Prisikelia Rusijos superautomobilių markė - iš pelenų pakils „Marussia“  (2)

Novosibirsko verslininkai nupirko visus buvusios Nikolajaus Fomenko kompanijos „Marussia“ superautomobilius ir ketina atnaujinti jų gamybą. Į Vakarų Sibiro lygumos pietryčiuose įsikūrusį miestą buvo atvežti šeši garsieji automobiliai. Po „Marussia Motors“ bankroto jie tiesiog stovėjo apleisti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Iš pradžių rengiamasi patikrinti, ar visi jų mazgai veikia, o vėliau restauruoti kiekvieno modelio interjerą ir perdažyti kėbulą.

Restauruos pamirštus modelius

Pramogų verslo atstovas, muzikantas ir buvęs lenktynininkas N. Fomenko su „Marussia“ prekės ženklu ketino atsiriekti dalį superautomobilių rinkos. Tačiau planas neišdegė ir 2014 metais kompanija bankrutavo, o visas jos turtas buvo parduotas.

Kaip skelbia portalas news.ngs.ru, verslininkai nusprendė nupirkti visus likusius „Marussia“ superautomobilius ir prikelti juos naujam gyvenimui.

Novosibirsko kompanijos „VIP-Service“ atstovai neatskleidė, kiek jiems kainavo šie automobiliai. Visgi yra žinoma, kad geros būklės egzotiškos transporto priemonės kaina siekia 260 tūkst. eurų.

„B1 ir B2 modeliai, kuriuos turime, puikiai važiuoja. Dar vieną B1 kabrioletą reikia užbaigti, o B3 prototipas – kol kas tik rėmas be mazgų. F2 visureigis gali važiuoti, tačiau jam prireiks rimto remonto. Visi šie automobiliai pagaminti 2013 – 2014 metais, o pastaruosius dvejus metus tiesiog stovėjo garaže. Tiesiog reikia sutvarkyti – po to, kai buvo apleisti dabar jie reikalauja dėmesio“, - rusų žurnalistams sakė „VIP-Service“ vadovas Aleksandras Serdcevas.

Nori atnaujinti gamybą

Jis taip pat pastebėjo, kad visi išvardinti „Marussia“  superautomobiliai formaliai laikomi prototipais, todėl negali važinėti bendrojo naudojimo keliais. Todėl jiems ir kilo idėja po visapusiško remonto pakeisti jų statusą.

„Reikės gauti NAMI išduodamą transporto priemonės atitikties sertifikatą. Tačiau tai tik po visų atliktų darbų, kuriems ties vienu automobiliu užtruksime 6-7 mėnesiu“, - komentavo A. Serdcevas.

Pagrindinius konstrukcijos principus „Marussia“ inžinieriai nusižiūrinėjo nuo „Ferrari“, o visi automobiliai buvo surenkami rankomis. Superautomobiliuose buvo montuojamas 420 AG variklis, kuris leido nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau nei per 4 sekundes.

Po restauracijos automobiliai bus parduoti kolekcionieriams. Vėliau verslininkai žada pradėti derybas dėl teisės į „Marussia“ prekės ženklą. Jie nori gaminti juo pažymėtus naujus modelius.

A. Serdcevo teigimu, jau atsirado užsienietis investuotojas, kuris paremtų šį projektą. Nauji automobiliai būtų gaminami Rusijoje ir Italijoje. 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(18)
(7)
(11)

Komentarai (2)

Susijusios žymos: