Televizijos transliuotojai žino, ko reikia moterims (10)
Tuo metu, kai vyrai žiūrės sporto rungtynių transliacijas, moterys galės stebėti mėgiamas laidas. Specialiai moterims sukurta programa televizoriaus ekrane bus matoma visą dieną joms skirtu kanalu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Jau spalio 3 dieną Lietuvoje debiutuos pirmoji nacionalinio masto televizijos programa TV8, skirta moteriškos lyties žiūrovams. Naujoji TV programa priklauso kompanijai „Tele-3“, ji bus transliuojama skaitmeniniais DVB-T tinklais.
Kol kas informacijos apie naująją TV programą pateikiama minimaliai. TV3 atstovė spaudai Rima Olberkytė-Stankus teigia, kad ji bus skirta moterims nuo 35 metų, o programos turinys bus absoliučiai moteriškas: ketinama rodyti daug telenovelių, kulinarinių laidų, moteriškai auditorijai skirtus filmus ir pan. „TV8 jau turi vyresnįjį brolį – programą TV6, kuri yra skirta žiūrovams vyrams“, – priminė R. Olberkytė-Stankus.
Lietuvos radijo ir televizijos centro (Telecentro) eksploatacijos direktoriaus Viliaus Zlotkaus teigimu, šiuo metu gyventojai gali matyti iki 52 TV programų, perduodamų Telecentro skaitmeninės antžeminės televizijos tinklais. Bendrovės analoginiais antžeminiais tinklais siunčiamos šešios nacionalinio masto TV programos ir keletas regioninių. Programų skaičius pastaraisiais metais iš esmės nesikeičia – kartais vienos kokios atsisakoma, kartais pakeičiama kita.
Iš nacionalinių TV programų naujausios yra 2008 m. įkurta lietuviška sporto televizija „Sport1“ ir „Lietuvos ryto“ TV. „TNS Lt“ duomenimis, „Lietuvos ryto“ TV žiūri apie 3,4 proc. žiūrovų, tuo tarpu didžiausią auditoriją surenka TV3 (20,8 proc.), LNK (18,2 proc.) ir LTV (10,7 proc.).
Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto lektorius dr. Deimantas Jastramskis naujos TV8 programos debiutą apibūdino kaip gerai apgalvotą žingsnį: akivaizdu, kad orientuojamasi į vieną patraukliausių reklamos užsakovams auditorijų. „Mūsų žiniasklaidos rinkoje moteriška spauda yra gana gerai įsitvirtinusi, tad sėkmės gali sulaukti ir moterims skirta televizija. Jei idėja pasiteisins, ateityje rinkoje gali atsirasti ir daugiau moterims skirtų TV programų“, – mano dr. D. Jastramskis.
UAB „Tele-3“ 1992 m. gegužės 7 d. tapo pirmąją komercine Lietuvos televizija, tuo metu žiūrovams prisistačiusi „Tele-3“ vardu. Po 4 metų įmonę įsigijo Švedijos kompanijos „Kinnevik“ tarptautinis žiniasklaidos padalinys „Modern Times Group“ (MTG), Lietuvos rinkai pasiūlęs TV3, vėliau – ir TV6 transliacijas. O 2002 metais MTG Lietuvos žiūrovams pasiūlė žiūrėti ir skaitmeninės palydovinės televizijos VIASAT kanalus.