Karščiai ir nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu. „Atskleidžiame tiesą apie elektromobilius“ ()

© Alexander Migl, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Audi_e-tron_55_quattro_at_IAA_2019_IMG_0551.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Toliau sąraše yra „Hyundai IONIQ 5“ ir „Rivian R1T“, kurių nuvažiuojamas atstumas sumažėjo 3 procentais, ir „Ford Mustang Mach-E“ bei „Chevrolet Bolt“, kurių sumažėjimas sumažėjo 4 procentais.
Blogiausiai reitinge pasirodė „Chevrolet Blazer“, kurio nuvažiuojamas atstumas karštu oru sumažėjo 14 procentų. Šiek tiek geresnį rezultatą pasiekė „Kia Niro“, užėmęs priešpaskutinę vietą reitinge, ir, galbūt netikėtai, „Tesla Model S“ (trečia vieta nuo galo).
Kaip prižiūrėti elektromobilį karštu oru?
Karštas oras, kaip matote, nėra palankus elektromobiliams. Todėl svarbu žinoti, kaip užtikrinti, kad akumuliatorius išliktų geros būklės nepaisant ekstremalių temperatūrų. Yra keletas pagrindinių taisyklių, kurių laikymasis gali smarkiai paveikti jūsų automobilio elementų tarnavimo laiką.
Visų pirma, svarbu vengti parkavimo tiesioginiuose saulės spinduliuose. Geriausia parkuoti pavėsyje arba garaže, nes tai sumažins automobilio įkaitimą. Taip pat svarbu nepamiršti, kad karštu oru negalima iki galo įkrauti elektromobilio akumuliatoriaus. Geriausia palaikyti įkrovos lygį nuo 20 iki 80 procentų.
Taip pat nerekomenduojama krauti tiesioginiuose saulės spinduliuose. Idealus laikas prijungti automobilį prie įkroviklio yra vakaras arba naktis. Tačiau jei neturite kitos išeities, kraunant dieną, prieš atjungiant įkroviklį verta įjungti salono išankstinio aušinimo funkciją. Tai sumažins temperatūrą automobilio viduje neapkraunant akumuliatoriaus važiuojant.
Taip pat turėtumėte žinoti, kad automobilio įkrovimas karštu oru užtruks ilgiau. Įkrovimas padidina akumuliatoriaus temperatūrą, todėl kompiuteris sumažins srovę, kad tai sumažintų.
