Kylantys „Microsoft“ paieškos sistemos „Bing“ rodikliai aštrina santykius su "Google"  (7)

Trečiadienį buvo paskelbti duomenys, rodantys, jog praėjusią savaitę kompanijos „Microsoft“ sukurta paieškos sistema „Bing“ iš konkurentų atsikovojo dalį lankytojų.

Microsoft Bing“ atsisakė įprastų blizgučių ir pasuko "Google" minimalizmo keliu, puslapio dizainą pagyvindami tik jaukiu foniniu piešinuku. Pakankamai neblogai veikiantys paieškos algoritmai davė visai neblogus pirminius rezultatus, nors ji vis dar gerokai atsilieka nuo bendrovių „Google Inc“ bei „Yahoo Inc“.

„Mūsų ilgalaikis projektas – pasivyti rinkos lyderę kompaniją „Google“, kuri stengiasi įsiveržti į programinės įrangos rinką, - sakė „Microsoft“ vadovas Steve Ballmer. – Pradinis atsakas labai geras: mes turime būti atkaklūs ir kuo ilgiau išlaikyti naujovių tempą“.

Kompanija „comScore“ trečiadienį pranešė, jog birželio 8 - 12 dienomis bendrovė „Microsoft“ jau turėjo 12,1 proc. JAV interneto paieškų rinkos. Tuo tarpu birželio 1 - 5 dienomis, kai buvo pristatyta paieškos sistema „Bing“, šis skaičius siekė 11,3 proc., o dar ankstesnę savaitę – tik 9,1 procento.

Palyginimui, bendrovė „Google“ gegužės mėnesį užėmė 65 proc. JAV paieškų rinkos dalies, „Yahoo“ – 20,1 proc., o „Microsoft“ – viso labo 8 procentus. Analitikai ir investuotojai nekantriai laukia birželio mėnesio duomenų, nes nori pažiūrėti, ar „Microsoft“ pavyks išlaikyti šiuos pasiekimus.

Steve Ballmer pripažino, kad aplenkti kompaniją „Google“ – sunki užduotis, nes didžiausia pasaulyje programinės įrangos gamintoja jau seniai dominuoja interneto paieškų rinkoje. Tuo pačiu metu ši bendrovė siekia pristatyti programinę įrangą, galinčią konkuruoti su kompanijos „Microsoft“ produktais. Tai sukūrė įtampą tarp šių dviejų kompanijų.

Trečiadienį įtampa dar labiau padidėjo: „Microsoft“ tvirtina, jog naujoji kompanijos „Google“ sukurta programinė įranga „Apps Sync for Microsoft Outlook“, leidžianti vartotojams keistis duomenimis „Outlook“ elektroniniame pašte bei „Google“ internete, išjungia pagrindinę „Outlook“ funkciją.

„Programos „Google Apps Sync“ įdiegimas išjungia vartotojo galimybę ieškoti duomenų „Outlook“ programoje, - „Microsoft“ blog‘e rašė „Outlook“ produkto vadovas Dev Balasubramanian. – Svarbu suprasti, jog šios programos pašalinimas gali nepašalinti šių problemų“.

Ši problema, kuri paprastai nelabai nesvarbi vartotojams, yra labai svarbi informacinėje kompanijų kovoje, siekiant išlaikyti ir prisivilioti elektroninio pašto klientus. Naujasis „Google“ produktas leidžia vartotojams ir toliau naudotis „Outlook“ programa, tačiau duomenis saugo „Google“.

Kompanija „Google“ pripažino paminėtąją „Outlook“ problemą ir patikino, kad jie stengiasi ją ištaisyti. „Mes stengiamės ištaisyti šias problemas ir kartu pasiūlyti naujas funkcijas, pavyzdžiui, keletą kalendorių, - sakė „Google Apps“ vyriausiasis produkto vadovas Chris Vander Mey. – Mes pranešime apie pasiekimus“.

Aut. teisės: IT žinios

(0)
(0)
(0)

Komentarai (7)