Skaitmeninės žiniasklaidos rinka ir toliau plečiasi  (0)

Prieš kelias savaites Pasaulio laikraščių ir leidėjų asociacija (angl. „World Association of Newspapers and News Publishers – WAN-IFRA“) Vokietijoje paskelbė kasmetinio „World Digtial Media Trends“ tyrimo ataskaitą.

Oficialiame asociacijos pranešime spaudai teigiama, kad šie metai žiniasklaidos pasaulyje, visai kaip ir praėję, pasižymi augančiu skaitmeninių visuomenės informavimo priemonių vartojimu bei didėjančiais reklamos kiekiais juose.

2008-aiaisiais metais globaliu mastu net 80% juridinių asmenų išlaidų, skirtų pramoginiams bei rinkodaros tikslams žiniasklaidoje realizuoti, buvo skirta tradicinėms jos formoms (televizijai, radijui, spaudai) kai tuo tarpu skaitmeninės informavimo priemonės tenkinosi 21% bendrų išlaidų. Jei tokie plėtros tempai ir toliau išliks panašūs, prognozuojama, kad iki 2013-ųjų skaitmeninė žiniasklaida sudarys jau 31% juridinių asmenų išlaidų pasauliniu mastu, o tradicinė tuo tarpu pritrauks jau tik 69% bendro pinigų srauto.

„Laikraščiai visame pasaulyje ir toliau traukiasi iš žiniasklaidos derinio geriausiai tinkančio skaitytojui, o kartu ir siekiančio išlaikyti nuolatinį pelno srautą bei [perspektyvias] apyvartos galimybes“, – pranešime teigė Marta Stoun (Martha Stone), Pasaulio laikraščių ir leidėjų asociacijos plėtojamo projekto „Shaping the Future of the Newspaper“ vadovė.

Organizacija atliekant šį globalaus mąsto tyrimą bendradarbiavo daugiau kaip su 66 skirtingomis rinkos tyrimų bendrovėmis iš viso pasaulio. Su visa tyrimo ataskaita nemokamai susipažinti gali tik asociacijai priklausantys nariai, tuo tarpu tretieji asmenys, taip pat norintys perskaityti medžiagą, turi ją įsigyti.

Vasaros pabaigoje Malaizijoje paskelbtais Pasaulio laikraščių ir leidėjų asociacijos tyrimo duomenimis, spausdintinius laikraščius kas dieną skaito 1,7 milijardo žmonių, o tai sudaro 25% pasaulio suaugusiųjų populiacijos. Pridėjus nereguliarius skaitytojus šis rodiklis išaugtų iki 37%.

Aut. teisės: MobiNews.lt
MobiNews.lt
Autoriai: Ugnius Babinskas

(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)