Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mch0lic 2014-06-19 21:17
Nesuprantu kodėl visi lyg susitarę prieš tą metro nusiteikę, jei jau statytų tai privatus investuotojas iš privačių lėšų ir jau čia jo valia būtų rūpintis keleivių srautais ir ekonomine projekto puse. Aš žiūrėdamas iš savo varpinės tokiu įstatymu tik džiaugiuosi, metro yra greitas visuomeninis transportas ir jei tik galimybės leidžia visuomet apsistoju būtent prie metro linijų/skytrain'ų...
Creatium 2014-06-19 21:30
Didžiausi keleivių srautai yra nuo Santariškių iki Stoties. Antakalnio g., Geležinio vilko g. - tai nėra tos gatvės, aplink kurias būtų buriami didžiuliai keleivių srautai. Taigi, metro turėtų būti statomas toje trasoje, kur yra didžiausias esamas ir potencialus keleivių srautas. Taigi nori nenori turi eit per Senamiestį ar tą patį NMC (Šnipiškes, Konstitucijos pr.).
kassu 2014-06-19 21:33
tramvajus iš principo negali greitai važiuoti nes jo ir sustabdyti staigiai negali (čia kalbu aie miesto centrą), o šviesaforų nu nevisai, jie irgi stoja kai dega MINUSO ženklas.
o dėl metro statybos kainos tai Helsinkis Espoo 13.5 km kaina apie 1 mlr EUR
immortallt 2014-06-19 22:08
Privatus investuotojas niekad nestatys, jei imsi itin mažą palūkanų norma (už kiek Lietuva skolinasi) ir darai drastiškas prielaidas, kad kaip visi vilniečiai naudosis kasdien 2x ir net savaitgaliais, tada kaina vieno bilieto gaunasi ~8 litai. Čia netaikant mėnesinių, nuolaidų ir per berods 20 metų atsipirkimas. Metro pagrindiniai kaštai yra kapitalo ir va Oslas yra panašaus dydžio, kaip Vilnius. Bilietėlio kaina berods 12 litų, jau nepamenu tiksliai.
O šiaip aš už, jei tik iš privataus kapitalo, bet taip nenutiks.
kestutisz 2014-06-19 22:12
Ar tikrai tokie didžiuliai srautai ne vietinių žmonių, atvažiuojančių traukiniais/tarpmiestiniasi autobusais, kad užkemša tą arteriją? Gal tiesiog stotis ne vietoje? Na tiksliau ne pati stotis, o pagrindinis transporto mazgas prie jos. Troleibusam jo reikėjo, autobusam ne, bet deja vėl reikės jei bus sukurtas ala "stuburas" - tramvajus/metro. Nors transporto maršrutai lyg ir pradėti decentralizuoti, skaidyti gabaliukais, sugalvoti ala "greitieji" ar "privežimo" maršrutai, bet kažkodėl nė vienas nepasinaudoja net naujaisiais aplinkeliais, kad realiai pritraukti žmones.
arthappyuphere 2014-06-20 01:26
nereikėtų pamiršti ir tolimesnės miesto plėtros pasikeitimo atsiradus tokiam dalykui kaip metro. Kadangi Vilnius užima didelį plotą, greitas susisiekimas tarp atskirų jo centrų keistų tiek jų plėtros scenarijus, tiek gyventojų įpročius. Privatus investuotojas galėtų įžvelgti realią naudą iš to, o pačiam miestui nereikėtų vaikytis kitos vakarietiškos mados ir tankint gyventojų i kvadratinį metrą.
PASTEBĖJIMAS: dauguma nesinaudoja viešuoju transportu, nes jie nepatrauklūs kuriamo įvaizdžio prasme. Metro galėtų jau dabar pradėti keisti šią mąstyseną ir po kokių 20 metų kada realiai prasidėtų transporto problemos, mes jau šiandien būtume kažką padarę padariniams suvaldyti.
Argumentavimas analogais man nesuprantamas šitoje vietoje. Kita situacija ir kiti aspektai į kuriuos atsižvelgt reikia
Arns 2014-06-20 08:42
nesuprantu, iš kur tiek kliedinčių metro. Lyg tie patys iki pajuodavimo nesiskųstu esamu, kad iki jo paeiti reiktu, kad reiktu laukti, galų pilna bomžų... Metro tas problemas tik dar labiau padidintu.
O kol plėtra bus ne griaunant senus, o plečiant užmiesčio kotedžus, tol iš vis apie apie miesto transportą reiktu pamiršt. Net iki naujųjų vos vienas kitas esamas nuvažiuos.
immortallt 2014-06-21 20:44
Kuris iš jūsų manot, kad KIEKVIENAS Vilniuje gyvenantis kasdien, įskaitant savaitgaliais 2 kartus važiuos metro ir kaskart mokės po 12 litų? Jei bent vienas nevažiuos - metro neatsipirks niekad.
sub 2014-06-22 18:42
Jei tai statytų privati bendrovė, būtų geriau.
lape 2014-06-22 19:36
Reikia ar ne to metro Vilniui tikrai niekam neįdomu, bet yra įstaiga, kurioj sėdi direktorius, dar turbūt 10 pavaduotojų ir puikiai gyvena, turbūt ne už minimumą. Ir kuo ilgiau tas metro bus statomas, t.y. bus planuojamas statyti, tuo jiems geriau.
Tas pats ir su tramvajumi.
Dar galėtu būti ir kosmodromas, beje yra jau kažkokia kosmonautų ar tai kosmoso asociacija.
Bet juk yra Lietuvoj mokslo įstaigos transporto srities, tegu ir užsiima tuom už tuos pačius pinigus.
ra2 2014-06-23 09:30
incognit0 2014-06-24 18:20
7km patatys per 30 metų 0_0 po tiek laiko to metro kaina isaugs 30 ar net daugiau kartu arba bus vilniaus stadionas nr2 arba valdovu rumai nr2 turbut po tokiu statybu isdygtu ne vienas simtas graziu prabangiu sodybu, blemba amziaus projektas, ehh bet ar ne irodymas kad lietuvele yra korumpuotu valdininku krastas, idomu ar nera tu paciu žmoniu kurie rankeles prikiso prie valdovu rumu projekto sitam projekte.
immortallt 2014-06-24 18:22
Tu supranti, kad kalbama apie privačių investuotojų pinigus. Tai ar durnas, ar neskaitai?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Metro Vilniuje: betrūksta milijardo litų