Naujojo „Jaguar XE“ konstrukcijoje – daugiau nei 75 proc. perdirbto metalo  (0)

„Jaguar“ kompanija paskelbė, kad rugsėjo 8-ą dieną debiutuos visiškai naujas vidutinio dydžio sedanas XE. Tai pirmas visiškai naujas „Jaguar“ modelis per pastaruosius penkerius metus.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kiek dabar žinoma, XE modelis bus kuriamas konstrukcijas gaminant iš perdirbto metalo. Kompanija pabrėžia, kad XE modelyje aliuminio ir kito perdirbto metalo bus panaudota daugiau nei 75 procentai. „Jaguar“ inžinieriai užsibrėžė iki 2020-ųjų metų tris ketvirtadalius perdirbto metalo naudoti kuriant absoliučiai visus modelius.

XE modelis bus parūpintas keturių cilindrų varikliu. Gamintojo teigimu, agregato degalų sąnaudos neviršys 4 litrų šimtui kilometrų kelio. Planuojama išmetamųjų dujų emisija – mažiau nei 100g/km.

Automobilis bus aprūpintas ir pagalbos vairuotojui sistemomis. Viena jų – „Electric Power Assisted Steering“ technologija. Didžiosios Britanijos automobilių gamintojas sako, kad tai padės vairuotojui manevruojant mažu greičiu.

Dar viena sistema – „All Surface Progress Control“. Tai elektrinis pagalbininkas, kuris veiks kaip sistema, užtikrinanti sukibimą esant slidžiai kelio dangai.

Manoma, kad „Jaguar XE“ rinkoje dėl pirkėjų dėmesio konkuruos su trečiosios serijos BMW ir C klasės „Mercedes“.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(3)
(0)
(3)

Komentarai (0)