Metro Vilniuje: betrūksta milijardo litų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2014-06-19 14:02
2cm/h. Kodėl tokios lėtos statybos?
Tadasp 2014-06-19 14:04
Manau Vilnius yra didesnis negu 7km ir tikrai reiktu didesnės metro linijos. Be to per kiek laiko tokia investicija atsipirktu? Jei jau pradėjo tokias utopines idėjas tai gal Kaune sutvarkom visus fortus, padarom muziejus ir džiaugemės kokie mes kieti. O metro kaina apie 143k LT būtu
Simplicity 2014-06-19 14:40
Aš tai siūlau pradėt iškart nuo kosmodromo ir surengti pirmąjį tarpgalaktinį šachmatų turnyrą. (tie paaikčiotų „Visai kaip Leningrade.“).
FtBall 2014-06-19 14:43
O dirbtų ~30 darbuotojų(jei vid. alga 3000 pinigų, o joms skiriama penktadalis sumos).
ra2 2014-06-19 14:50
FtBall 2014-06-19 15:17
Ir kaip jie sugalvojo tuos 30 metų 7 kilometrus statyt, kai yra realių pavyzdžių, kai per 7 metus pastatė 50km.
fakitol 2014-06-19 15:24
O tramvajus netinka? Nepigiau?
ra2 2014-06-19 15:27
Creatium 2014-06-19 15:31
Privatus investuotojas lai stato. Bet be jokių investicijų iš valstybės/savivaldybės. Tuomet galima tikėtis ir greito įgyvendinimo ir paslaugos patrauklumo. O ar kas naudosis ar ne - bus investuotojo problema.
Simplicity 2014-06-19 16:14
Verslininkas 2014-06-19 16:33
Nu jo dabar verkia el 1 milijardo litu, o tau kalbiapie 10 milijadu svaru? Da protingiau nusisneket negalejai? Beto tramvajus ir greitasis autobusas nepalyginami dalykai, nes travmajus stoja tik stotelese, o autobusas kad ir greitasis stoja ir pie kiekvieno sviesoforo. Realiai tramvajus kai vaziuoja jam negalioja jokie sviesoforai, pries tai sustabdomas visas eismas jo linijoje arba susikirtime ir t.t. o dazniausiai turi isvis atskira linija, tik tiek kad tas pacias stoteles. Todel jis realiai yra greitesnis 2-3x nei bet kuris greitasis autobusas. Ir kaina yra bene 10x pigesne nei metro, todel nenusikalbek geriau jeigu nezinai praktikos.
sub 2014-06-19 16:53
Tokio didžio sostinei kaip Vilnius, nei metro, nei tramvajaus nei požeminių autostradų nereikia. Iš vis juokingai skamba 7 km. už tokią kainą ir tiek laiko skiriama statymui. Iš juoko apsiverk galima . Vilniuje 7 km. nei padės išspęsti transporto spūstis, nei bus taupiau. Matosi iš tokių sprendimų kas per protai ten sėdi. Geriau palaukit porą metų, kol klaipėdiečiai paleis pirmus keleivinius autobusus, prisipirkti tokių ir paleist papigiai arba nemokamai - daug geresnė mintis, nei tie tramvajai, požeminės autostrados DDD ar metro. Ra2 turėtum suprasti kad požeminės autostrados reikalingos ypač ten, kur dideli kiekiai žmonių keliauja. Palyginti Vilnių su tais žmonėm, važiuojančiais lamanšo sąsiauriu - kvaila būtų. Vilniuje tiek nėra automobilių, kiek per lamanšą pravažiuoja per dieną. Ir šiaip Lietuvoje tie kamščiai tokie vaikiški, kad geriau pakentėt 15-30 min. nei svajot apie kokias tai transporto kocenpcijas. Aišku svajot galima, tik nusisvajojo mūsų didieji išminčiai ne ten kur reik. Sąkyčiau jau geriau darytyi greituosius traukinius tarp Lietuvos didžiūjų miestų, geresniam - greitesniam susikiemui. Dar geras pasiūlymas buvo - atnaujinti visus Kauno fortus. Ne tik Kauno, visosLeituvos fortus - tai bent aju bus lankytina vieta, pritrauks keliautojų daugiau, o dabar stovi apleisti. Kaune tai iš vis visų pirmą griaučiau tuos du monolitus centre. Bet kur tau, partinis partinio nuosavybę nugriaus+
kestutisz 2014-06-19 16:57
O mes tikrai turime tiek vertingų pastatų kurių už tokios eilė skainą nebūtų galima tiesiog nugriauti ir nutiesti magristralę per miestą, kokiu tik nori pjūviu? ;)
Creatium 2014-06-19 17:46
Tipo išgriauti Senamiestį ir tiesti metro?
kestutisz 2014-06-19 18:15
O ką? Miestas (struktūra) gal tik šiais laikais yra virtęs šventa karve kurios pajudinti negalima. Karų ir gaisrų aišku nereikia kaip pagrindo performavimui kaip ankstesniais laikais, bet šiaip nematau bėdos jei kažkas norėtų sumokėti už kokį pastatą ir jį nugriauti (ok, ar perkelti-perstatyti iš naujo kitoje vietoje ar kitame laikotarpye - žiū kaip Valdovų rūmus iš trujų išlikusių plytų atstatė, 0,3mljrd čia su eksponatais berods :) dėl kažko labiau apsimokančio. Didesnė bėda gal kaip tik, kad nėra ten nieko tiek vertingo milijardiniams eismo reorganizavimo projektams. Ypač tokiame mieste kurio plotas didžiulis, gyventojų tankis niekinis ir pilna vietos tiesiog iškelti iš centro stambesnius objektus, ypač apsėstus valdininkų.
Creatium 2014-06-19 19:05
Tu kalbi apie Unesco Senamiesčio, vieno iš Vilniaus simbolių ir grožybių, išgriovimą dėl metro. Man tokios mintys nesuprantamos išvis.
slawcka 2014-06-19 19:43
Tiesa, kokio velnio Vilniui reikalingas metro? Vien tik tam, kad pries Europa pasipuikuot? Plius, as manau statant toki brangu projekta, tures ir atsipirkt greiciau, taigi bilietu kainos bus tikrai uzkeltos ir gausis taip kad tik turistai juo vazines, plius studenciokai girti naktimis..
immortallt 2014-06-19 20:14
metro kainuos kaip taksi, tada atsipirktų gal. Tramvajus - nėra laisvos žemės, iš esmės kalvarijų gatvėje lieka po vieną juostą. Kamščius sprendžia ar ne? O kaip likęs Vilnius?
Simplicity 2014-06-19 20:26
Šiaip jau, kažkada laisvę Joninėms kamšteliais buvo galima suteikt... Tai gal ir su metro būtų galima taip pat padaryt? Liaudis alaus kamšteliais nubalsuotų ir valdžia neturėtų kito pasirinkimo, kaip tik rasti lėšų ir prisidėti prie Vilniaus projekto, kurio nori visa Lietuva.
kestutisz 2014-06-19 21:05
Ne, ne visai taip (na, nors labai norint šį tą galima stumtelėti ir ten, bet šiaip jau nematau jokio poreikio), aš labiau apie tokią "vertybę" kaip Kalvarijų, Antakalnio, Geležinio Vilko gatves kurių va niekaip "neįmanoma" praplėsti iki padorių transporto arterijų todėl reiktų statyti metro, kurio statyba būtų gerokai brangesnė už tuos senus, bet visgi menkaverčius pastatus