Toksiški „Tesla“ fanatikai jau tampa problema elektromobilių savininkams ir apžvalgininkams  (9)

„Tesla“ fanai puola teigiamas kitų elektromobilių apžvalgas, bet markių mėgėjų toksiškumas jau seniai nėra naujiena.


© Lekhaki (CC BY-SA 4.0)| https://commons.wikimedia.org

Markių mėgėjai tikriausiai yra blogiausia automobilių kultūros dalis. Jei esate kur nors viešai sakę „tik *bet kokia markė* gamina gerus automobilius“, jūs esate vienas iš tokių. Būtent dėl tokio fanatizmo, kuomet žmonės lenkiasi vienos korporacijos kūriniams ir net nepripažįsta kitų, nukenčia visi. Vieni užsimerkia prieš gamintojo tingumą ir prastėjančią kokybę, kiti mano, kad gatvėje nusipelno didesnės pagarbos, nes vairuoja vienos vokiškos markės automobilį.

Anksčiau taip buvo sakoma apie BMW ir „Audi“ mėgėjus, kurie leisdavosi į atvirą konfliktą, ginčydamiesi apie subjektyvų automobilių, kurių jie nesukūrė, „gerumą“. Bet kokia kritika automobiliui buvo suvokiamas kaip asmeninis įžeidimas. Kai kurie ne tik save identifikuodavo kaip markės mėgėją („Ar esu „Toyota“ fanas“), bet dar ir šią asmenybės problemą perkeldavo ant savo aprangos ar odos. Keturių žiedų tatuiruotė markių mėgėjams atrodo kaip lojalumo ženklas, nors objektyviai yra tokia pat reikšminga kaip mėgstamiausio tualetinio popieriaus gamintojo įamžinimas ant savo vienintelio kaklo.

Tačiau dabar BMW, „Audi“ ar kitų markių mėgėjai atrodo šiek tiek adekvatesni, nes juos šiose bepročių lenktynėse jau lenkia „Tesla“ fanatikai.

 

„Tesla“ mėgėjai pirmiausia ėmė trukdyti apžvalgininkams, pastebintiems tikrus šių automobilių trūkumus. Jie yra linkę ignoruoti akivaizdžias kokybės problemas, pigias medžiagas ir kartais sunkiai organizuojamą klientų aptarnavimą. Tai nepadeda niekam, nes „Tesla“ automobiliai nėra pigūs ir jų kokybės problemos turėtų būti pabrėžiamos tol, kol bus išspręstos. Net ir tik kelis neigiamus taškus pažymėję apžvalgininkai sulaukdavo šlykščių komentarų iš žmonių, kurie gynė sau nepriklausantį automobilių gamintoją.

Kaip praneša Electrek.co, dabar kitų elektromobilių pirkėjai, kurie priklauso „Tesla“ grupėms socialiniuose tinkluose, sulaukia grasinimų mirtimi vien todėl, kad pasirinko „Mustang Mach-E“ ar kitą elektromobilį. Sergio Rodriguezas, JAV kariuomenės veteranas, internete pasakė kelis teigiamus dalykus apie „Mach-E“ ir sulaukė grasinimų bei palinkėjimų, kad jo elektromobilis užsidegtų. Tokie pat komentarai lydi ir kitas mėgėjų daromas apžvalgas, ypač jei žmogus prieš tai vairavo „Tesla“.

 

Nemažai neigiamų komentarų yra susiję ne tik su beprotišku fanatizmu prekės ženklui, bet ir su faktu, kad „Mustang Mach-E“ yra „Ford“ kūrinys. Tai yra, elektromobilį pasirinkę žmonės yra atakuojami dėl to, kad to automobilio gamintojas dar gamina ir vidaus degimo variklius, kurie teršia aplinką. Tai yra ypač toksiškas elgesys, kuris nėra logiškas ir dėl to, kad viena iš „Tesla“ misijų yra automobilių elektrifikacijos skatinimas.

Markių mėgėjai dažnai taip maskuoja savo nepasitikėjimą savimi ir kompleksus. Tačiau supratimas, kad vien dėl to, kad „Tesla“ tikriausiai gamina geriausius elektromobilius, tu netampi geresniu žmogumi, vis tiek kirba jų smegenyse. Savęs siejimas su prekės ženklu, kuris tau nepriklauso, parodo, kad asmenybės čia nelabai ir yra, o agresyvus šios padėties gynymas tik rodo, kad šis faktas yra skaudus. Kai žmogus yra tik „Tesla“ fanas“, kas iš jo lieka, kai paaiškėja, kad „Ford“ gamina ne prastesnius, o gal net kai kuriais atžvilgiais ir geresnius elektromobilius? Būtent dėl to markių mėgėjai taip agresyviai gina jiems patinkančias korporacijas, kurioms tokia gynyba nepadeda - jie pasąmoningai mano, kad gina save.

Aut. teisės: Technologijos.lt

(29)
(25)
(4)

Komentarai (9)