Lietuvių startuolis „Toyze“ jau perkopė 1 mln. ribą ir nė neketina mažinti apsukų
(0)
Lietuvių sukurta mobilioji aplikacija „Toyze” įgavo pagreitį. Pirmosios pasaulyje trimačių (3D) žaidimų herojų modelių kūrimo ir spausdinimo platformos vartotojai sukūrė jau vieną milijoną 3D modelių.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia
tik entuziazmo.
Vienas iš mobiliosios programėlės kūrėjų ir investuotojų Ilja Laurs pabrėžia, kad komanda neketina mažinti tempo. „Džiaugiuosi, kad „Toyze“ pelnė vartotojų simpatijas ir įgavo pagreitį. Mes esame pirmieji ir vieninteliai pasaulyje, pasiūlę žinomiausių mobiliųjų žaidimų mėgėjams susikurti unikalų herojaus modelį ir jį atsispausdinti. „Toyze” - tarsi trimatis „Instagram“. Mes siūlome panašią personalizaciją, tik priešingai nei redaguoti nuotraukas su filtrais ir efektais, „Toyze“ leidžia pačiam kaip nori susimodeliuoti unikalų žaidimo herojų ir paversti jį figūrėle, atspausdinta 3D spausdintuvu”, - sako rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ įkūrėjas I. Laurs.
Aplikacijos kūrėjų teigimu, didelis jų privalumas yra tai, kad vartotojas kuria 3D modelį ir užsisako jo spausdinimą vienoje vietoje. „Toyze“ partneriams – žaidimų „My Talking Tom“, „Cut the Rope“, „Pou“ ir „The Tribez“ kūrėjams – bendradarbiavimas suteikia galimybę su klientais išlaikyti ryšį net ir pastariesiems nenaudojant mobilaus telefono.
„Su „Toyze“ bendradarbiaujame nuo pat aplikacijos starto ir esame patenkinti platformos progresu. Mes tęsime partnerystę ir tikime, kad kartu pasieksime dar geresnių rezultatų”, - sako „Cut the Rope“ žaidimą sukūrusios bendrovės „Zeptolab“ vadovas Misha Lyalin.
Nemokama aplikacija, kurią galima rasti „Google Play” ir „App Store“, parsisiųsta jau daugiau kaip 350 tūkst. kartų. Praėjusią savaitę „Toyze“ aplikacija sukurtos ir atspausdintos figurėlės puikavosi pasaulinėje elektronikos parodoje CES, vykusioje Las Vegase (JAV).