Kaip sukurti efektyvų automobilio pardavimo skelbimą? Geriausi triukai ()

© PickPic (atvira licencija) | https://motoryzacja.interia.pl/porady/news-jak-napisac-skuteczne-ogloszenie-o-sprzedazy-samochodu-najle,nId,21319128
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Verta prisiminti, kad daugelis perka automobilį „akimis“, o tai reiškia, kad jei nuotraukos yra nekokybiškos, greito pardavimo tikimybė gerokai sumažėja.
Kaip padaryti geras automobilio nuotraukas skelbimui? Štai keletas patarimų
- Fotografuokite iš skirtingų transporto priemonės pusių
- Raskite tinkamą vietą su geru apšvietimu ir erdve aplink automobilį
- Prieš fotografuodami nuplaukite automobilį, bet palaukite, kol jis išdžius
- Pasirinkite saulėtą dieną, kad jūsų automobilis atrodytų patraukliai
- Nufotografuokite interjerą: prietaisų skydelį, sėdynes, bagažinę
- Nufotografuokite variklį
- Nepamirškite apie papildomą įrangą, pavyzdžiui, atsarginį ratą ar įrankių rinkinį
- Būkite sąžiningi ir parodykite visus pažeidimus ar defektus
Kaip parašyti gerą automobilio pardavimo skelbimą?
Geras aprašymas gali lemti, ar potencialus pirkėjas paskambins, ar jūsų skelbimą praleis. Susikoncentruokite į faktus ir būkite sąžiningi. Pabrėžkite transporto priemonės privalumus, pavyzdžiui, visą aptarnavimo istoriją arba gerai prižiūrimą saloną. Galite pridėti informacijos iš pirmų lūpų, pavyzdžiui, kaip automobilis važiuoja ar vidutinės jo degalų sąnaudos eksploatacijos metu – tokios detalės gali patraukti dėmesį ir sukurti pirkėjų pasitikėjimą.
Venkite pardavėjų mėgstamų klišių ar perteklinių šauktukų. Tokios frazės greičiau suerzins nei paskatins pirkti. Jūsų aprašymas turi būti glaustas, pagrįstas ir sąžiningas. Verta parašyti tekstą pačiam ir tik jį užbaigus galimam jį įvertinti DI įrankiu, kuris gali patikrinti, pavyzdžiui, kalbinį taisyklingumą.
Įdėjus skelbimą viename iš portalų, verta parengti svarbiausios informacijos apie automobilį sąrašą, kad pokalbio telefonu su potencialiu pirkėju metu galėtumėte greitai atsakyti į klausimus.
