Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
lizunas 2024-05-18 01:04
Su karburatoriais kuro naudojo nedaug? Saugumo sistemos daug sveria? Sakyčiau svorio prideda audio aparatūros, garso izoliacijos ir šustros sėdynės. Tai yra ne saugumo sistemos, o konforto.
technologas 2024-05-18 10:17
Va geras automobilis buvomake_clickable_callback(MAGIC_URL_FULL, ' ', 'https://en.m.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_2CV', '', ' class="postlink"') užmiestyje naudojo 5,5l/100km, mieste 7l/100km. Nes svėrė 600kg. Neturėjo rankenų langams atidaryti, tekdavo delnais atidarinėti. Net kuro likutį reikėdavo kaip tepalą žiūrėti. Variklis 0,375 litro, bet laikydavo ilgai, be kapitalinio po 300000 km. Nes nebuvo stengiamasi iš jo išspausti daugybės kilovatų. Tokį truputį patobulinti, įdėti įpurškimą - užmiestyje 3l/100km naudotų. Daryti patvaresnius, ilgaamžius. O dabar visa automobilių pramonė ne ta kryptim nuvažiavo, aišku nebūtinai savo noru. Kaipgi pasakysi, kad tavo automobilis tik 20 kilovatų turi. Va 120, 220 jau kitas reikalas. O dar amerikoniški dideli "komfortabilūs" auto, kai kuriems C kategorijos reikia. Amerikoje su kokiu mažu "spuogu" pasirodytų tai nebent pašaipą sukeltų. Tai taip reikėtų daryti norint tvarumo. Dideli, sunkūs, trumpaamžiai automobiliai su kaip galima daugiau kilovatų jo nepasieks.
Nerkus 2024-05-20 10:38
Yra bandoma keisti žemės dirbimo metodus. Ariant žemę yra išlaisvinamas nemažas co2 kiekis iš dirvožemio, todėl dabar rekomenduojama, kur galima, pereiti prie beariminės žemdirbystės. Tiksliau tik dabar pradėjo kalbėti apie co2 ir beariminę žemdirbystę, ankščiau buvo akcentuojamas dirvožemio išsaugojimas vykdant beariminę žemdirbystę..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvai gresia monstriška bauda. „510 mln. eurų. Ką tik padidėjo dar 10 mln. eurų“