Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
stiklas 2012-06-03 14:28
Todėl, kad lietuviai perka daiktus kurie atlieka funkciją, o ne tokius, kuriais galima pasigirt ar pasididžiuoti prieš kitus, kad "va mano automobilis ekologiškas". Tas jų ekologiškumas jau daug kartų diskutuotas ir yra labai abejotinos reikšmės tad žmonės ir nesiskubina mėtyti tam pinigų, kurių nelabai ir turi. Plius ekonominės naudos iš tokių transporto priemonių kol kas tikrai nėra, kaštuoja jų išlaikymas taip pat kaip 3,0 litrų benzininis BMW.
ZmogZ 2012-06-03 14:40
pažiūrėsim, kaip jie žiemą su savo elektromobiliais važinės
HDi 2012-06-03 15:07
Vat būtent kad lietuviai perka daiktus ne sau, o pasirodyt prieš kitus, arba kaip į Tave kaimynas žiūrės. Pažiūrim su kuo jaunimas važinėja, retas perkant pagalvoja apie išlaikymą, prisiperka 18-ikiniai visokių BMW'ų benzininių belenkokiomis kubatūromis (ir pats pirmą mašiną pirkau negalvodamas apie tai kaip išlaikysiu, tik kad buvo ne BMW o Subaras bet ir ėdrus), nes gi su kokiu kibiru nelygis važinėt (vakarų europoj jaunimas tik su tokiom ir važinėja pagrinde). Neduok dieve kokią KIA nusipirktų, ką kaimynas pagalvos, kibiras vėl, ką kaimynas pagalvos, tai ir gaunas kad važinėjam su passatais, slyvom, A8-tom ir t.t. Nors realiai daugiausia laiko vienas važiuoja... Aš nesakau kad reikia į hibridus susėst, bet tas prabangos mokestis nuo galios manau tikrai reikalingas apie kurį čia taip diskutavo...
Wolfy 2012-06-03 15:36
Na, jei KIA atrodytu padoriai, kaip koks BMW, tai kodėl gi ne. Bet, kai kibirai atrodo kaip kibirai, tai nenori jų niekas pirkti. Man asmeniškai labai svarbu yra komfortas ją važiuojant bei kaip atrodo pati mašina. Ko kibirai tikrai nesuteikia, nes pas juos komforto tikrai nerasta. Tai tikrai niekada nepirkčiau mašinos, kuri man asmeniškai nepatiktų.
Arthuras 2012-06-03 16:42
Yra du skirtingi žmonių tipai - vieni, kuriems transporto priemonė tik būdas nusigauti iš A į B, o kiti, kuriems automobilis suteikia malonumą. Todėl ir perka žmonės skirtingas auto.
O pats straipsnis šūdinas. Eilinį sykį pakliedėjo ir tiek žinių. Tiesiog eilinio verslininko, eilinis noras užsidirbti ir tiek.
HDi 2012-06-03 16:52
http://www.ogilvie-fleet.co.uk/blog/wp- ... Optima.jpg
Kažką prieš išvaizdą turi, kad negraži ? Na bet čia neesmė, pvz naujasis Citroenas C5 absoliutus savo klasės komforto lyderis (dėl hidraulinės pakabos), patikimumas jų ir geras (vakarų europoj pilna jų jau) bet pas lietuvius vistiek stereotipai kad tik didelė mašina gali būt komfortiška, ir šiaip prancūziška - ne mašina.
Analog 2012-06-03 16:57
Passatą prilygina normaliom mašinom
P.S. Įdėk naujo BMW fotkę ir atrodys dar geriau, nu nematau prasmės lygint azijietiškas su vokiškom, vieninteliai lexusai gali lygiagrečiai su BMW ar mersais stovėt.
zet 2012-06-03 18:07
man tas co2 ismetimas tai vaiku zaidimas. Didziuosiuose pasaulio miestuose smogas aktualu, bet kokiam barbebiskio kaime kur 3 viso masinos, tikrai niekam neidomu, kiek tas C02 ismeta. Viena kiaule ar karve per diena n kartu daugiau ismeta.
O tai paciai elektrai pagaminti kol kas naudojamas iskastinis kuras. O ekumu gamyba, kiek jai reikia zaliavu ?
Arthuras 2012-06-03 18:52
Visų pirma, Citroen C5 TUV raportuose yra prie galo.
http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... 11-2-3/298
Visų antra, tas Citroen važiuos kaip barža, lyginant su, tarkim, BMW ar Audi, ar Lexus.
