Ar tikrai „iPad“ prarado rinkos dalį „Android“ naudai? (0)
Beveik visi rinkos rodikliai rodo, jog „iPad“ tebetęsia savo pergalingą žygį plataus vartojimo rinkoje ir nė neketina nusileisti konkurentams, tarp kurių patenka ir bene rimčiausias priešininkas „Android“. Tačiau ar taip yra iš tikrųjų?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Internete sklando gausybė naujienų ir straipsnių su antraštėmis apie tai, kaip "Apple" gaminamas planšetinis kompiuteris "iPad" ir operacinė sistema "iOS" "kaitina verslo pasaulį" arba apie nuolat rekordus mušančius šių prekių pardavimus. Tokio tipo istorijos (kurių greit bus tiek, kad vargiai galėsime suskaičiuoti) tikrai neprisideda prie "Android" planšetinių kompiuterių, tokių kaip "Dell Streak", "Motorola Xoom", "Samsung Galaxy Tab 10.1", "Acer Iconia" ir kitų, pardavimų augimo. Šiuo metu konkurentams ypatingai skaudžiai "kanda" tai, jog "Apple" savo internetinėje parduotuvėje siūlo daugiau kaip 100000 savo produktams skirtų programėlių (Apps).
Tačiau pažvelkime giliau. Bendrame naujienų sraute galima "atkasti" žinių apie tai, jog "iPad" tenkanti planšetinių kompiuterių rinkos dalis antrajame šių metų ketvirtyje ženkliai sumažėjo. "Antrąjį metų ketvirtį "Apple" užėmė 61 procentą globalaus planšetinių kompiuterių verslo: parduotas rekordinis skaičius - 9,3 milijonų - planšetinių kompiuterių su "iOS" operacine sistema", - rašoma apžvalginiuose rinkos straipsniuose. Nors ši dalis yra nemaža, tačiau lyginant su tuo pačiu praėjusiųjų metų laikotarpiu, kompanijos pozicijos yra gerokai susilpnėjusios - prieš metus "Apple" užėmė net 94 procentus rinkos.
Kas gi vyksta iš tiesų? Ar tokią statistiką galima vertinti, kaip „Android“ įsibėgėjimą? JAV rinkoje tai vyksta – tą įrodo palankūs vartotojų atsiliepimai ir didėjantis „Android“ produkcijos parduotuvių skaičius. Panašu, jog pardavimai išliks esminis veiksnys. „Apple“, skirtingai nei „Android“ gamintojai, kol kas išparduoda visą „iPad“ produkciją. Tačiau komerciškai sėkmingų „Android“ kompiuterių jau esama – pavyzdžiui, „Asus Eee Pad Transformer“. Situacija gali dar labiau keistis, kai į šią konkurencinę kovą rimtai įsilies kiti stambūs gamintojai, tokie kaip „Lenovo“ ar „Sony“.