Abejotinas elektromobilių rytojus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

vvv2 2013-02-13 17:01
Smėlis 2013-02-13 17:08
Aha, nesvarbu, kad 1970 $1 atitiko dabartinių $5.92 perkamąją galią.
vvv2 2013-02-13 17:15
immortallt 2013-02-13 17:23
Kartais visai protingai kalbi, bet kai nusišneki, tai nusišneki. Įvesk į google PPP (purchasing power parity), inflation calculation ar dar ką nors ir pasiskaityk, kas tai yra. Vietoje to, kad kalbėtum nesąmones. 1970 metų mašina... Mhm... Saugumas... Jei trenksis į kitą mašiną - tada jo, nes iš kitos mašinos nieko neliks ir prie 50km/h, nes ten metalo luitas. Jei trenksis į sieną, mašina liks sveika, bet žmogus žus. Kokybė... Na taip... Kuro sąnaudos tik 5x didesnės kaip nėr ką. Dar priedo jokių klimato kontrolių, saugumo sistemų ir t.t. P.S. jei imti nominalų algos padidėjimą, tai alga vidutiniškai išaugo JAV 7 kartais. Jei imsi realų augimą, tai augimas mažesnis gerokai. Bet pridėjus infliaciją gauni tą patį. Tad jei 1970 metais kainavo ta mašina 10,000 US$, tai dabar jinai turi kainuoti 70,000$, kad kaina būtų ta pati. Kaip skaičiuojamas nominalus ir realus BVP - susirask internete. Atsibodo aiškinti.
sigun 2013-02-13 17:24
. Mes stogui sunaudosim 66 modulius, kas būtų maždaug 16KW elektrinė. Vien pigiausių kokius tik mačiau noname gamintojo iš Kinijos elementai kainuos ~36 tūkst. Čia be darbų, be tvirtinimų, be reikalingos įrangos. Turint galvoje, kad iki šių metų valstybės remiamos 30kW elektrinės pastatyt kainuodavo link 200 tūkst Lt, tai pačiam reali kaina bus link 100 tūkst. Lt. Tiek įsirengęs ir sumokėjęs per metus pagaminsi elektros panašiai 35 tūkstančiams km idealiam atvejui. Ir čia neįskaičiuota antras komplektas akumuliatorių saulės energijos laikymui, kai tuo metu važiuoji elektromobiliu, bei akumuliatorių keitimo kas ~5 metus naujais. Važiuodamas standartiniu automobiliu degalams tokiam atstumui išleistum apie 10 tūkst.Lt.
technologas 2013-02-13 17:30
labai tvirtas buvo, su kokiu aštuntu žiguliu jei susidurdavo - iš žigulio armonika, zarūpūžietis arba atšoka, arba apvirsta. Metalo storis berods 0,8 mm. Pirštu tikrai neįlenksi. Pobeda - nuo 0,8 iki 2 mm kebulo storis. Tankas
immortallt 2013-02-13 17:48
Technologas, apie tai ir kalbu, kad tankas. Tik nejau tu galvoji, kad jei mašina lieka sveika po didelio smūgio tai ir žmogus sveikas? Čia kaip formulėje - didesnis smūgis, detalės pažyra, atrodo pilotas lavonas - bet išlipa sveikut sveikutėlis.
deivec 2013-02-13 23:33
lietuva...artoju zeme...vystys elektromibilius :D:D:D:D tai gal davai...kas antram po lamborghini jeigu mes tokie bagoti...
kionig 2013-02-13 23:39
Na nebuvo visai pigu važinėti, nes tai priklauso nuo pačios dujų įrangos ekonomiškumo, nuo variklio bei nuo važiavimo stiliaus. Tai net jei ir dujos pigios dar būdavo, vis tiek išeidavo panašiai kaip ir su benzinu, gal kiek tai mažiau.
technologas 2013-02-13 23:43
Nu jo, pergalvojau per naują, gal buvau neteisus. Bet vis tiek su elektromobiliais/vandeniliu problemų daugoka.
immortallt 2013-02-13 23:56
Problemų nebūna tik atidirbtose technologijose, o ne naujose. Elektromobilių problema yra akumuliatoriai. Vandenilis yra tik būdas perduoti energiją. Ir realiai automobilis vis tiek lieka varomas elektra O jei dar kas nors kalba apie VDV varomą vandeniliu, tai baikit nusišnekėt, nes tuoj kuris nors pasiūlys grįš prie garvežių, vietoj dabartinių lokomotyvų.
vvv2 2013-02-14 10:12
kestutisz 2013-02-14 10:27
Buvo momentas kai jos berods iki lito kainavo, nes akcizų nepaskubėjo įvesti - tada it buvo didžiulis bumas, turbūt kiekvienas rankoj laikęs santechninė raktą mokėjo "šlangines dujas" susidėti :) Paskui jau kaina vis būdavo pritempiama iki benzino, kad tik visai jo rinka nežlugtų.