Kaip atrodo 2010 m. portalo technologijos.lt lankytojai statistiniame veidrodyje?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Smėlis 2011-03-15 11:58
taip, tiesa, žmonės kaip beždžionės. visuomet spaus raudoną mirkčiojantį mygtuką tikėdamiesi, kad jiems duos bananą.
okta 2011-03-15 12:46
Ne augs, o auga. IphoneOS per ketvirtį maždaug po 0.1-02%, Android po ~0.4%. Tokiais greičiais 10% pasieks per kokius... 50 ar gal kiek mažiau mėnesių, o tai yra 4 metai. Bet mes nežinome kiek sparčiai augs, galim tik optimistiškai galvoti, kad greitai.
okta 2011-03-15 12:53
Jo, pamiršau Symbian. Jos vartojimas, kartu aišku ir mobiliųjų įrenginių, sparčiai auga, šiuo metu ji lyderiauja pagal populiarumą, tad sudėjus visas tris OS gausime gana spartų augimą, tačiau dar per menką, kad kažkas darytų didelius pokyčius, kaip ir technologijos.lt dar neturi m.technologijos.lt versijos.
rwc 2011-03-15 13:37
Usability profesorius kažkada pasakojo apie pasamonę ir periferinį regėjimą. Daugmaž, žmogus tikisi rasti įdomaus turinio tam tikroje puslapio vietoje, tam tikru šriftu (net dešimtosios šrifto dydžio dalys lemia). Kitką jis tiesiog ignoruoja, vos pasižiūrėjęs. Toliau preliminariai laksto akimis po ekraną ir pasąmoningai skaito antraštes. Jeigu tuo pačiu antraščių šriftu ir dar tarp straipsnių įdėsi reklamą, vartotojas tik susinervins ir galbūt išvis neras tame puslapyje nieko įdomaus. Bet jei reklamą įdėsi labai panašiu šriftu, kur nors šone, dar kaip nors švelniai vizualiai atskirta, tai žmogus neatkreips dėmesio į pačią reklamą, bet akys ir smegenys ją perskaitys nesipriešindamos. O gal, jei reklama aktuali, ir atkreips dėmesį. Bet kuriuo atveju, neįsisąmoninta ir neatmesta reklaminė frazė, ir įdomaus straipsnio kontekstas turi savo neblogą efektą, ypač jei reklama susijusi su straipsniu. Kitąkart pamačius tos prekės ar įstaigos pavadinimą, suveiks kažkas panašaus į déjà-vu ("lygtai kažkas pasakojo") ir žmogelis galbūt susidomės, bandydamas "prisiminti", arba iš tikrųjų "prisimins kažkieno rekomandaciją" - reklaminę frazę ar pan.. Nežinau, kiek tame yra teisybės, bet, panašu, kad Google kažką panašaus bando.
Vytautas 2011-03-15 13:56
Pagal komentarus Okta aiškiai praktiškai susidūręs su internetinių portalų veiklos sfera ir komercinių modeliu, tad čia jau nieko papildomai pridurti nebereikia - jo visi komentarai labai taiklūs ir pragmatiški dabartinėje situacijoje. RWC šiuo atveju dėsto mintis, kaip viską būtų galima optimizuoti ir pagerinti, tačiau realybėje tai reikštų nemažą perversmą reklamų rinkoje, ko turbūt dar negreit sulauksim. Bent jau šiandien tai ir teliks diskusijos lygmenyse. Kol kas tendencija viena - stambiausi agentūriniai užsakovai renkasi (arba agentūros jies siūlo - nežinau šito) vis didesnes ir agresyvesnes reklamas, norėdami išsiskirti iš bendros masės. Jie moka pinigus, tai ir užsako muziką. Kas dėl mobilios versijos - tai portalo plėtros klausimas, kuris pajudės normalizavus biudžetus ir stabilizavus būtinuosius darbus atnaujinant informaciją.
Jomajo 2011-03-15 15:49
nelabai pagaunu kam ta mobili tinklapio versija, jei viska puikiausiai narsau su savo symbianu, na tik paveiksliukus atjungiu,kad greiciau krautu.
