Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
wdm 2012-02-01 15:34
Spėju kad kažkieno diplominis ta svetaine, saunuoliai kad vystot, o sitas straipsnis tai man laiko sugaisimas buvo, nieko idomaus neperskaiciau.
mch0lic 2012-02-01 16:39
Tai tegu kyši pasiūlo, duos matai tau kažkas kažką lietuvoj už ačiū
kionig 2012-02-02 05:43
Norėčiau pamatyti tokį žmogų gyvenime, kuris nėra ir nešvaisto laiko t.y. dar neišvaistė savo 5 min laisvalaikio skirto skaitymui ir naršymui internete. Gal tai būsi tu ? Verkšlenti visi moka, bet jei nėra ką pasakyti - geriau patylėti.
Kilgoras Trautas 2012-02-02 08:29
Man atrodo didžiausia beda Lietuvoje su viešuoju transportu - sąmoningas konkurencijos mažinimas vardan neefektyvių savivaldybių transporto įmonių išsaugojimo. Tokia politika užaugino viešojo transporto kainas ir keleiviai persėdo į asmenini transportą. O kai kurių savivaldybių transporto įmonės ir toliau dotuojamos iš biudžeto, nes sunkiai verčiasi dėl keleivių trukumo.
Beto tokia politika tikrai neskatina viešojo transporto naudojimo. Nors vieš. trans. naudojimo skatinimas turėtu būti valstybinis prioritetas!
P.s. Įdomu ar tai nepažeidžia LR Konstitucijos 46-ą straipsnį:
http://www.konkuren.lt/index.php?show=kon_apie
ra.klaipeda 2012-02-02 11:52
Respect už tokią iniciatyvą. To tikrai nedarytų "valdiškos" instancijos. Geriau net nebandytų, nes vėl jų bandymai mums, eiliniams piliečiams, kainuotų krūvą pinigėlių..
- 2012-02-02 11:58
Tai mažiausiai veikiantis įstatymas ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje.
Swift RR 2012-02-02 17:53
O yra liaudiško transporto anti-megėjų?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Julius Majauskas. Pilietinė viešojo transporto entuziastų iniciatyva juda vis didesniu pagreičiu