Gintaras Aleknonis. Tik pamiršome, kokie esame

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Tarkvinijus Išdidusis 2011-01-19 18:58
Dėl ambasados nežinau, bet žinau, kad panašaus pobūdžio "įvykiais" gyvuoja mūsų bulvarinė spauda, o normalūs žurnalai ir laikraščiai į tai net nekreipia dėmesio
Azuolas 2011-01-19 19:02
Tai tada lietuvoje labai mažai nebulvarinių laikraščių, o lietuvos ambasada irgi bulvarinio lygio
jur 2011-01-19 19:04
Nepatenkintas žmogus su vizija yra gerai. Bet kai yra tik nepasitenkinimas be tikėjimo ateitimi, tada viskas tik griūna. O šiaip tai kiek esu kalbėjęs su kitų tautų atstovais, tai visi savimi bent kažkiek nepatenkinti. Visiem atsibosta savose sultyse virti. Na bet lietuvių šioj srity niekas neaplenks
Azuolas 2011-01-19 19:17
Žinoma, kad niekur niekada nebus idealu. Visada ir reikia siekti geresnio gyvenimo, nesvarbu ar esi lietuvis, ar norvegas.
Analog 2011-01-19 19:34
Eskaluoti problemas netgi gerai, bet tu jas pateiki, maždaug, kaip pas mus blogai ir pnš., na visai kitam kontekste, o dar žodžiai, kad valstybė, tau tik namas, viską užbaigia su trenksmu
Azuolas 2011-01-19 19:47
Žinoma, kai kuriems valstybė tai religija.
Analog 2011-01-19 19:52
Į kraštutinumus iškart metiesi?
neatspesi 2011-01-19 20:14
Sutinku, kad straipsnis nieko naujo nepasako (šiaip jis gražiai parašytas). Tačiau ar nemanai, kad būtent tokių ir reikia. Kad tu matai tai kas ir taip aišku, nereiškia, kad ir kiti mato. Svetimą daržą visuomet lengviau komentuot nei savą. Taigi, mano nuomone, labai gerai kad kažkas parašė tokį straipsnį, vienas kitas jį perskaitys, gal susivoks, gal prisimins tai kas ir taip akivaizdu (buvo jis tai pastebėjęs, bet, tarkim, nieko nedarė), o gal perskaitys ir pagalvos "kas per debilas rašo tokias nesąmones", tačiau net ir tuo atveju yra gerai.
Azuolas 2011-01-19 20:18
Na aš nesuprantu kur čia ką įžvelgi, kad sulyginau su namu? Kaip kad nesididžiuoju namu, kuriame gyvenu, taip nesididžiuoju ir valstybe.
Analog 2011-01-19 20:22
Čia. Negi tai nesulyginimas?
Azuolas 2011-01-19 20:26
Gal iš vienos pusės ir gerai, kad visokiems žmonėms šūkaujantys "kubilius kaltas, lietuvoje vagys" atkreipia dėmesį, kad neesam savo "blogu gyvenimu" išskirtiniai iš visos rytų Europos. Tačiau man tai tiesiog tuščias straipsnis, nieko konkretaus neparašantis, tiesiog "valio, mums jau 20 metų".
Azuolas 2011-01-19 20:28
tame, kad sulyginu. Sorry, nelabai aiškiai parašiau
nulis0 2011-01-19 20:28
Tik skirtumas tas, kad namas nuo valstybė švelniai tariant skiriasi. Aš pavyzdžiui didžiuojuosi, kad esu lietuvis, nes mūsų tauta daug atkentėjo, kad aš šiandien tai galėčiau ištarti. Taip pat nepuolu menkinti nei prancuzų nei dar kažko, esą jie prastesni. Bet elementarus pasitikėjimas savimi kartais padeda kalnus nuversti, manai Japonija būtų šitaip atsistiesus po antro pasaulinio, jeigu japonai nebūtų buvę šitaip savimi pasitikintys ir nacionalistai? Tik motyvuotas žmogus gerai dirba, o tavo atvejis šiuo metu dėja yra vyraujantis Lietuvoje, dauguma nemato jokių ateities perspektyvų ir nesididžiuoja būdami tuo kas jie yra, ką toks žmogus gali nuveikti? Nusipirkti butelį alaus ir keiksnoti laidą per teliką, kad sniego iš jo kiemo niekas nenukasa....