Smėlis 2011-03-15 18:52
.
okta 2011-03-15 20:05
Tikra tiesa, bėda ta, kad šiuo momentu dar ne tiek daug įvaizdinių reklamų. Daugiausia jų visgi apibrėžiama vienu žodžiu "AKCIJA", o tai reiškia, kad reklama beveik privalo būti "rėkianti". Pamenat tą beždžioniuką mušantį lėkštes? Bet net ir tokių reklamų kampanijose iš tyrimų gan aiškiai matosi, kad vartotojas nebūtinai turi spausti ant banerio, kad vėliau kažką nuveiktų reklamuotojo svetainėje. Dažnai daugiau nei pusė vartotojų po dienos ar kelių, net savaitės, ieško info per google apie matytą baneryje produktą ar paslaugą ir galbūt jį perka.
okta 2011-03-15 20:22
Manau ir renkasi ir siūlo. Gal pirma siūlo, nes kuom suinteresuota agentūra? Gerais jų pačių planuotos kampanijos rezultatais. Taigi CTR čia matyt labiausiai sužaidžia. Kaip pasiekti gerą CTR? Paleisti didelį brandmark'ą, ar floating'ą ar kokį kitokį panašų, su mažu X-iuku uždarymui reklamos kūrinį ir gauti didelį CTR. Vėliau užsakovas norės ne prastesnių rezultatų, todėl prašys tokių pat, anot jo, efektyvių banerių. Bet kaip ir minėjau didėja suvokimas apie reklamos efektyvumą ir noras vis labiau tirti tikrąjį poveikį auditorijai. Skaičiuoti kiek spaudusiųjų pasiekė norimą kampanijos tikslą, pavyzdžiui nusipirko akcijinį kompiuterį. Ir ar sumokėti pinigai už kampaniją internete grįžo ar buvo paleisti vėjais. Jau labai seniai, dar reklamos aušroje vienas toks garsus žmogus pasakė, kad "Aš žinau, kad pusė mano reklamos biudžeto nuėjo per niek, bėda ta, kad nežinau kuri pusė". Beje, net Google Analytics iki tam tikro lygio leidžia pamatuoti reklamų efektyvumą.
okta 2011-03-15 20:28
Kokybiškumą irgi reiktų kažkaip pamatuoti. Taip drėbtelti pasakymą yra neatsakinga. Tai kas ta kokybė? Spalva, dydis, animacija, žinutė, pozicija, rodymo rotacija ar dar kas nors? Aš pavyzdžiui džiaugiuosi matydamas reklamos lietuviškame internete subtilėjimą, netgi iš meniškos pusės tobulėjimą, artėjimą prie vartotojo. Su laiku mes vis dažniau matysime mums aktualią reklamą, kuri mūsų neerzins, o kaip tik suteiks naudingos, mus dominančios informacijos.
kionig 2011-03-15 20:33
Aš taip negražiai išsireikščiau, bet aj va palyginčiau didžiąją dalį reklamų su topshopo marketingu. Jau geriau pinigus mokėsiu, kad nebūtų reklamos portalui, nei pirksiu kokį šudniekį iš reklamščikų Man net nereikėtų tikslinės reklamas, nes galiu savarakiškai viską susirasti pats
okta 2011-03-15 20:35
Taip yra todėl, kad kol kas dar skaitosi sunkmentis pas mus. Todėl beveik visos kampanijos yra akcijinės. Tai nei gerai nei blogai. Tikslinė reklama net tik, kad pasiūlys, bet ir nuolaidą suteiks, tad tikrai norėsi spausti ant tokio banerio
kionig 2011-03-15 20:47
Vat man atrodo, kad čia klysti. Nes niekas negali žinoti geriau, ko man reikia tuo momentu ir tuo laiku O juk reklamščikai suka savo skriptelį taip: šią dieną šikpopierius už keliasdešimt centų, ten toliau banai kilogramas keletas litų(čia grynai matyti maksinių lauko reklamų marketingo principas , bet virtualiai nuo jos neatsilieka ir kiti). Viena dieną reikia to, kitą jau kitko. Nuolaida aišku gerai, bet nuolaidos yra skirtos avių bandoms, tą gali pamatyti facebooke kokių įmonių grupėse. O aš va nepagailių pinigų geram ir kokybiškam daiktui, kurį galiu gauti ir iš antrų rankų, čia kas apie materialius dalykus Tai net nebijosiu, jei ir kadanors ateityje bus apmokestinimas turinys, taip išmetant reklamą, jog būtų galima išsilaikyti. Be to, gal ir keistuolis pasirodysiu, aš net RSS nesinaudoju Taip kad niekada neleisiu, kad kadanors už mane spręstų kas man geriau, arba pirk su nuolaida kvailiams, nors tau to ir nereikia. Tai nepasakyčiau, kad labai ištobūlėję reklamdaviai. Be to, tuo pačiu neatsiliks ir patys vartotojai, kurdami skriptus, pašalinančius reklamas. Tai ir pažiūrėsim, kas labiau patobūlės
rwc 2011-03-15 20:52
: http://en.wikipedia.org/wiki/Jakob_Niel ... sultant%29 Negarantuoju, kad dėl tų reklamų jo mintys originalios, apie tai panašiai rašė Vitaly Friedman ( http://www.smashingmagazine.com/2008/01 ... eb-design/ ), panašius tyrimus lygtai daro MIT CSAIL ( http://www.csail.mit.edu/ , http://groups.csail.mit.edu/uid/ ). Seniai tai buvo...
