realistas =/ nebloga cia tavo ideja gali buti, kad dauguma objeaktu kosmuse jau yra issitaske
Anonymous 2008-04-29 11:30
Na radijo bangomis, kad ir nesusikalbeti, bet kitiems pranesti apie musu gyvybes egzistavima reik, netaip kaip kitos civilizacijos nieko nedaro
femto 2008-04-29 11:34
Niekas nesuzinos tiesos, kol patys ateiviai nepapasakos
Anonymous 2008-04-29 11:52
Atsakymas:
Tikriausiai nevienisi.
Anonymous 2008-04-29 12:00
ir sutinku ir nesutinku.
Kalbet apie prota ar intelekta mums dar per anksti. Nors kaip ir zinome kas tai, bet visgi nezinome. Zinome kaip sudarytas neuronas, jo vidini modeli, kaip susimesga tinklai, bet visgi dar esame zali.
O del remu sutinku. Sunku islaisvinti save ir remu. Kaip buvo eksperimentai, kad kruvius turincios dulkes sudaro sudetingas strukturas ir t.t. Per daug mes prisire prie tu remu. Bet is kitos puses, turime konkretu pvz, kas musu zemeje musu supratimu yra gyvybe ir del to lengva ieskoti kazko panasaus. Nes jau yra vienoje vietoje, gali buti ir kitoje.
Smėlis 2008-04-29 16:37
žinant, kad vien saulės sitemoje yra krūva vietų kur gali/galėjo/galės egzistuoti gyvybė, tai jos ekzistencija mūsų galaktikoje ar tuo labiau visatoje kažkaip man asmeniškai neabejotina. dėl tokios gyvybės "intelektualumo" gal ir galima labiau suabejoti. visgi nejučiom prisiminiau Carl Sagan žodžius: "if we are alone in the universe, then it is an awful waste of space"...
Anonymous 2008-04-29 16:53
siap idomu. daugelis sako aukstas intelektas ir retas reiskinys. o gal visai kazkur sali zemes kabo koks milziniskas kosminis nematomas laivas ir is jo ateiviai i mus ziuri kaip i kokius parazitus ar bakterijas. gal mum visata atrodo beribe, o tai nezemiskai formai gal musu visata dydzio sulig kumsciu, gal tos planetos tai kaip kokie atomai o mes aplipe zita atoma jiems esam kokia nauja parazitu rusis cia tik fantazijos reikia tureti
Anonymous 2008-04-29 20:42
nu as taj su wisais sutinku kad yra wisdelto protinga gywybe kazkur ten toliuose:]] ties sakant as galwoju kad su ja jau buwo susidurta tik mum(paprastiem mirtingiesiem) apie tai niex nieko nesako.negali gi wisi pranesimai apie NSO but is oro .ir "area 51" tikraj kazka slepia D
bet gal ir teisingai daro kai kurie zmones dar negali susitaikyt su juodaodziais ka jau kalbet apie trigalwius kalmarus:DDD
Skeptikas 2008-04-29 20:45
Vincai nepyk, bet manau, kad tavo fantazija atėjusi filmo ,,Vyrai juodais drabužiais"
Anonymous 2008-04-29 23:08
As neesu antiek protignas matematikoje ar lb daug turintis ziniu, bet ant kiek reikia buti naiviam ir statyti tuos gaudancius ir siunciancius signalus aporatus? Juk te reikia biski logikos, tam kad suprasti viena elementaru dalyka, jog tai kad kita protinga gyvybes forma evoliucinuotu taip kaip musu tai shansas tolygus beveik nuliui, juk dal kiekvieno vejo gusio, nendartalieciui vyskas atrodytu kitaip, del lasteles ish kurios jis isvyste irgi bus netokia, del klimato salygu, gal yra isivysciusiu daug gyvybiu, bet tikrai visos skirtingai isvyste negu musihke, nes atradimai buvo atrasti del atsitiktiniu dalyku, aisku nevysi, bet lb daug, taip kad ir kiekvienas ishradymas vercia paziureti i gyvenima kitaip, gal jie ishmoko spjaudytis ugni, gal jiems aktualiau yra daryti visai kitus dalykus, negu mums, gal ju namai yra po zeme o ant zemes yra laisva plotas kur polisiauja, gal jie moka mintimis bendrauti, gal nuo zemes gravitacijos ju smegenis buvo veikiamos kazkiek kitaip, gal jie 10kart protingesni ir zino geresni gyvenimo buda negu mes, gal pas juos nera mashinu, o koks viena didelis paprastas ratas varomas saules energija, tik ta energija yra visai kitu budu itraukiama i ta mechanizma 10kart efektivesniu. Ju suvokimas gali buti visai kitoks.
