Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
matise 2011-05-08 11:09
tai gal populiarinamas, ne populiarinimas pavadinime turetu buti?
chezas 2011-05-08 11:38
del bilietu kainu tai galiu pasakyt ce pas juos 100% ispustas burbulas, nuo jonavos iki kauno savo masina vaziuodamas kiekviena darbo diena uz kura paklodavau perpus pigiau nei man kainuotu viesuoju transportu gabentis pirmyn atgal. tai kame problema ar jie isivaizduoja kad mus su mersais, jaguarais vezioja.
Xdmin 2011-05-08 11:49
Nepamirsk kad autobusas daugiau ryja ir jei mazai keleiviu tai ir gaunasi islaidos.
mnv 2011-05-08 12:34
Man viesajam transporte problema ne pats transportas, o kiti keleiviai O ju jau nepakeisi su kazkokiom akcijom.
chezas 2011-05-08 12:43
Nepamirsk jie ir kura ne is degalines perka jiem ir kaina netoke ir tie autobusai nekazika ryja. o jei taip kels bilietu kainas tai isvis viekas nebevaziuos, visur "dushmanu" pilna papigiai ir greit paveza. ju tik dauges.
Xdmin 2011-05-08 13:11
http://www.julturas.lt/transportas_lt.php
cia gali palyginti kuro sanaudos, nera jos jau tokios mazos.
Pacio maziausio ir ekonomiskiausio: 17-19 ltr/100 km
ERo-T 2011-05-08 13:11
Ir kada gi sulauksim automatizuoto viesojo transporto šiose maršrutinėse kelionėse...
werafonas 2011-05-08 14:00
Man tikrai nesinorėtų tikėti, kad kokiam Vilniui eina į nuostolius viešasis transportas. Čia juk pilna troleibusų - centre tai pagrindinė transporto priemonė. Na, žinoma nuo turto graibstymo niekas neapdraustas..
O jeigu tas ~30 metų senumo (daug ką jau pasako, kai įlipus į troleibusą galima ant stiklo pamatyti: "Pagaminta Čekoslovakijoje" ) Škodas pakeistų naujais trulais - tikrai niekas nesupyktų, o ir pats pervežimas būtų tikrai efektyvesnis.
punktyras 2011-05-08 14:01
Padalinam iš 10 keleivių - ne prūdai gaunasi
Jomajo 2011-05-08 14:19
o jie kartais nedazytu kuru vazineja? jei ne tai gal butu laikas pradeti leisti naudoti pigu dazyta kura, bet jei viskas isvagiama, tai gali ir oru vazinet, vistiek nuostolinga paslauga bus.
PCP 2011-05-08 14:31
Man tai baisu ziureti kaip rajonuose is stoties pajuda koks 60vietu ikarusas, o salone sedi 1 zmogus, arba isvis nieko... kodel vienos bobutes parvezimui is sodo, reikalingas 15tonu garlaivis?Ir sitas apsurdas yra subsidijuojamas uz mokesciu moketoju pinigus...
immortallt 2011-05-08 15:25
Didziausia problema ta, kad buomzus ir girtus vairuotojai nemeta lauk. Pensininkai neturi kulturos dar labiau nei jaunimas ir seip autobusu trukumas piko metu (susigrudus tenka sedet)
Arthuras 2011-05-08 16:37
Viešasis transportas turi būti gerokai pigesnė alternatyva nuosavam automobiliui. Kol taip nėra, koks idiotas dėl keleto litų neš užpakali iki stoties ar stotelės, kad už tą pačią sumą pasivažinėtų griūvančiu, smirdančiu, sausakimšu autobusu ar pan.? Viešajame transporte visada turi būti gana erdvu, jis turi būti švarus, pigesnis nei nuosavas, kad ir labai ekonomiškas, automobilis. Laiko atžvilgiu taip pat neturi būti didelių nuostolių. Kol taip nebus, bus stengiamasi išvengti viešojo.
T 2011-05-08 17:04
Kiek skaičiavau važiuoti autobusu ar traukiniu yra per pus pigiau nei automobilis sunaudoja benzino. O mieste mane labai nervina kai nerandu kur automobilio pastatyti ir tai dar kainuoja. Todėl jei yra laiko ir yra tokia galimybė visada naudojuosi viešuoju transportu.
immortallt 2011-05-08 18:30
Arthuras, apie ka tu cia kalbi ? Gal tiksliau gali ? Nes nu kiek as skaiciuoju, vln masina niekaip neapsimoka, jei neuzdirbi bent 30LT/h pagal sutaupoma laika na arba nebent darbo specifika, kad tenka daug vazinet.