okta 2011-03-16 08:48
rwc: dėkui. Čia aš jaučiu poreikį papasakoti apie naujausias reklamos technologijas (bent jau Lietuvoje jos gana naujos). Egzistuoja tokios, taip vadinamos stalking reklamos arba dar kitaip vadinamos retargeting. Imkim pavyzdį, kad tu esi vartotojas, kuris sugalvojo nusipirkti išorinį 1 Tb HDD. Ieškai informacijos apie kainas, kokybę ir t.t. Neišvengiamai apsilankai kokioje nors e-parduotuvėje. Paskaitai vieno ar kito HDD aprašymus. Tačiau neperki, ieškai toliau. Ir štai, tavo apsilankymas toje parduotuvėje jau fiksuotas ir "nuspręsta" tave susigrąžinti pasiūlant tau 25% nuolaidą baneryje, kurį tu pamatysi kitą dieną pavyzdžiuj technologijos.lt svetainėje. Viskas, ko reikia, tai spausti ant banerio ir prekę įsimesti į krepšelį ir susimokėti. Nežinau ar tamsta taip ir padarys, bet pakankamai nemažai žmonių visgi padarys.
Smėlis 2011-03-16 09:11
reklamas, nereikalingus elementus ir visa kita, kas man nenaudinga. tiesa, kažkodėl man labai priimtina reklamos forma - reklaminiai straipsniai.
rwc 2011-03-16 10:28
Pirmos pasitaikiusios nuorodos. Apie reklaminius paveiksliukus: http://bits.blogs.nytimes.com/2010/11/0 ... technology . Apie Banner Blindness ir kodėl vis dėlto reikia išskirti reklamą iš turinio: http://www.useit.com/alertbox/banner-blindness.html . Apie tekstinių reklamų efektyvumą: http://www.time.com/time/business/artic ... 26,00.html .
okta 2011-03-16 10:51
Čia yra labai įdomi informacija reklamdaviams, kuros praktiškai nė vienas manau nežino. Permečiau akimis, kai kur pasiskaičiau giliau, bet neradau kaip techniškai atliekami tie aprašyti tyrimai. Mane domina kokiu būdu yra išmatuojamas vartotojo įsitraukimas arba banerio pamatymas. Man teko dirbti su panašiais tyrimais, todėl galiu pasakyti, kad iš esmės galima matuoti arba pelės žymeklio kelią arba jos paspaudimus. Paspaudimas iš esmės yra tikslas, nes ten kus spaudžiama, ten ir dėmesys, o pelės žymeklis gali keliauti ir ten kur vartotojas nesutelkęs dėmesio. Rezultatai buvo tokie, kad karščiausi taškai svetainėje yra tose vietose, kur yra antraštės arba tokios išnašos kaip "skaityti daugiau". Jeigu kalbėti apie reklamų pozicijas, tai labiausiai spaudžiama buvo pirmajame puslapio in-screan'e viršuje ir šonuose.
rwc 2011-03-16 11:13
, http://www.useit.com/eyetracking/
okta 2011-03-16 11:58
Dėkui. Va šitą reikėjo kopijuoti: "The cameras and infrared emitters are hidden behind small dark windows at the top and bottom of the monitor. We use a separate small webcam to capture the user's facial expressions (sitting on the left loudspeaker), but even that is fairly unobtrusive, and test participants quickly tune it out." Aš asmeniškai labiau pasitikiu site-centric tyrimų rezultatais dėl didesnės tyrimo dalyvių imties.