Avalanche Studios vadovas – apie Battlefield ir Call of Duty serijų ateitį  (1)

Po pagrindinių šių metų pirmojo asmens šaudyklių pasirodymo kompanijos Avalanche Studios įkūrėjas ir vadovas Christofer Sundberg nusprendė išsakyti savo nuomonę apie šias serijas. Savo Twitter paskyroje kūrėjas parašė, kad franšizės Call of Duty ir Battlefield po truputį išsisemia.

„Aš prognozuoju jų eros pabaigą po Call of Duty: Ghosts ir Battlefield 4 pasirodymo. Aš netikiu Call of Duty serijos ateitimi, tuo tarpu Battlefield, mano manymu, galės išgyventi tik kaip daugelio žaidėjų režimo projektas“, – pareiškė Christofer Sundberg.

Kokiais nors argumentais Avalanche Studios vadovas savo komentarų nepagrindė. Tiesa, į žurnalistų klausimą, ar Activision franšizė galės egzistuoti, jei bus suskaidyta į vieno ir daugelio žaidėjų projektus, Christofer Sundberg atsakė, jog visa tai yra prasminga tik tuomet, jei abi sudedamosios dalys skirsis iš esmės:

„Nemanau, kad šiuo metu tai įmanoma, o jei ir bus įmanoma, tai tik tuo atveju, jei dvi dalys radikaliai skirsis, o leidėjai nenaudos senų schemų ir suras naujų kelių, kaip padaryti pelningais savo projektus.“

Christofer Sundberg teigia, kad jis nekalba apie sąlyginai nemokamą koncepciją, ir pabrėžė, jog sėkmė ateis tuomet, jei tik bus atsisakyta bet kokių F2P asociacijų.

Priminsime, kad abi šaudyklės jau turi savo sąlyginai nemokamas reinkarnacijas – Battlefield Play4Free ir Call of Duty Online. Jos gana sėkmingos, tačiau neaišku, kaip ilgai visa tai truks.

Be to, skirtingai nei Call of Duty kūrėjai, švedai iš studijos DICE dar gali pateikti siurprizų (pavyzdžiui, Star Wars: Battlefront), ir reikia tikėtis, kad EA nesužlugdys eilinės franšizės, o siurprizas bus malonus.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Aut. teisės: Faceit.lt

(8)
(0)
(0)

Komentarai (1)