PCP 2011-05-08 19:32
Kaip cia jus tuos skaiciavimus atlikot? Vilniaus centras tai dar ne lietuva. Paimam tarkim kelione Vilnius - Utena. Autobusas kainuoja 30lt, tiek pat, ar net daugiau nei kainuoja kuras toki atstuma nuvaziuoti automobiliu. Ir tai jei vaziuoji VIENAS. Tai kur cia tas pigumas ? Dar pridedam svaistoma laika, ir gaunam visai logiska atsakyma kodel niekas autobusais be pensininku ir studentu kuriems bilieto kaina kompensuojama nevazineja. Nors net ir mieste, autobusas pigiau tik labai isimtinais atvejais. Neisivaizduoju kaip tu gauni tuos 30lt/val, cia nebent vazinejant zuikiu galima tiek sutaupyti
Arthuras 2011-05-08 19:41
Ar aš sakau, kad automobiliu pigiau? Ne, bet tiesiog nėra ant tiek brangiau, kad turint pakankamai litų apsimokėtų vardan taupumo naudotis viešuoju transportu.
Vilniuje mėnesinis bilietas kainuoja 110lt. Tarkim turim VW Golf 1.9TDI, kuris mieste ima 7 litrus dyzelio. Perkam rusišką už tarkim 3.5 lt/l. Vien už šią sumą per mėnesį galime nuriedėti 450km. Priklauso nuo kiek važiuoji, tiek daugiau susimoki. Nereikia sėdėti valandos sausakimšam autobuse ar troleibuse, nereikia sekti tvarkaraščių, nereikia derinti laiko, įvairiais atvejais(sergant ar šiaip sveikatos neturint) gerokai patogiau ir t.t.. Plius dar važiuojant ne vienam išvis atpinga.
P.S jei dar lyginant tarpmiestinius maršrutus, tai pvz Vilnius - Šiauliai - 55 lt į vieną galą. Už tiek riedant ant rusiško galima nuvažiuoti 261km. Važiuojant VIENAM. Prisisodini dar du - tris žmones ir važiuoji dykai. Taip kad...
T 2011-05-08 19:54
to PCP
Labai paprastai skaičiuoju. Vilnius - Klaipėda 300 km ir bilietas kainuoja 50 Lt. Sakykim mano mažas mašiniukas valgo 7 l/100 km. Tada 7 x 3 x 4,7 = 98,7 Lt. Jei važiuotum dviese, tai neskaitant automobilio nusidėvėjimo jau apsimokėtu, jei dar daugiau, tai net būtu pigiau. Bet žmonėms labai patinka patogumas ir prie nieko nesiderinti.
immortallt 2011-05-08 20:21
Arthuras, mokesciu slepimas yra vagyste. Taigi gali vogti ir is viesojo transporto bei vaziuoti zuikiu. Pirkimas kontrabandinio kuro ta pati vagyste. Paskui skundies, kad pinigus politikai plauna, bet kazkodel pats lygiai taip pat elgiesi.
Vilnius-Klaipeda priklausomai nuo masinos kainuoja kelione nuo 70LT iki 120LT mazdaug, taciau, iskaiciuojate padangas, draudima, masinos nusidevejima ? Mieste tai dar reikia ir parkinga iskaiciuoti ir kuro sanaudos dideja kokiais 30%. Tuo labiau, viesuoju kai kuriais marsrutais net greiciau viesuoju. Vien ant parkingo per menesi Vilniuje laisvai isleisi 110LT. O kur dar draudimas, kuras ir padangos.
Arthuras 2011-05-08 20:43
Išvada tokia: priklauso nuo asmeninės situacijos. Bet, kad viešojo transporto sistema tragiška, kainos didokos - faktas. Dar ilgoms kelionėms traukinys visai tikęs ir kainos pusėtinos.
O dėl kontrabandinio kuro - tai pirmiausia reikia pradėti nuo stambių žuvų, kurie vagia milijonais, dangsto ir veža kontrabandą stambiu mastu, savinasi valstybinį turtą ir pan. Kai tie taip nebesielgs, paprastam žmogui gyvent bus geriau ir nereikės vargt ieškant rusiško kuro. Žinoma, jokiu būdu neteigiu, jog kontrabandinis kuras - ne vagystė, bet... Kontrabandinio kuro pirkimas yra tik pasekmė korupcijos, prasto valdymo ir t.t.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Julius Majauskas. Ar Lietuvoje viešasis transportas populiarinamas?