Isivaizduokit yra tarkim didelis baltas poperiaus lapas, ir pradedi ant jo paishyt ivairiom spalvom ivairiais budais, ivairiu dazu sluoksniu,kiekiu ar plciu, ar pestukais, ar pastelem ar da kazkuom ishgaunanant vis kitoki atspindi, medziagishkuma, ar dar kazka, ir kiek yra galimybiu nupaishyti vis kitoki pieshini savotishka, pradedant nuo paprastu formu trikampis, apskritimas, kvadratas, ta pati kvadrata tu gali perteikti begalo daug skirtingu budu didziu ir storiu, formu ir spalvu, medzegishkumu ir atspindziu, o ka kalbet apie ivairius tapinius ar pieshinius, ar tarkim pajemus visas pasaulyje padarytas foto, ir ar rastumet vienodas nenukopijuotas kompiuteriniu budu foto? NE.
Anonymous 2008-04-29 23:13
Va cia ir geras komentaras, prie mano temos...
Anonymous 2008-04-29 23:34
Kadangi moksliskai to niekas neirode ir neuzgincyjo, galima tik samprotauti: manau, kad nezemiska gyvybe egzistuoja 100proc, bet taip jau viskas sukurta, kad mes niekada negalesim to suzinoti, lygiai taip pat kaip ir kokio dydzio yra visata.
Anonymous 2008-04-30 02:13
Mintis dingtelėjo galvon, kol skaičiau. Laikykime visa visatą vienu objektu. Visas žvaigždes, spiečius, superspiečius, viską vienetu. O dabar imkime viską, kas yra už šio vieneto. tai tikimybė be matematinių žinių tokia: 1 ir begalybė. Ir vėliau mokslininkai bando palyginti ar yra gyvybė ar nėra. ar atsakymas nėra akivaizdus? Ne ar taip? Ne? Taip? nei ne nei taip.
femto 2008-04-30 12:29
ooo, placiau paaiskink su savo tais ne arba taip prirasei kruva, dabar nebeatrenku kas yra kas
Anonymous 2008-04-30 13:43
Labiausiai įstrigusi frazė: " Pasak mokslininko, kai kurie mano, jog kol kas neaišku, ar protinga gyvybė egzistuoja ir pačioje Žemėje." Taip gali atrodyti ir ateiviams - kapojasi, žudo vieni kitus ne ka geriau nei prieš pora tūkstantmečių. Tik technologijos ir naudojamos priemonės keičiasi
Paimkim pavyzdžiu dabar realiai gyvenančias bezdžiones (imant skirtingas rūšis ir pan.). Ar bent kas mėgino su jomis susisiekti ar pan. Tai žinoma kad ne - juk jos primityvios ir lengviau su jomis eksperimentus atlikti (tokios pačios nuomonės gali būti ir žali žmogeliukai). O kada nors jos gali pasiektine ne ką mažiau nei mes dabar. Bet jos vistiek bus primityvios.
Kitas dalykas dėl radio bangų. Jos šiuo metu galėjo nusklisti ne daugiau kaip 30-50 šviesmešių atstumą. o Jei kas ir sugalvos atsakyti tai prireiktų dar tiek pat laiko. Kitoms civilizacijoms skleidžiamos radio bangos gali būti palaikytos tokiu pačiu natūraliu triukšmu kaip ir jų skleidžiama informacija Taip greičiausiai gali būti palaikyta todėk, kad mes visi pripratę naudotis dešimtaine skaičiavimo sistema kuria remiasi visi gamtos mokslai: matematika, fizika, chemija (o ka kalbėti apie naudojamas įvairias informacijos suglaudinimo būdus ir pacių kalbų įvairoves). Todėl natūraliai vieni kitų nelabai galėtume suprasti per atstumą.
Anonymous 2008-04-30 20:35
to bla bla bla.Visiskai tau pritariu,patiko tavo komenaras,gal mes patys kitiems neatrodom kitiems kaip protingos gyvybes,zudom sprogdinam niokojam gamta bezdziones ir tos protingesnes siuo atzvilgiu.gyvybe kitur tikrai yra ir manau jau siame amziuje mes apie tai suzinosime
Anonymous 2008-04-30 21:20
Mokslininkai ima tik tai, ką jie žino. O ko nežino atmeta. Kitais žodžiais tariant, kiek jie gali pamatyti per, sakykime, teleskopą iš to sprendžia. O kas yra už mūsų technikos ribų, tai yra atmetama. Panašiai kaip smėlio dežei žaidžiantis vaikas sakytų, kad tėra viena smelio pilis, kuria jis mato. O kas yra už smėlio dežės ignoruotų.
Anonymous 2008-05-01 00:10
manau poas mus nemazai ateiviu !
lape 2008-05-02 20:44
Be skysto vandens civilizacijai dar reikalingas skystas spiritas. Kažkodėl tai mokslinkai pamiršo...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nuomonių ringas: ar Visatoje mes vieniši?