Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
manas 2012-10-31 14:02
raso kad cia tyrimus ivairiausius reikia daryt, specialistus reikia ruost ir tt. Bet juk jie su ta toyota jau nepirmi metai vazineja. Kas skiria dar nuo gamybos pradzios?
Natter 2012-10-31 22:59
Keista straipsnio pavadinimas rašo, kad gaminsim, o straipsnyje apie gamybą nieko nėra. Be to kokia čia gamyba jei paima jau gatavą automobilį ir perdaro į elektro, čia perdarymas ir tiek, va Tesla Motors tai gamina elektromobilius.
titas 2012-11-01 00:29
Na bent jau Lietuvos rinkoje ar rytines Europos - kitaip biznio neprasuksi, manai daznas rusas lietuvis ar lenkas isgales nauja masina pirkt?
immortallt 2012-11-01 00:36
Sukurk preke gera ir pirks.
sigun 2012-11-02 09:31
Teko išbandyti jų perdarytą toyotą. Važiuoja. Kiek keista elektromobilyje perjunginėti pavaras, kadangi palikta greičių dėžė. Yra papildomi prietaisai, rodantys kiek konkrečiu metu naudoji amperų ir prietaisas rodantis kiek dar gali nuvažiuoti km. Įdomu stebėti. Toks matomas prietaisas paprastuose automobiliuose daug kam palengvintų dešinę koją Tiesa, važinėjant Kaune, kai reikia kelis kart pakilt-nusileist, vėl pakilt į kalniuką, atstumas krenta labai greitai. Šeip viskas normaliai. Garsas kažkiek primena troleibusą, tik kur kas tylesnis. Bet užtai palyginus su gamykliniu elektromobiliu barška. Vis tik gamykloje roboto surinktas ir žmogaus perrinktas daiktas skiriasi.
Esminis minusas - kaina. Sužinojęs nusprendi, kad ir vėl palauksiu kokius 5 metus, tuomet vėl pasidomėsiu ar kas nors pagerėjo šioje vietoje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
KTU kartu su „Elinta“ kurs lietuviškus elektromobilius