Dar vienas dalykas yra tai, kad automobilio dydis, masė taip pat svarbu - tai atsiliepia salono erdvėje bei stovėjimu kelyje.
Prancūziški automobiliai turi savo pirkėjų ratą, bet nematau jokių pranašumų lyginant su vokiečiais ar japonais...
Wolfy 2012-06-03 19:17
Na, nauja visai nieko, bet kol lietuvis įpirks tokią, tai ir bus geresnių. Be to, turėčiau daugiau pinigų, tai džipą pirkčiau Lietuvos keliams, nes neįmanoma normaliai važinėti Kauno ir jo apylinkių keliais, vien duobės ir duobės oho oho oho tokios, kad ratą pamesti galima.
Rili11 2012-06-03 19:59
Būtent, apie tuos estus pašnekėsim po 3 ar 5 metų...
FtBall 2012-06-03 22:19
Džipas padėtų tik tada, kai kita mašina pasikabintų.
Kalbant apie transporto priemonės pasirinkimą, man svarbiau, kad būtų geras matomumas, patogu vairuoti. Jei tektų rinktis tarp Honda Accord ir Nissan Primastar prailgintos bazės, imčiau Nissan. Netgi parkuotis man lengviau su Primastar'u, nors ir bazė daugiau nei metru ilgesnė. Man taip pat nepatinka didžiulė lengvųjų mašinų nosis.
Simplicity 2012-06-03 23:07
Čia rašo apie KET pažeidimus
http://www.rsa.ie/Documents/Licensed%20 ... Chart1.pdf
Teismas už TA, draudimo neturėjimą baudžia baudom iki kelių tūkstančių eurų. (Panašiai kaip ir už važiavimą išgėrus ) Jeigu panašiom baudom dalintųsi ir Lietuvoj, tai kaip mat taptų populiaru važinėt su mažalitražiais kibirais
Arthuras 2012-06-03 23:15
Tai ten, jaučiu, yra azartas iš mažų turbininių kibirų kuo daugiau AG išspaust.
BishopaZ 2012-06-03 23:43
taigi estų ekonominės padėtis daug geresnė, taigi tuo galima ir pateisinti
Simplicity 2012-06-03 23:43
Tai tik iš vieno... http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Starlet#Glanza
Labiau prakutę ir be avarijų su Civic'ais nardo http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civi ... chassis.29 Dvilitrį BMW ar Audi pasikinko tie, kam per trisdešimt
Automobilių su 2.5l ar 3l retai tepamatysi- dažniausiai jais važinėja rytų europiečiai Pamatai kokią aptriušusią AUDI ar BMW 2003 metų su aklinai užkaltais langais, 3-4 litru varikliu ir iškart aišku kas prie vairo sėdi Nori, nenori, bet ta skusta galva ir net Airijoj nesikeičiantis "a problemų nuori?!" žvilgsnis viską išduoda
BishopaZ 2012-06-03 23:47
ta prasme tope labiausiai nepatikimiausių mašinų ?
pasižiūrėk britanijos nepatikimiausių mašinų top: 1. mersas 2. rover 3. bmw
taip, kad faktus ignoruoji vedamas stereotipų, vaike
BishopaZ 2012-06-03 23:49
remtasi agentūra "viena boba sakė"
kas dėl dizaino tai VW išskyrus (scirocco) absoliuti dizaino stagnacija, nenuostabu jog polo reklama tokia ir padaryta - "seno aka 20 metu polo savininkas net užrištom akim apčiupinėjęs naują polo atpažins jį". Taigi jei neturi jokio skonio pirk vw.
Analog 2012-06-04 00:45
Kai uomonė nesutampa vaikais vadint imi? Pateik statistiką, jei pats ne vaikas. Nu jei tau civikas>kad ir trečios klasės BMW, tai šaunu, tiesa dar nemačiau, kad kokios nors valstybės prezidentas važiuotų su cveku, nu kad ir akordu kokiu ar jetta. O jei pinigų taisyt neturi, tai aišku ir pirkt nereikia, dviratį pigiausia remontuot
evaldosia 2012-06-04 06:32
nėr ko čia remti.parėmė vėjo elektrines-atsirado viap mokestis,parems ekologiška transporta-atsiras automobilių mokestis.bėda ta kad dalis perskyrstytų mokesčių mokėtojų pinigų prilimpa prie valdininkųir jų pažystamų rankų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ekologišką transportą Lietuvoje žlugdo lėtapėdiškumas?