Psichologas: duoti mažam vaikui „iPad“ – tas pats, kas žaisti „rusišką ruletę“  (5)

Planšetinio kompiuterio davimas mažamečiui vaikui yra tolygus išnaudojimui, nes tai yra „rusiškos ruletės“ žaidimas su jo formavimusi ir vystymu, mano psichologas Richardas House'as.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Jo teigimu, įrenginiai, kaip planšetiniai kompiuteriai, yra nereikalingi ir netgi žalingi vaikams, rašo Dailymail.co.uk.

Dr. House'as, kuris įkūrė organizaciją Early Childhood Action ir kuris yra vienas iš vaikystės išsaugojimo kampanijos „Too Much Too Soon“ patarėjų, išsakė susirūpinimą reaguodamas į didėjančią vaikų priklausomybę nuo įrenginių su liečiamais ekranais.

Rašydamas „Nursery World“ žurnale jis teigė, kad elektroninių vaizdų matymas ekranuose sukelia „sutrikusį ir iškreiptą pasaulio suvokimą.“

„Tikrą, žmogiškųjų santykių ir natūralų pasaulį yra sunku suprasti visiems žmonėms, – aiškino psichologas. – Supainioti vaikus, kai jie tik pradeda gyventi šiame pasaulyje, yra akivaizdus absurdiškas natūralios dalykų tvarkos apvertimas.“

Jis priminė Amerikos pediatrų rekomendaciją, kad vaikai iki dvejų metų neturėtų naudoti įrenginių su liečiamais ekranais ir kad tokių įrenginių naudojimas vyresnio amžiaus vaikams turėtų būti apribotas.

Pasak jo, mes kol kas nežinome, kas tiksliai nutinka mūsų pažinimui, kai naudojame technologijas tokiame ankstyvame amžiuje – ir tai yra svarbiausia.

„Atrodo, kad modernių technologijų arogancija neturi jokių ribų. Remiantis tuo, ką čia išdėsčiau, „iPad“ davimas vaikams prilygsta išnaudojimui. Tai tas pats, kas žaisti „rusišką ruletę“ su vaiko vystymusi“, – sakė Richardas House'as.

Tiesa, ne visi yra tokios kategoriškos nuomonės. Mokslininkė Annette Karmiloff-Smith tame pačiame žurnale aiškino, kad reikėtų ištirti ir potencialias teigiamas technologijų naudojimo puses.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(32)
(3)
(29)

Komentarai (5)