Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
samokslas 2009-04-05 21:20
Wow dekui uz idomu straipsni .Reiks atsispausdinti toki .Nes megstu visokias senovines galim sakyt isprotejusias idejas
lape 2009-04-05 22:42
Tikrai įdomu, gal daugiau kokios informacijos ta tema kur yra?
tr3nktas 2009-04-05 23:19
Kodel jie vietoj garveziu/silumveziu nestate kokio reaktoriauss? Taigi planuose jis irgi jau turejo but.
Domaz 2009-04-05 23:27
Idomu kas butu, jei Hitleris butu uzemes Europa. Jauciu dabar skraidancios masinos vietoj papraastu skraidytu Lyginant tais laikais Vokietijai nebuvo lygiu ir jei nepralostas karas tikriausiai dabar gyventumem daug moderniasniam pasaulyje.
Nightbringer 2009-04-05 23:37
Na, nebent karo prasme... Hitleris tiek nesamonų pridarė, kad netgi karą pralaimėjo...
Nightbringer 2009-04-05 23:40
O straipsnio autorius labai šališkas ir primėtita visur sarkazmo...
Pvz:"...tačiau fiurerio fanatiškas tikėjimas mitu, visiškas karčios tiesos ignoravimas toks stiprus, kad..."
Jis jau tada suprato, kad karo nelaimės, bet visgi žmonės sake, kad dar yra viltis...
justinas 2009-04-06 00:07
Tikrai labai įdomus straipsnis. Turbūt tų laikų vokiečių mokslininkai neturėjo sau lygių pasaulyje.
meslinukas 2009-04-06 10:07
tikrai puikus straipsnis. visgi tas šališkumas, kaip rašė Nightbringer tikrai nereikalingas.
tr3nktas: esu tikras, kad jei jie tuo metu būtų žinoję apie atomines jėgaines būtų ir čia reaktorių įkišę.
čia dabar sakote "nerentabilus, kolosalus, nereikalingas" projektas. apie Berlyno bunkerius ir gynybos sistemą kogero irgi taip pasakytumėte? taip - resursai, darbo jėga, laikas - šito tikrai reikia itin daug, bet... tie įtvirtinimai visiškai pasiteisino, galbūt ir geležinkeliai su laiku būtų atsipirkę?
gabus 2009-04-07 21:34
LOL daugiau nieko negaliu pasakyti
Manga 2009-04-08 16:47
Neįmanoma netgi šiandien ir nė apytiksliai apskaičiuoti šio megaprojekto vertę. Juk prieš jį pradedant įgyvendinti tektų sukurti visą pramonės šaką. Fiureriui tai mažai rūpėjo.
pramones saka ir sakos butu savaime susiformavusios nereikia cia pudrinti.
+ idejas ir pan. vis dar copy paste, nors virs 50 metu praejo
Paberzis 2009-04-09 11:22
Labai malonu, tokius straipsniu skaityti. Tokie straipsniai kiek nukelia prie Sientific american stiliaus Bet ne apie tai.
Dėl projekto gigantiškumo - iš tikrųjų vargu ar reikėjo tų vagonų, iki 10m pločio. Mano mažai išnešančia galva - gigantiška būtų jau dvigubai platesni traukinių vagonai nei šiandieniniai; taip pat ir aukštesni. Net baisu pagalvoti, kaip žemė drebėtų, traukiniui važiuojant tuo keliu. Turbūt 100m atstumu būtų negalima statyti gyvenamųjų namų
Na o problemos dėl kainos, tai manau, tuo metu labai didelės bėdos nebūtų. Tiek pavergtų europos šalių, tie daug karo belaisvių ir šiaip ne arijų kilmės žmonių. tik imk ir išnaudok darbo jėgą, gamtinius kitų šalių išteklius...
SaliamonXP 2009-04-09 13:56
Manau, kad kas del atsipirkimo, tai cia neivertintas faktorius "build it, and they will come!". Kas nenoretu uz kelias kapeikas pagyvent kelias valandas viesbutyje ir islipt kitam pasaulio kraste? Juk tokiu principu paremti kruiziniai laivai. Su lektuvais irgi taip pat buvo, kol nebuvo normaliu lektuvu tol niekas jais ir nekeliavo... kitaip ir nebuna .
Tiesiog butu pasikeite zmoniu keliavimo iprociai.
Nors is kitos puses, tada jau reiktu perzvelgt ar ne labiau apsimoketu satatyt ta MagLev Train, kur per Zeitgeista rode
DJ_LFS 2010-02-15 03:51
nesigaileciau, jei kara but laimejus Vokietija
mental1ty 2010-02-15 10:59
Tiesą sakant, aš taip pat.
Kupse123 2011-12-12 20:03
Tiesa sakant, abu net nebutume gime dabar.
Ramūnas 2011-12-12 22:33
Ir nematytume problemos.
Impintinas 2011-12-12 22:54
Straipsnio citata:
""Lietuvoje, pasikeitus valdžiai, jis būtų paprasčiausiai išmestas kad ir iš mūsiškės Susisiekimo ministerijos, kadangi šį siauro profilio specialistą reikėtų pakeisti politiškai patikimu asmeniu... "
Galėjo šito sakinio ir nebūtų. Smagu skaityti, kai pasakojama neutraliu tonu, o ne "būtinai turiu pabambėti" stiliumi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Transporto istorija. Trečiojo reicho magistralės