„Google” siekia sujungti reklamas televizijai ir „YouTube”  (2)

Kompanija „Google”, norėdama prisivilioti stambesnius reklamuotojus, kuria technologiją, galinčią sujungti televizijos reklamos tarpininkavimo verslą su „YouTube“ ir kitomis interneto svetainėmis, talpinančiomis videomedžiagą.

„Kompanija vysto technologiją, leisiančią reklamuotojams pirkti reklamos laiką „Google TV“, kuri tiesiogiai transliuoja reklamas „YouTube“ ir kituose interneto tinklapiuose: videomedžiaga talpinama naudojant tą pačią sąsają. „Google“ su nedidele grupe reklamuotojų išbando paslaugą, pavadintą „Google TV Ads Online“. Manoma, kad ši paslauga bus pristatyta artimiausiais mėnesiais“, - sakė „Google TV Ads“ direktorius Michael Steib.

Net ir ekonomikos nuosmukio metu yra laukiama didžiųjų kompanijų augimo, todėl „Google“ tikisi, jog nauja paslauga paskatins didžiųjų prekinių ženklų reklamuotojus skirti lėšų abiems paslaugoms. „Tai yra tik „Google“ vizijos dalis, kuria siekiama sujungti įvairias programas, leisiančias reklamuotojams lengviau valdyti ir įvertinti išlaidas tradicinėms ir internetinėms žiniasklaidos priemonėms“, - sakė „YouTube“ produkto valdymo direktorė Shishir Mehrotra. Šiais metais „Google“ jau atsisakė tarpininkauti spausdintoms bei radijo reklamoms, bet kompanija yra įsitikinusi, kad situacija nepasikartos su televizijos ir videomedžiagos reklama.

Dėl naujo veiklos pobūdžio „YouTube“ turi užtikrinti ilgesnės videomedžiagos - televizijos laidų ir filmų transliavimą, nes tik jų žiūrovai gali toleruoti ilgesnes reklamas. Nors dar tebevyksta derybos su svarbiausiomis žiniasklaidos kompanijomis, „YouTube“ jau yra pasirašiusi keletą sutarčių su kompanija „CBS Corp“.

Ar „Google TV“ reklamuotojai, kurių dauguma dar tik išbando paslaugą, pasinaudos internetinės videomedžiagos teikiamais privalumais, dar pamatysime. Kai kurios televizijos reklamos gali būti netinkamos tiesioginei videomedžiagai, tačiau Michael Steib užtikrino, kad kompanija dirba nustatinėdama geriausius formatus. Vis daugiau žiūrovų renkasi internetinę televiziją, dėl to „Google“ ir kitos interneto kompanijos tikisi paveržti verslą iš tradicinių televizijos reklamos pardavėjų - televizijos stočių ir kabelinės televizijos kompanijų. O šios kompanijos priešinasi, kurdamos naujas internetines paslaugas ir reklamos pardavimo programas, galinčias konkuruoti su „YouTube“ ir „Google TV“. Naujoji paslauga galėtų padėti „Google“ užimti padėtį parduodant reklamas „Internet-delivered TV“. Kompanija stengėsi sudaryti sandorius, kad „YouTube“ būtų prieinama naudojant kompanijos „Apple Inc“ įrenginius „Apple TV“, paleidžiančius internetinius tinklapius per televiziją.

„Google“ kuria naują paslaugą, nes ir toliau jaučia ekonominę krizę. Kompanija, kurios būstinė įsikūrusi Mountain View Kalifornijoje pranešė, kad atleidžia beveik 200 pardavimo ir marketingo darbuotojų. Tai yra didžiausio masto darbuotojų atleidimas „Google“ istorijoje, įvykęs ne pertvarkant kompaniją po susijungimo. Šiais metais kompanija jau atleido 100 naujų darbuotojų, žymiai sumažino laikinų darbuotojų skaičių, nustatė rezultatų ribas bei apkarpė priedus. Paskutinį 2008 metų ketvirtį kompanijoje dirbo 20 222 darbuotojai.

Nors „Google“ pakankamai lengvai parduoda reklamas, talpinamas šalia paieškos sistemos, tačiau kompanija mano, jog sunkūs laikai dar tęsis ir situacija vis blogės. Nepaisant „Google“ pastangų diversifikuoti pajamas, net 97 proc. pajamų yra gaunama iš reklamos. „Google“, kuri prieš kelerius metus priimdavo tūkstančius naujų darbuotojų kasmet, mažina augimą. „Kompanija per daug investavo į kai kurias sritis, ruošdamasi augimui, kurį tuo metu išgyveno“, - blog’e paskelbtame pranešime teigė Verslo plėtros ir pardavimų viceprezidentas Omid Kordestani.

Tokie Google sprendimai neturėtų stebinti - jau metų pradžioje mes rašėme apie paieškos milžinės įėjimo į TV reklamos rinką strategiją, kurią ėmė kurti  iš „Universal NBC“ į „Google“ atsikėlęs 32-ejų metų Michael Steibas.

Aut. teisės: IT žinios

(0)
(0)
(0)

Komentarai (2)