Kosminis simuliatorius Star Citizen pateko į Gineso rekordų knygą  (0)

Kosminio simuliatoriaus Star Citizen ir toliau didina savo biudžetą, o kartu muša naujus rekordus. Dar prieš porą savaičių žaidimas buvo surinkęs $53 mln., tačiau visai neseniai viršijo $55 mln. ribą, o apie tai tučtuojau pranešė projekto kūrėjai.

Taip pat pranešta, kad kosminis simuliatorius pateko į Gineso rekordų knygą, ir ne tik kaip žaidimų projektas su didžiausiu biudžetu, surinktu „viso pasaulio“, tačiau ir kaip apskritai projektas, kurio finansavimu užsiima bendruomenė. Star Citizen ir toliau stabiliai didina biudžetą, o tai daryti padeda prekyboje esantys žaidimo komplektai su kosminiais laivais.

Žaidimo kūrėjai noriai kalbėjo apie nesibaigiantį pinigų srautą ir pažymėjo, jog viso to priežastis, jog pats žaidimas yra neįprastas. Projekto vadovas Chris Roberts teigė:

„Manęs dažnai klausia, kodėl mes ir toliau renkame pinigus ir nejaugi mums neužtenka to, kas jau yra dabar. Atsakymas paprastas: Star Citizen nėra visiškai normalus žaidimas, jis kuriamas ne kaip kiti žaidimai, todėl ir finansuojamas ne kaip kiti žaidimai.“

„Aš žinau, jog kai kurie žmonės bijo taip vadinamo „nuolatinio gerinimo“ ir to, jog žaidimas niekada nebus baigtas dėl vis didėjančio funkcionalumo ir turinio bei nesibaigiančio finansavimo.“

„Aš pasakyčiau, kad tai yra sąžininga kritika, jei išleistume žaidimą optiniuose diskuose. Tačiau mūsų produktas platinamas internetu, o kartu išleidome porą versijų dar iki galutinės versijos pasirodymo. Būtent dėl nuolatinio tobulinimo mes jau išleidome modulį Angara ir režimą Arena Commander, taip pat išleisime ir daugelį kitų.“

C.Roberts patikino, jog visi vartotojų paaukoti pinigai bus skirti žaidimo kūrimui, įskaitant pirmojo asmens šaudyklės elementus, prekybos sistemą ir kitus modulius. Savo ruožtu, Cloud Imperium Games jau išleido atnaujinimą, skirtą režimui Arena Commander.

Tikimasi, kad galutinė Star Citizen versija pasirodys 2015 m.

FACEIT.LT – IT Naujienos

Aut. teisės: Faceit.lt

(16)
(0)
(16)

Komentarai (0)