Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
okta 2011-03-14 20:47
Komentaras apie apsilankymus, kitaip dar vadinamus Visits. Visits statistika yra suprantamesnė ir vertingesnė už unikalių lankytojų skaičių, kadangi skaičiavimas remiasi apsilankymų seansais, kurie skaičiuojami sekančiai: slapukas atidaręs svetainę ir suaktyvinęs Google Analytics skriptą pradeda seansą. Visos puslapių peržiūros, tarp kurių nėra daugiau kaip 30 min pauzių, bus laikomos vieno seanso dalimi. Taigi apsilankymas yra puslapių peržiūrų grandinė, kai tarp puslapių peržiūrų yra <30 min. Vienas unikalus lankytojas, per dieną gali sugeneruoti daugiau nei vieną apsilankymą, bet matyt ne daugiau kaip 47
Visgi svarbiausias rodiklis mano manymu yra puslapių peržiūrų kiekis, kadangi jis geriausiai parodo kiek kuri svetainė yra įtraukianti. Kuo santykis puslapių_peržiūros/unikalūs_lankytojai didesnis, tuo svetainė turi daugiau ką ir įdomesnio pasiūlyti. Potencialiai galima uždirbti daug daugiau iš reklamos.
Kadangi svetainė paskelbė duomenis apie savo lankytojus, panašu, kad labiau gilinasi į savo auditoriją. Sekantis žingsnis pereiti prie profesionalaus svetainės tyrimo, pripažinto vietinėje rinkoje ir rimtai vertinamo reklamdavių bei agentūrų. Tai visiškai nestebinta turint omenyje artimiausių metų prognozes apie reklamos pinigų laviną į internetą. Turėdama tokį unikalų turinį ir aukšto intelekto auditoriją, svetainė gali užimti aukštas prioriteto pozicijas kai kurių reklamos kampanijų planavime. Kas aišku reiškia, kad pamatysime čia daugiau reklamos
mobilunkas 2011-03-14 21:38
pas mane chromej ijungta kad isjungus trintu visus slapukus, IE ne, per chrome daug kartu einu i si puslapi kasdien, per IE isvis retai, tai turciau but uz kokius 3-5 kartais 10 unikaliu skaitytoju per diena, retai jungiuos per kelis skirtingus kompus, o dar reciau per linux, tai as 1, o unikalumo kiek susidaro. na kai prisiregistruoji ir prisijungi tai unikalumo nebelieka, tad tik prisiregistrave vartotojai yra tiksliai suskaiciuojami
zamolskis 2011-03-14 21:40
tie nenustatyti ten is VSD
nondescript 2011-03-14 21:41
Kaip tik norėjau tą patį parašyt.
kionig 2011-03-14 21:48
Tai kad dauguma sėdi su reklamų filtrais
MindaugasV85 2011-03-14 22:00
Būtent tas "klikinimas" yra mažvaikių užsiėmimas: like like like ++ - like --- ++ like like... ir taip visą dieną. O realios naudos nulis. Taip kad susikišk tu tą savo pasiūlymą...
okta 2011-03-14 22:41
Reiktų kalbėt už save;)
Bet tai visgi blogybė, nes mėgiama svetainė praranda pajamas, kas reiškia, kad jos įmanoma ir netekti.
Justas116 2011-03-14 22:51
Pirmas puslapis, kuri perzvelgiu tai technologijos.lt.
nondescript 2011-03-14 23:04
O tai pajamos gaunamos už reklamų rodymą, ar jų paspaudimų skaičių?
Jei rodymą, tai kas ten sužinos, kas kokius filtrus naudoja...
Jomajo 2011-03-14 23:10
man atrodo tu jau nebeskiri realybes nuo fb, tad ji ir susikisk kur patinka. as pasiuliau ne tam kad siaip man patinka spaudinet kaip tau,o kad atsirinkti is keliu simtu tarkim geriausei vertinamus. dasuto? jei ne eik paspaudinek
lmn 2011-03-15 00:03
Smėli, gal pakomentuok lankytojų lojalumo grafiką (ten gi apsilankymų skaičiaus histograma keistu pavidalu). Kokia prasmė atskirais stulpeliais atvaizduoti nuo 2 iki 8 apsilankymų? Juk jei kiekvienam apsilankymų skaičiui duosi po stulpelį jie (manau) ir toliau žemės, o grafikas atrodys visai kitaip. Arba atvirkščiai, jei sutrauktum 2-8 apsilankymų skaičius, nebūtų to neaiškaus mažėjimo grafiko pradžioje.