Azuolas 2011-01-19 20:52
Va būtent apie ką ir kalbėjau, parešk bet kokią kritiką - iškarto tave "nurašys" kaip blogiukus vai vai vai. Turiu teisę reikšti kritiką ne tik dėl žodžio laisvės, bet ir moralinę - kaip mokesčių mokėtojas. Kadangi kišu pinigus į valstybę, tai norėčiau ir kad tie pinigai būtų deramai panaudoti.
nulis0 2011-01-19 21:27
Nieko aš nenurašiau, neįmanoma nurašyti žmogaus, kuris jau pats save nusirašė, turiu omeny mano paminėtą situaciją apie žmogų, kuris verčiau keiks valdžia, bet nepakels savo subinės, kad sniegą sau iš panosės nusikastu...ne valdžią reikia kritikuoti, o eiti mokyti tuos žmones, kurie išrinko populistus, nes valdžia yra tik visuomenės atspindys, Lietuvos atveju- dėl šiltesnės vietos besipešančių avinų gauja. O būtų patriotizmo galbūt ir valdžia dirbtų žmonių, kaip tautos naudai, o ne vien dėl didesnio priedo prie algos...
Analog 2011-01-19 21:36
Konkretūs darbai: Durbės, Žalgirio mūšiai, LDK sukūrimas, ilgiausiai pagonybę išlaikiusi tauta, tautos sugebėjimas išlikti, nors ji buvo stipriai rusinta, lenkinta. Pirmieji išėjome iš SSRS. Video mano paraše manau esi žiūrėjęs, didžiuotis yra kuo, tik galimas daiktas, kad tu nenori to matyt Dar toks žemiškesnis dalykas, kam nepatinka tai kas buvo ir pnš, laiko tai briedu. Galim didžiuotis, kad tokia maža tauta yra tiek pasiekusi krepšinyje, ištikrųjų, tai daugelis yra patriotai, jei žiūri ir palaiko Lietuvą, tik nevisada tai pripažįsta
Azuolas 2011-01-19 22:11
Sutinku išskyus paskutinį sakinį apie patriotizmą. Nors žiūrint kaip tą patriotizmą suvokti. Gal aš ir tam tikra prasme patriotas, nors savęs tokiu nelaikau.
nulis0 2011-01-19 22:59
BerniukasBezdaliukas 2011-01-19 23:45
Ne viskas nuo seimo nariu priklauso... Zinoma jie tikrai daro daug klaidu, pvz privalomas sveikatos draudimas. o seip labai daug priklauso ir nuo darbdaviu. O smulkiu imoniu direktoriai tikrai yra idijotai. PVZ: Valytojo praso vidurinio isilavinimo, cemento nesiotojo profesines mokyklos baigimo ir panasiai. Visi nori zmoniu tik supatirtimi. O uz tai nemoka minimalios algos..... Zinoma darbininkai ir nesistengia dirbti uz 500lt ar pns. O problema ne tik ir darbaviose. O ir zmonese, visi prate duoti kysius ir juos imti. Kitaip sakant cia visa Lietuva yra velniu priedusi. Visi nori tik imti, o duoti nenori. O ka kalbeti dar apie ziniasklaida, kartais kaip parodo kokia istorija tai net bloga daros, toks jausmas, kad tik ir nori zmones ibauginti ir isvaryti is Lietuvos. O daug zmoniu tiki viskuom ka pasako televizija. O del uzsienio galiu pasakyti tiek. Tie kurie vaziuoja ten karjeros siekti, pilditi savo svajones tai viskas ok, bedos nematau tame. Bet tie zmones kurie vaziuoja dirbti pati paprasciausia darba, su ta mintimi kad daugiau pinigu uzsidirbs negu Lietuvoje ir jiem to uztenka. Tai jokio skirtumo nera, ar tu Lietuvoi gyvensi ar Anglijoje vistiek busi sudas.
Azuolas 2011-01-19 23:49
Džiugu tada, gal ištiesų pasikeitė kažkiek. Aš pradėjau mokyklą lankyti 1991, būtent per tą nepriklausomybės atgavimo laikotarpį, kai nuo pirmos klasės jau per gerkle lysdavo visur ta Lietuva Kiekvienam vaikiškam eilėraštuke ir dainelėje būdavo kur nors įterpiamas žodis "Lietuva". Gal vėliau, kai atslūgo ta euforija, tai nustojo ir tiek to neva tai patriotizmo grūsti. Nors vistiek atsimenu vėlesnėse klasėse lietuvių kalbą, istoriją.. Būdavo būdavo. Ypač istorija tai pateikta taip, kad lietuviai apskritai patys doriausi ir nepagrįstai engiami rusų Ta "intelektualų grupė" ir emigravimas dėl provincialumo ir yra susiję labai