Ar galite praleisti pavaras su mechanine pavarų dėže?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

statistika 2024-10-21 01:01
Na, alkūninis prie max aps patiria mažiausias apkrovas. vot dušmana ir lanksto jį važinėdami min aps
kestutisz 2024-10-21 12:06
Yra buvę istorijoje dėžių kur rizikuodavai sulaužyti praleisdamas pavaras, tai kažkaip liko įprotis suminkyt visas, nors gal to ir nebereikia.
azotas 2024-10-21 18:57
vokietijoi kaip tik moko, kad reikia praleist pavaras is 2 i 4 ir panasiai, ekonominis vairavimas skaitos.
SaMaras 2024-10-22 08:11
Nežinau, kaip ten iš tikro moko, bet tam tų pavarų ir pridaro daug, kad varikliai dirbtų optimaliais sūkiais... Na su dabartine 6 laipsnių dėže tai prašokinėju tik tose situacijose kai labiau reikia sportinio bėgėjimosi... t.y. kad variklis dirbtų didesniais sūkiais tai pvz mieste kur įšokus reikia greitai pasiekti <60 tai dažnai būna 1,2,3 ir tada pasiekus reikiamą greitį jau greitėti nebereikia tada jau jungi tiesiai į 5, nes sukimo momento nebereikia arba panašiai jei reikkia palaikyti 80km/h tada galima prašokti 5 pavarą. bet bendrai paėmus standartinėse situacijose nesugalvoju jokio tikslo nei ekonominio nei kt.. jei važiuoji pvz 1,3,5 tai kas iš to? Variklis įsisuka įsijungia turbo sukimo momentas didelis, jungi aukštą pavarą tada turbo atsijungia, viskas lagina, tada įsuki vėl variklį ir turbo, tada vėl aukštą pavarą ir vėl viskas iš naujo...
IceBullet 2024-10-22 23:06
Ipratau naudoti tik 1, 3, 4 ir 6 su 5,7 hemi. 2 reikalinga nebent drage. 5 isvis nelabai reikalinga.
gytis13 2024-10-23 19:37
Jei vairuotojas gali pajudėti iš vietos 2 pavara reiškia jau moka važiuoti...