MindaugasV85 2011-03-15 00:44
" - tokius "argumentus" pasilaikyk savo smegenų plovimui.
rwc 2011-03-15 00:47
Iš tokios statistikos maža naudos, kol ji susieta su reklama. GA, Gemius, Hey, AdClick, TradeDoubler blokuoja mano routeris (net jei naršyklė neblokluotų). Dėl valstybių irgi - galima sakyt, naudoju proxy (pastoviai sėdžiu VPN'e).
zamzungas 2011-03-15 00:57
Varot jūs visi ant snukia knyges, bet nepagalvojat, kad tai ir yra būtent tai ko reikia IT pasauliu, vieta kur viskas nuo naujienų pasaulyje iki naujienų draugų būry pateikta vienoje vietoje, aišku, kad prasta soc. tinklų reputacija trukdo, bet ištikro facebook yra labai populiarus internetinis įrankis apžvelgti visoms dominančioms temoms, svarbu gerai susitvarkyti su privatumu ir srautu (neprisirinkti napažystamųjų ir paslėpti užknisančių žmonių naujienas )
MindaugasV85 2011-03-15 01:47
Jeigu būčiau narkomanas ir man reikėtų heroino, tai būčiau pasiruošęs visą pasaulį įtikinti, kad heroinas nėra blogis, nors pats puikiai žinočiau, kad tai didelis blogis.
Tas pats ir su socialiniais tinklais - labai didelis procentas žmonių ten susirenka ne IT naujienų paskaityti, o "laikų" paspaudinėti, intelektualiai pasirašinėti (ką tu, nieko ką tu), prisirinkti daugiau "draugų" nei tavo draugai ir kvailų žaidimų pažaisti. FB būtų gera vieta su ta sąlyga, jeigu registruojantis reikėtų išlaikyti bent jau vidutinio IQ testą
Pati FB politika yra kaip narkotikų dealer'ių politika: nori pasitraukti - gerai, mes tau leisim, tačiau turėsi pakentėti dvi savaites "nesusileidęs". Nors FB aktyviai nesinaudojau,bet pabėgti (išsiregistruoti) pavyko gal tik po kokių 5-7 kartų. Kai darbo vietoje matau žmones sėdinčius FB'e vietoj to, kad dirbtų jam paskirtą darbą, tai neapykanta išauga ne tik tam žmogui, bet ir pačiam FB. Jeigu tu, koks 1 iš 5000 sugebėjai pasinaudoti FB taip, kad jis tau teiktų realią naudą, tai dar nereiškia, kad "bookinti" yra geras užsiėmimas.
okta 2011-03-15 09:13
Egzistuoja pagrindiniai apmokėjimo būdai CPM, CPC ir CPA. CPM - už parodymus, tiksliau už 1000 jų, CPC - už paspaudimus (pavyzdžiui Google Adwords), CPA - už veiksmus tikslinėje svetainėje, pvz registraciją. Sąlyginai pigiausias yra CPM, tačiau jis labiausiai mėgstamas svetainės. Kodėl? Galima išmastyt logiškai Tai štai todėl adblokeriai mažina potencialias svetainės pajamas.
rwc 2011-03-15 10:50
: neturiu nieko prieš AdWords, bet kai reklamos užknisa, tai... tiesiog užknisa. Koks idiotas sugalvojo, kad mirgančios, burzgiančios, į pirmą planą lendančios reklamos efektyviausios?
Mane vien alfos raudonas rėmelis pastelinėse Technologijose užknisa.
Ir, beje, anksčiau ar vėliau tokia agresyvi lindimo į akis filosofija nustos veikusi. Vis daugiau žmonių naršo telefonuose, be skriptų palaikymo, su OperaMini ar tiesiog užblokavę nereikalingus elementus, kad apskritai būtų galima perskaityt puslapio turinį. Prisipažinsiu, aš taip darau - nes mane užknisa stumdyti per 20 ekranų iki teksto, o ir krovimosi greitis, duomenų kiekis mobiliame aktualus.
okta 2011-03-15 11:04
Mums atrodo, kad daugumoje atvejų taip yra, kaip yra mums. Kad tos agresyvios reklamos užknisa. Tačiau reklamas kuria profesionalai ir jie ilgai ilgai svarsto kaip padaryti reklamą ir efektyvią ir neįkyrinčią skaitytojui. Žinoma, ne visada jiems pavyksta, tačiau tyrimai rodo, kad agresyvios reklamos formos yra pakankamai efektyvios, tad jų ne tik nemažės, bet ir daugės.
"Vis daugiau žmonių naršo" sakinį reiktų išreikšti skaičiais. Pavyzdžiui IphoneOS ir Android OS tarp internetą vartojančiųjų sudaro tik maždaug ketvirtį procento.
Tačiau pagrindinė mintis vis tiek yra tokia, kad jei visi svetainės vartotojai staiga užblokuotų visas reklamas, tai svetainė arba užsidarytų, arba paprašytų paramos arba tiek suprastėtų, kad ji tapti neįdomi.
enternald 2011-03-15 11:26
Gal dar ir kur nors komentuoja
rwc 2011-03-15 11:52
Tai nereikia versti blokuoti. Kartas nuo karto peržiūriu statinius, nerėžiančius akies banerius - man jie netrukdo. O visą kitą paslepiu, nes paprasčiausiai vargina, galvą nuo mirgėjimo skauda.
Net ir šypsenėles šitoje formoje esu paslėpęs (nafik jos animuotos? neišeina be mirgėjimų tos pačios minties nupiešti?).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip atrodo 2010 m. portalo technologijos.lt lankytojai statistiniame veidrodyje?